"Want ik wil hem graag ook gebruiken in mijn programma".quote:Op vrijdag 28 september 2007 20:00 schreef WebHawkjuh het volgende:
_heeft_ iemand eigenlijk het spannende muziekje van ekdom?
Ja! Het heet 'Police Squad'.quote:Op vrijdag 28 september 2007 20:00 schreef WebHawkjuh het volgende:
_heeft_ iemand eigenlijk het spannende muziekje van ekdom?
Hahaquote:Op vrijdag 28 september 2007 19:46 schreef Sirolf het volgende:
"Nou, ik denk eerder wat anders hoor... Witte sneeuw!"![]()
Graag gedaan hoor.quote:Op vrijdag 28 september 2007 19:46 schreef DomienVerschuuren het volgende:
Hans, namens C. dank voor je screenshots
Ik hoop het niet, want dan ga ik op zoek naar een ander radiostation voor een week (al zeg ik dat vaker, maar voer het meestal niet uitquote:Op vrijdag 28 september 2007 20:04 schreef Roel_Jewel het volgende:
Tering, moeten we nu een week lang dat gezeik over een concert van Tokyo Hotel aanhoren?![]()
Joss Stone?quote:Op vrijdag 28 september 2007 19:54 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Foto's zijn al es in het topic voorbijkomen ......... Kijken wie die nog vindt.
oh nee toch nietquote:Collega van me.
Dé zender van dé IRC?quote:Op vrijdag 28 september 2007 20:04 schreef Sirolf het volgende:
WebHawkjuh, ik hoor nu 3FM op Lichtsnel Radio...
Hmja, ik ben benieuwd... Ik hoop idd dat tweedequote:Op vrijdag 28 september 2007 20:05 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Ik hoop het niet, want dan ga ik op zoek naar een ander radiostation voor een week (al zeg ik dat vaker, maar voer het meestal niet uit)...
![]()
Laten we maar hopen dat het alleen dit weekend is, en niet de hele week.
TokioHotelquote:Op vrijdag 28 september 2007 20:05 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Ik hoop het niet, want dan ga ik op zoek naar een ander radiostation voor een week (al zeg ik dat vaker, maar voer het meestal niet uit)...
![]()
Laten we maar hopen dat het alleen dit weekend is, en niet de hele week.
De mic in de voicelift?quote:Op vrijdag 28 september 2007 20:06 schreef Marc63 het volgende:
Hangt de mic al in de lift?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |