Juist, zo doen stoeren mannen dat!quote:Op vrijdag 28 september 2007 10:41 schreef RickoKun het volgende:
n00b, echte mannen grijpen 2 chicks bij hun kutje en gebruiken die als gewichten!
Rather not.quote:Op vrijdag 28 september 2007 10:55 schreef Ticker het volgende:
Wees stoer, en post je snikkel!!!!!!!!!!!!!!!
inclusief je hoofd natuurlijk
Ahh shit, er droop 'flikker' van mijn post af he?quote:
quote:
speciaal voor jou jeweetsquote:Op vrijdag 28 september 2007 10:49 schreef RickoKun het volgende:
Jezus hamkaas, heb je nou ook al zo'n achterlijke wii are 3 icon?!
n00b x2!!!1111alpha
Dat dus. Echte mannen neuken minimaal 2 vrouwen. Tegelijk. Met 1 lul.quote:Op vrijdag 28 september 2007 10:41 schreef RickoKun het volgende:
n00b, echte mannen grijpen 2 chicks bij hun kutje en gebruiken die als gewichten!
Bij ons een keer 2x achter elkaarquote:Op vrijdag 28 september 2007 10:56 schreef boskameel het volgende:
Bij ons is het erger. Daar wordt constant jump muziek gedraaid...
Is dit nou nerd-humor?quote:Op vrijdag 28 september 2007 10:41 schreef RickoKun het volgende:
Je zei kutjequote:Op vrijdag 28 september 2007 10:41 schreef RickoKun het volgende:
idd, dan lopen ze je op te geilen met die kleine t-shirtjes en dan kun je in de kleedkamer niet eens hun pielemuisje zien...quote:Op vrijdag 28 september 2007 10:38 schreef hamkaastosti het volgende:
patserige sukkeltjes met weinig kleren aan die de boks doen in een sportschool en in de kleedkamer angstvallig een handdoekje omhouden zodat niemand hun pielemuisjes zien
En als je geen spotter hebt en toch wil je bijv. minder dan 6 reps trainen?quote:Op vrijdag 28 september 2007 12:16 schreef McGilles het volgende:
Bankdrukken in de smith machine![]()
![]()
Doe gewoon een losse barbell!
decline wel ja. Is de enige manier om dat te doen in m'n sportschoolquote:Op vrijdag 28 september 2007 11:47 schreef Calyptus het volgende:
zie of ze een goede techniek hebben bij de dumbell catch als je 40kg naar hun bek gooit
tevens, jij benched in de smith?
Slakkenspoor op je rugquote:Op vrijdag 28 september 2007 12:45 schreef fathank het volgende:
Ga dan opdrukken met een chickie op je rug ipv benchen
Als ze geil zijn blijft dat goedje maar komen joh!quote:Op vrijdag 28 september 2007 13:10 schreef Devlinsect het volgende:
[..]
Trap je d'r eerst onder de douche![]()
Douchen, neuken, pushups met chick op je rug.quote:Op vrijdag 28 september 2007 13:12 schreef Ticker het volgende:
[..]
Als ze geil zijn blijft dat goedje maar komen joh!
Hoezo is dat de enige manier om het te doen?quote:Op vrijdag 28 september 2007 12:29 schreef hamkaastosti het volgende:
[..]
decline wel ja. Is de enige manier om dat te doen in m'n sportschool
1 van die matties rende trouwens de hele zaal door om een ander de boks te geven..
rennen ja![]()
omdat.quote:Op vrijdag 28 september 2007 13:23 schreef McGilles het volgende:
[..]
Hoezo is dat de enige manier om het te doen?
Jawel!quote:Op vrijdag 28 september 2007 13:26 schreef hamkaastosti het volgende:
[..]
omdat.
daar gaat dit hele topic toch niet over.
Dat is inderdaad triester. Mja.quote:Op vrijdag 28 september 2007 13:41 schreef Maikuuul het volgende:
Wat boeit et nou dat hij niet zo zwaar traind ?
Nog triester zijn figuren die voor de eerste keer komen sporten en dan alles veelste zwaar doen en dan 2 maanden later iets verrekken
niets. Ik ben ook met ananaschijfjes begonnen. Je moet dan alleen niet doen alsof je de koning van de sportschool bent en met een stoere blik zonder reden apparaten bezet houden. + je moet je normaal kledenquote:Op vrijdag 28 september 2007 13:41 schreef Maikuuul het volgende:
Dus je hebt punten gescoord omdat je langer traint en waant je koning. Dan komt er een mogelijke concurrent en je gaat klagen.quote:Op vrijdag 28 september 2007 14:07 schreef hamkaastosti het volgende:
[..]
niets. Ik ben ook met ananaschijfjes begonnen. Je moet dan alleen niet doen alsof je de koning van de sportschool bent en met een stoere blik zonder reden apparaten bezet houden. + je moet je normaal kleden
Of figuren die maar blijven volhouden met gewichten die ze niet kunnen drukken en dan zwaar beroerd uitvoeren met een minimale r.o.m.quote:Op vrijdag 28 september 2007 13:41 schreef Maikuuul het volgende:
Nog triester zijn figuren die voor de eerste keer komen sporten en dan alles veelste zwaar doen en dan 2 maanden later iets verrekken
mjah.. als je maar alles maar genoeg verdraait kom je vanzelf met een reactie waarin het mogelijk is de ":`)" smilie te gebruiken he.quote:Op vrijdag 28 september 2007 14:09 schreef Devlinsect het volgende:
[..]
Dus je hebt punten gescoord omdat je langer traint en waant je koning. Dan komt er een mogelijke concurrent en je gaat klagen.
![]()
![]()
":`)"quote:Op vrijdag 28 september 2007 14:12 schreef hamkaastosti het volgende:
[..]
mjah.. als je maar alles maar genoeg verdraait kom je vanzelf met een reactie waarin het mogelijk is de ":`)" smilie te gebruiken he.
grote jongen![]()
En hoeveel duwt meneer zelf op de bankdruk?quote:Op vrijdag 28 september 2007 14:07 schreef hamkaastosti het volgende:
[..]
niets. Ik ben ook met ananaschijfjes begonnen. Je moet dan alleen niet doen alsof je de koning van de sportschool bent en met een stoere blik zonder reden apparaten bezet houden. + je moet je normaal kleden
ik verdraai het niet, je weet dat ik gelijk heb.quote:Op vrijdag 28 september 2007 14:12 schreef hamkaastosti het volgende:
[..]
mjah.. als je maar alles maar genoeg verdraait kom je vanzelf met een reactie waarin het mogelijk is de ":`)" smilie te gebruiken he.
grote jongen![]()
Das ook leuk jahquote:Op vrijdag 28 september 2007 14:11 schreef McGilles het volgende:
[..]
Of figuren die maar blijven volhouden met gewichten die ze niet kunnen drukken en dan zwaar beroerd uitvoeren met een minimale r.o.m.![]()
Internet Patserquote:
quote:
Moet je nou echt elk topic waar jij je kop in laat zien proberen om te turnen naar een kijk-mij-eens-stoer-nerds-bashen-op-een-forum-draadjequote:
quote:Op vrijdag 28 september 2007 10:38 schreef hamkaastosti het volgende:
gister weer even lekker wat krachttraining wezen doen in de sportschool.
zit daar zo'n patserig kereltje met een sportbroek waarvan het kruis tussen z'n knieen hangt met daar bovenop zo'n tanktop shirtje (wat ik sowieso niet snap, geen geld voor mouwen ofzo?).
ohoh, jij wilt naar piemels van andere jongens kijkenquote:klacht:
patserige sukkeltjes met weinig kleren aan die de boks doen in een sportschool en in de kleedkamer angstvallig een handdoekje omhouden zodat niemand hun pielemuisjes zien
quote:Op vrijdag 28 september 2007 10:57 schreef hamkaastosti het volgende:
[..]
speciaal voor jou jeweets
<----------![]()
verders:
verwachte reacties =![]()
HATENISVERLATEN!!!111quote:
dan ga je niet tot faling? Ik train nooit boven 5 reps en heb nooit een spotter.quote:Op vrijdag 28 september 2007 12:23 schreef Devlinsect het volgende:
[..]
En als je geen spotter hebt en toch wil je bijv. minder dan 6 reps trainen?
Bankdrukken op een platte bank is sowieso far overrated![]()
TOSTI HAWAIquote:Op vrijdag 28 september 2007 14:07 schreef hamkaastosti het volgende:
[..]
WTFquote:Op vrijdag 28 september 2007 10:41 schreef RickoKun het volgende:
zie de eerste postquote:Op vrijdag 28 september 2007 21:07 schreef deepart het volgende:
"verkapt-kijk-mij-in-de-sportschool-komen"
Dus daarom is het hier in de sportschool zo druk met 'mannen'!quote:Op vrijdag 28 september 2007 12:15 schreef Dodecahedron het volgende:
Ga dan naar die sportscholen waar veel huisvrouwen lopen.
Dan voel je je altijd beter dan de rest.
Ik kijkquote:
quote:Op vrijdag 28 september 2007 21:07 schreef deepart het volgende:
"verkapt-kijk-mij-in-de-sportschool-komen"
Negatieve helling / positieve helling van het bankje waar je op ligt.quote:Op zaterdag 29 september 2007 11:02 schreef gebrokenglas het volgende:
incline benchpress![]()
decline benchpress![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |