Wat een ontzettende Dethklok gitaar.quote:Op zaterdag 29 september 2007 10:25 schreef TeleluvR het volgende:
[..]
Vergeet die Jazz-bak, rock-on
[afbeelding]
Kijk, zo hoort dat!quote:Op zaterdag 29 september 2007 11:03 schreef guitarist.nl het volgende:
Weledelgeleerde heer Teleluvr, gefeliciteerd!
"guitarist.nl"quote:Op zaterdag 29 september 2007 11:07 schreef guitarist.nl het volgende:
Kom ik aan met m'n MBO!
Maar verschil moet er wezen hè?
Wat voor titel krijg je eigenlijk met MBO?
Alsof een titel zoveel zegt... Ik ken heel veel geretardeerde mensen met een universitaire graad en een vriend van me heeft met moeite z'n MBO, maar gaat er gewoon keihard voor (en is een fucking master of Jazz, geef me zijn brein!)quote:Op zaterdag 29 september 2007 11:07 schreef guitarist.nl het volgende:
Kom ik aan met m'n MBO!
Maar verschil moet er wezen hè?
Wat voor titel krijg je eigenlijk met MBO?
Ik denk customjob.quote:Op zaterdag 29 september 2007 11:15 schreef Witchfynder het volgende:
Btw: ik meen ooit foto's gezien te hebben van een Orange stack, maar dan met zwart leer. Was dit een custom job of ook standaard bestelbaar?
Dat is dan natuurlijk een mooie optie voor de stoere Metalgitaristen die wel het Orange geluid willen, maar geen lichtgevende amp willen..
Nee, maar daar staat die van jou niet op, ofwel. En rood is nogal een breed begrip héquote:Op zaterdag 29 september 2007 09:59 schreef TeleluvR het volgende:
[..]
marktplaats was toch geen moeilijk woord danwel moeilijk te bereiken website, of wel dan?![]()
Wel.quote:Op zaterdag 29 september 2007 11:37 schreef Deansensitized het volgende:
[..]
Nee, maar daar staat die van jou niet op, ofwel.
Nieuwstaat is niet zo moeilijk te beoordelen...quote:Op zaterdag 29 september 2007 11:37 schreef Deansensitized het volgende:
Vind het wel een erg cool apparaat, wou alleen graag een foto van de jouwe zien, kan ik meteen de staat wat beoordelen.
Yepsquote:Op zaterdag 29 september 2007 11:45 schreef Deansensitized het volgende:
Ahhhhhh die SG uit Leiden??[afbeelding]
Vertel mij wat... Juniors zijn te gek!quote:Op zaterdag 29 september 2007 11:50 schreef Deansensitized het volgende:
Superstoer ding man [afbeelding]
Even de financiën checken![]()
Word hem nu nog even niet, als je hem over een maandje nog hebt kijken we weerquote:Op zaterdag 29 september 2007 11:51 schreef TeleluvR het volgende:
[..]
Vertel mij wat... Juniors zijn te gek!![]()
Ik heb geen haast, dat is ook hetgene dat ik tegen die geinbieders van 50 euro zeg....quote:Op zaterdag 29 september 2007 11:53 schreef Deansensitized het volgende:
[..]
Word hem nu nog even niet, als je hem over een maandje nog hebt kijken we weer
Deaud moeten ze... of gewoon langskomen voor een kop koffie met verrassing...quote:Op zaterdag 29 september 2007 11:55 schreef Deansensitized het volgende:
Ja, dat slaat ook nergens op [afbeelding]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Sure 'nuff 'n Yes I Do
http://hasthelargehadroncolliderdestroyedtheworldyet.com/
FOK!kers maken muziek.
Het is een complotquote:Op zaterdag 29 september 2007 12:19 schreef Zygje het volgende:
En dan heb je eindelijk een degelijke versterker en dan vind je je gitaar ineens een stuk minder mooi klinken dan degene die je in de winkel hebt geprobeerd.![]()
Nope. Ik zoek enkel nog een Holy Grail.quote:Op zaterdag 29 september 2007 12:01 schreef Deansensitized het volgende:
[afbeelding]
En sinds er overcompleet staat doe je niet aan inruil zeker?? [afbeelding]
quote:Op zaterdag 29 september 2007 12:37 schreef Jorikjet het volgende:
ik heb een holy grail, mag je overnemen voor 70 euro
[edit]
onee, had hem een vriend van me beloofd... helaasch
Goeie keusquote:Op zaterdag 29 september 2007 12:19 schreef Zygje het volgende:
Ik ben inmiddels de trotse bezitter van een Peavey Valveking 212. Gisteren naar the groove factory geweest en wat dingen uitgeprobeerd, jammer dat ze de 112 niet hadden staan, maar ik kreeg daarom de 212 voor wat minder mee![]()
Ik heb er trouwens ook wat gitaren goprobeerd, ik besloot maar een LTD explorer te proberen omdat er over LTD's nogal lovend gesproken wordt, maar die viel me toch een partij tegen![]()
PRS SE Singlecut en Framus Renegade Pro waren wel zeer tof![]()
En dan heb je eindelijk een degelijke versterker en dan vind je je gitaar ineens een stuk minder mooi klinken dan degene die je in de winkel hebt geprobeerd.![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |