Dat heeft hij gedaan. Deze is uit fasequote:Op maandag 1 oktober 2007 00:47 schreef Witchfynder het volgende:
Tering... kan Snarky die layout ook niet ff solderen?.
Scherp.quote:Op maandag 1 oktober 2007 00:48 schreef Litpho het volgende:
[..]
Dat heeft hij gedaan. Deze is uit fase.
Dat zaagwerk is van de hand van imported_sphinxquote:Op maandag 1 oktober 2007 00:47 schreef Witchfynder het volgende:
Tering... kan Snarky die layout ook niet ff solderen?.
Maar cool die gitaar! Weet ik gelijk hoe het eruit ziet als je een humbuckerruimte zaagt uit een single coil-unit..
Nee, de HMH is gezellig.quote:Op maandag 1 oktober 2007 10:35 schreef SlaggY het volgende:
Merci, merci..
Shit, ik wou net kaartjes voor Mark Knopfler in HMH kopen.. zijn ze alleen nog te krijgen voor de Ahoy. Sfeerloos hok.
Nou, ik zou het niet beter kunnen dan imported_sphinx, dus ik weet dat ik dat verzagen maar moet laten.quote:Op maandag 1 oktober 2007 10:45 schreef SNArky het volgende:
[..]
Dat zaagwerk is van de hand van imported_sphinx.
Nee, gewoon HH doenquote:Op maandag 1 oktober 2007 11:21 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
Nou, ik zou het niet beter kunnen dan imported_sphinx, dus ik weet dat ik dat verzagen maar moet laten..
Ik vrees trouwens dat uiteindelijk ik maar een blanco 3 ply plaatje moet gaan kopen bij Vox Humana en maar mijn eigen slagplaat moet gaan zagen. D'oh.
Maar dan heb ik iig een HH-slagplaat.
Of zal ik toch maar HSH doen? Wat vinden jullie?
Ik wil een SD SH5 in de brug om mee te scheuren en bijv een SH2 in de neck voor clean (lekker warm doch helder). Zou een single coil in het midden mij dan nog iets kunnen bieden?
I knew you were going to say that.quote:
quote:
Zeker vergeleken met die pleurisgalmbak in Rotterdam.quote:
Is dat zo? Ik wist niet dat ze akoestiek hadden.quote:
Ik vind zelf clean spelen op het neckelement nogal wollig klinken (beetje te eigenlijk), wat dat betreft zou een single coil in het midden geen slecht idee zijn.quote:Op maandag 1 oktober 2007 11:21 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
Maar dan heb ik iig een HH-slagplaat.
Of zal ik toch maar HSH doen? Wat vinden jullie?
Ik wil een SD SH5 in de brug om mee te scheuren en bijv een SH2 in de neck voor clean (lekker warm doch helder). Zou een single coil in het midden mij dan nog iets kunnen bieden?
Strikt genomen maakt dat wel uit om van te voren te kunnen vaststellen welke omringende steden kunnen meegenietenquote:Op maandag 1 oktober 2007 11:45 schreef Witchfynder het volgende:
Ik heb wel een keer Motörhead gezien daar, maar dan maakt het ook niet uit wat voor akoestiek je hebt..
Qua clean houd ik erg van een jazzgeluidje. Denk dat het ook wel elementafhankelijk is. Maar als ik zie dat tig bekende heerschgitaristen een SH2 in bij de nek hebben hiervoor. Nou ja, het proberen waard lijkt me. Ik heb sowieso de routing voor een single in het midden en als het eeeecht niks is dan kan die er wel tussen.quote:Op maandag 1 oktober 2007 11:59 schreef Cynic het volgende:
[..]
Ik vind zelf clean spelen op het neckelement nogal wollig klinken (beetje te eigenlijk), wat dat betreft zou een single coil in het midden geen slecht idee zijn.
Over een uurtje maar eens richting A'dam... Coheed and Cambriaquote:Op maandag 1 oktober 2007 12:34 schreef Deansensitized het volgende:
Over de HMH gesproken, binnenkort Tokio Hotel
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |