Ik ga!quote:Op vrijdag 28 september 2007 17:09 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
En Avantasia!
Wie van jullie willen er gaan? Conorach + crew zal er hoogstwaarschijnlijk wel te vinden zijn.
fulltime grafisch vormgeverquote:Op zaterdag 29 september 2007 14:15 schreef Maidenfan het volgende:
Congrats tele!
(is cum laude afstuderen met 16/20 gemiddeld of doctoreren met hoge onderscheiding ofzo?)
Wat doet de rest eigenlijk hier?
2e bac criminologie (unif) hier...
Ik ga alleen maar als dat de enige keer is dat Maiden in 2008 komt, anders zal je me niet in de buurt van een festival zien.quote:Op zaterdag 29 september 2007 20:27 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Ik ga!
Al is het ALLEEN MAAR voor Iron Maiden![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ze gaan Europa nog af in de Somewhere Back in Time tour... dus ik denk haast dat ze Nederland ook wel aandoenquote:Op zaterdag 29 september 2007 21:16 schreef Litpho het volgende:
[..]
Ik ga alleen maar als dat de enige keer is dat Maiden in 2008 komt, anders zal je me niet in de buurt van een festival zien.
Dat doen ze meestal wel, en zeker voor zoiets. Nu heb ik Maiden al wel gezien, maar voor zo'n setlist dwing ik me wel ze een vierde keer te zienquote:Op zaterdag 29 september 2007 21:21 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Ze gaan Europa nog af in de Somewhere Back in Time tour... dus ik denk haast dat ze Nederland ook wel aandoen
Bij ons is het afstuderen met een 8,5 of hoger gemiddeld, geen cijfers lager dan 7 (je mag max. één 7 hebben). Maar dat verschilt nogal per opleiding, soms is het 8 of zelfs 7.5 gem.quote:Op zaterdag 29 september 2007 14:15 schreef Maidenfan het volgende:
Congrats tele!
(is cum laude afstuderen met 16/20 gemiddeld of doctoreren met hoge onderscheiding ofzo?)
Ik ga ze komend jaar hopelijk 2 keer zien, 1 keer op Wacken, en een keer in een "gewoon" concertquote:Op zaterdag 29 september 2007 21:24 schreef Litpho het volgende:
[..]
Dat doen ze meestal wel, en zeker voor zoiets. Nu heb ik Maiden al wel gezien, maar voor zo'n setlist dwing ik me wel ze een vierde keer te zien.
Ja hoi. Maar ook alleen maar omdat ik ADHD heb, lekker 700¤ in de maand cashen!quote:Op zondag 30 september 2007 00:24 schreef NASDAQbastardo het volgende:
Maar waar zijn de uitkeringstrekkers nou? Dit is toch het gitaristentopic? We zijn toch muzikanten? Hè?
Ik ben op dit moment scriptie aan het schrijven voor mn master Fiscaal Jurist en voor de master International Tax Law.quote:Op zaterdag 29 september 2007 14:15 schreef Maidenfan het volgende:
Wat doet de rest eigenlijk hier?
2e bac criminologie (unif) hier...
quote:Op zondag 30 september 2007 10:24 schreef punkjunk het volgende:
Volgens mij is het eerder saaier als het klinkt.
De essentie van punk. Als het eenmaal klinkt, mist het de vrije spirit.quote:Op zondag 30 september 2007 10:24 schreef punkjunk het volgende:
Volgens mij is het eerder saaier als het klinkt.
Daarom duurt het vaak ook zo kort, voordat het verveeld houden ze opquote:Op zondag 30 september 2007 14:47 schreef Litpho het volgende:
[..]
De essentie van punk. Als het eenmaal klinkt, mist het de vrije spirit.
En voor jezelf is het ook niet bepaald werk waar je slechter van wordtquote:Op zondag 30 september 2007 14:56 schreef --H-I-M-- het volgende:
nou, dankjewel!
ik vind het leuk om veel geld te besparen voor mensen...........vinden zij ook
Beheurlijk.quote:Op zondag 30 september 2007 18:19 schreef Cynic het volgende:
HBO Bachelor iets met economie en WO Bachelor iets met kunst. voor laatstgenoemde opleiding nu met m'n masterscriptie bezig. Iets met popmuziek.(heb ik hiermee nu het meest ontopic gepost van alle opleidingsposts hier?)
Ja idd, ik krijg strafrecht/strafprocesrecht nu en 't lijkt mij niet fijn om mensen te proberen voor minimum zoveel jaar in de bak te krijgen... en omgekeerd ook, moordenaars/verkrachters (de clichés etc.) op straat houden terwijl ze schuldig zijn.quote:Op zondag 30 september 2007 14:56 schreef --H-I-M-- het volgende:
nou, dankjewel!
ik vind het leuk om veel geld te besparen voor mensen...........vinden zij ook
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |