Gelukt?quote:Op vrijdag 28 september 2007 19:48 schreef Roel_Jewel het volgende:.
Ben wat later; moest eerst nog ff een date regelen.
Heeft ze!quote:Op vrijdag 28 september 2007 19:48 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Dan kan ze toch ook gewoon de 3FM Webcam aanzetten?
Volgens mij zag ik laatst een fax die erop hintte dat we dat pas volgende week kunnen zeggen. Maar zeker weten doe ik dat niet.quote:Op vrijdag 28 september 2007 19:49 schreef Feivel1 het volgende:
[..]
Domien Verschuuren? Nooit meer wat van gehoord!
Zeggen we morgen.
Je faxapparaat is kaduuk, hij gaat dubbele letters drukkenquote:Op vrijdag 28 september 2007 19:50 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Volgens mij zag ik laatst een fax die erop hintte dat we dat pas volgende week kunnen zeggen. Maar zeker weten doe ik dat niet.
quote:
Foto's zijn al es in het topic voorbijkomen ......... Kijken wie die nog vindtquote:Op vrijdag 28 september 2007 19:53 schreef Timo20 het volgende:
[..]
vertel vertel. Hoe oud is ze? hoe ziet ze uit? bring on them details
Liefde op de werkvloer, net als bij Gerard en Michiel.quote:Op vrijdag 28 september 2007 19:54 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Foto's zijn al es in het topic voorbijkomen .........
Collega van me.
quote:Op vrijdag 28 september 2007 19:54 schreef Feivel1 het volgende:
[..]
Liefde op de werkvloer, net als bij Gerard en Michiel.
Volgens mij is dat meer lust dan liefdequote:Op vrijdag 28 september 2007 19:54 schreef Feivel1 het volgende:
[..]
Liefde op de werkvloer, net als bij Gerard en Michiel.
Beiden!quote:Op vrijdag 28 september 2007 19:56 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Volgens mij is dat meer lust dan liefde
quote:Op vrijdag 28 september 2007 19:57 schreef Feivel1 het volgende:
Nog een Ekdom uitspraak: "Tot die tijd een spannend muziekje!"
Ik zeg ook altijd "Tot die tijd een spannend muziekje!", maar ik start dan Miles Davis - Sonya in.quote:
Ah, Janneke dus.quote:Op vrijdag 28 september 2007 19:54 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Foto's zijn al es in het topic voorbijkomen ......... Kijken wie die nog vindt.
Collega van me.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |