quote:Op zaterdag 29 september 2007 19:20 schreef ibaneX het volgende:
[..]
kosten? Sample? ist een stack? daar val ik voor![]()
Danny gepijpt?quote:Op maandag 1 oktober 2007 15:17 schreef Dribbel_ het volgende:
TVP
Ze zijn allemaal zo ongeveer even duur (dwz afhankelijk van de winkel 7 tot 10 eur), tenzij je Gibson of Fender snaren koopt... maar dat is niet bepaald een "goed" snarenmerk. Niet losse snaren kopen trouwens, gewoon een nieuw setje. Anders heb je doffe snaren en verse snaren...quote:Op maandag 1 oktober 2007 16:18 schreef shakaboem het volgende:
Net beide E'snaren van mijn goedkoop elektrisch gitaartje gemold. (waren nog bij de gitaar zelf geleverd) Kent iemand een goed snarenmerkje dat een beetje betaalbaar is voor een 16-jarige zonder werk?
En zit je niet met halve setjes waarvan je over een tijdje niet meer weet wat nou waarbij hoort.quote:Op maandag 1 oktober 2007 16:59 schreef NASDAQbastardo het volgende:
[..]
Ze zijn allemaal zo ongeveer even duur (dwz afhankelijk van de winkel 7 tot 10 eur), tenzij je Gibson of Fender snaren koopt... maar dat is niet bepaald een "goed" snarenmerk. Niet losse snaren kopen trouwens, gewoon een nieuw setje. Anders heb je doffe snaren en verse snaren...
Geen ervaring mee, maar lijkt me wel vet jaquote:Op maandag 1 oktober 2007 17:10 schreef Witchfynder het volgende:
Ik lees net hoe het Floyd Rose Speed Loader-systeem werkt. Dat is wel vet zeg!
Heeft iemand hier ervaring mee?
Nee in die muziek niet, maar dat betekend niet dat ik alleen die muziek speelquote:Op maandag 1 oktober 2007 18:02 schreef Witchfynder het volgende:
In jullie muziek gebruik je vast niet veel dive bombs enzo of wel?.
btw, zit nu naar '4th Attempt' te luisteren. Vind ik toch de coolste..
Vet! Waar is dat?quote:Op maandag 1 oktober 2007 18:03 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Nee in die muziek niet, maar dat betekend niet dat ik alleen die muziek speel![]()
We spelen waarschijnlijk 4 november in Lorre![]()
Pfff dat is een amateur vergeleken bij mij johquote:Op maandag 1 oktober 2007 18:05 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
Vet! Waar is dat?
Hm, Dribbel_ goes Herman Li. I gotta hear that one!.

het is ook een achterlijke randdebielquote:Op maandag 1 oktober 2007 18:09 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Pfff dat is een amateur vergeleken bij mij joh[afbeelding]
in de straat voor het station Phoenixstraat ofzo
nintendo-metal welteverstaan.quote:Op maandag 1 oktober 2007 18:25 schreef Witchfynder het volgende:
Een studentendiscotheek. Oh jee als jullie dat maar overleven..
Dragonforce is niet zomaar een band. Dragonforce is cabaret waarbij de muziek metal is..
vette gitaar!quote:Op maandag 1 oktober 2007 08:46 schreef SlaggY het volgende:
Nieuwe plank.
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Ik had in het vorige topic gezegd dat ik voor een Classic Player strat ging kijken, dus ik ben met dat idee weer 's naar Koln gereden om 't een en ander te proberen. Eenmaal daar heb ik de Classic (Mex), American Standard en American Vintage geprobeerd. Hoewel ik geen kenner ben vond ik het verschil tussen de Mexicaanse en de Usa wel te merken (of de mex was gewoon crappy afgesteld). Het verschil tussen Standard en de Vintage series was voor mij niet echt te merken. Ik was aan 't twijfelen tussen Olympic White of Fiesta Red, maar die keuze was snel gemaakt. De standard was namelijk niet in 't Fiesta Red te krijgen.![]()
Dus uiteindelijk met een Olympic White USA Stratocaster avec une rosewood neck incl. case naar huis gegaan voor 940 Euro (ging nog een beetje af omdat het 't laatste exemplaar was).![]()
Wat een verschil met m'n squier
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |