quote:Op vrijdag 28 september 2007 16:20 schreef HeinekenAFCA het volgende:
[..]
Kom dan voor de wedstrijd maar even langs in het supportershome![]()
Doe maar eerst langs home dan, weten we meteen of je volgende week nog altijd zoveel aandacht krijgt/verdient.quote:Op vrijdag 28 september 2007 16:22 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
Ik smokkel de gezelligheid mee het stadion in
![]()
tot laterssssssssssssszzzzzz
Oké inzetten maar..hoe lang houdt ie het volquote:Op vrijdag 28 september 2007 16:25 schreef Silenus het volgende:
Manucharyan is weer fit jongens!
Tis vrijdagmiddag man.quote:Op vrijdag 28 september 2007 16:26 schreef RayMania het volgende:
Topic opgeschoond van kleinzusje, kermis, hoertje, bier, weekend en enzovoort-praat. Weer ontopic over Ajax.
Precies. Offtopic doe je maar in het o-zo gezellige hoolsquote:Op vrijdag 28 september 2007 16:26 schreef RayMania het volgende:
Topic opgeschoond van kleinzusje, kermis, hoertje, bier, weekend en enzovoort-praat. Weer ontopic over Ajax.
quote:Op vrijdag 28 september 2007 16:26 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Doe maar eerst langs home dan, weten we meteen of je volgende week nog altijd zoveel aandacht krijgt/verdient.
Ik?quote:Op vrijdag 28 september 2007 16:28 schreef HeinekenAFCA het volgende:
[..]
Dan krijg je van mij een breezer![]()
Is het ook al bekend wanneer die weer geblesseerd is?quote:Op vrijdag 28 september 2007 16:25 schreef Silenus het volgende:
Manucharyan is weer fit jongens!
Sorry schat, kan er niks aan doenquote:Op vrijdag 28 september 2007 16:26 schreef RayMania het volgende:
Dat doen ze wel in Almeloquote:Op vrijdag 28 september 2007 15:17 schreef HeinekenAFCA het volgende:
Zolang maar niemand het in zijn hoofd haalt om een doekie te maken met Cambuur erop voor zondag.
Vast welquote:Op vrijdag 28 september 2007 16:31 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
Sorry schat, kan er niks aan doen![]()
[afbeelding] Is hij er bij![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |