Vanmorgen werd ik om 08:00 wakker gebeld door een collega. Ik had me verslapen. Hij had een lekke band. Vervolgens kom ik na gehaast en gedoe toch op tijd op m'n werk. Nix aan het handje. M'n collega komt een half uurtje later binnen.
Nog geen 2 minuten later kets ik een volle bak hete koffie over me heen. En niet een beetje, nééééé, uiteraard over m'n trui, over m'n broek, door m'n trui op m'n tshirt en zelfs m'n onderbroek is nat (vd koffie).
Dus ik loop naar huis en kom tot de ontdekking dat al mijn spijkerbroeken in de was zitten. Dus ik kom net op m'n werk in mijn Hugo Boss bruilofts-outfit (
![]()
) , pak het in 2 stukken gevallen kopje en haal een nieuwe bak koffie. Bij de afvalton valt (uiteraard) het kopje nogmaals uit m'n hand. 10.000 stukjes. Ik pak het eerste stukje op en snij gelijk m'n vinger open. Terwijl ik ernaar zit te kijken zie ik een druppel bloed op m'n over-dressed-blouse vallen.
![]()
.
...en het is pas 10 uur, goftedomme. Nu moet ik de hele dag gaan uitleggen waarom ik zwaar overdressed met bloed in m'n shirt loop en pissed ben.
Vrijdagen zouden verplicht vrij moeten zijn.
Geen groetjes,
Krea