Had ik al gezegd dat ik cum laude ben?quote:
Zit hier een mooi verhaal achter?quote:Op zaterdag 29 september 2007 13:36 schreef Witchfynder het volgende:
Begin niet over Stratocaster slagplaten met mij..
Ooit misbruikt door een slagplaat?quote:Op zaterdag 29 september 2007 13:45 schreef SNArky het volgende:
[..]
Zit hier een mooi verhaal achter?
Hm, dit is het verkeerde forum er voor, maar dit roept om een standaard Fok!grap.quote:Op zaterdag 29 september 2007 13:43 schreef TeleluvR het volgende:
[..]
Had ik al gezegd dat ik cum laude ben?![]()
In een perfecte wereld was ik nu in het bezit van een linkshandige HH of een HSH zwarte 3 ply Strat slagplaat. Maar ja...quote:Op zaterdag 29 september 2007 13:45 schreef SNArky het volgende:
[..]
Zit hier een mooi verhaal achter?
Kom maar op... Als je er een lekker wijf bij post, mag allesquote:Op zaterdag 29 september 2007 13:57 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
Hm, dit is het verkeerde forum er voor, maar dit roept om een standaard Fok!grap..
Leer dan ook normaal spelen ventquote:Op zaterdag 29 september 2007 13:36 schreef Witchfynder het volgende:
Begin niet over Stratocaster slagplaten met mij..
Goeie winkel hèquote:Op zaterdag 29 september 2007 12:19 schreef Zygje het volgende:
Ik ben inmiddels de trotse bezitter van een Peavey Valveking 212. Gisteren naar the groove factory geweest en blablabla
James Root speelt ook op Orange cabsquote:Op vrijdag 28 september 2007 23:15 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
Jon Schaeffer (Iced Earth) zegt er weleens over te spelen. Helaas zei hij niet welk model. Het bewijst iig dat je er ook vet op kunt metallen..
Bijna klaar met Lerarenopleiding Geschiedenis (2de graads).quote:Op zaterdag 29 september 2007 14:15 schreef Maidenfan het volgende:
Congrats tele!
(is cum laude afstuderen met 16/20 gemiddeld of doctoreren met hoge onderscheiding ofzo?)
Wat doet de rest eigenlijk hier?
2e bac criminologie (unif) hier...
Hopelijk in december afgestudeerd biomedisch wetenschapper (RU)quote:Op zaterdag 29 september 2007 14:15 schreef Maidenfan het volgende:
Congrats tele!
(is cum laude afstuderen met 16/20 gemiddeld of doctoreren met hoge onderscheiding ofzo?)
Wat doet de rest eigenlijk hier?
2e bac criminologie (unif) hier...
Nog that's what we're talking about!quote:Op zaterdag 29 september 2007 15:46 schreef Deansensitized het volgende:
Body aangepast en even de slagplaat incl humbucker gepast, past precies nu![]()
En lijkt ook nog wel wat te worden zo. Sorry voor de ietwat overbelichting [afbeelding]
Moet nog wel heel wat aan gebeuren.
[afbeelding]
Ik heb gister van de verkoper gehoord dat iig de thunderverb ook standaard in zwart leverbaar is. Ik vind het oranje echter wel leuker!quote:Op zaterdag 29 september 2007 11:15 schreef Witchfynder het volgende:
Btw: ik meen ooit foto's gezien te hebben van een Orange stack, maar dan met zwart leer. Was dit een custom job of ook standaard bestelbaar?
Dat is dan natuurlijk een mooie optie voor de stoere Metalgitaristen die wel het Orange geluid willen, maar geen lichtgevende amp willen..
kosten? Sample? ist een stack? daar val ik voorquote:Op zaterdag 29 september 2007 17:42 schreef Svyatagor het volgende:
Hoernalist hier. (wel met titel)
Orange is klasse inderdaad.
Ik heb overigens wel eens geprobeerd om mijn Podxt helemaal neutraal in mijn fx-loop te hangen om alleen de effecten te gebruiken, maar dat lukte me niet, ik kreeg toch de hele tijd kleuring..
Mijn ENGL bakkie gaat er ook uit, heb ik besloten, het is toch niet mijn geluid.
Zou ie willenquote:Op zaterdag 29 september 2007 16:15 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
Nog that's what we're talking about!
Is dat een EMG?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |