quote:Op vrijdag 28 september 2007 07:43 schreef bas-beest het volgende:
verkapt-kijk-mij-eens-stoer-mijn-telefoon-'s nachts-aanhouden-maar-er-wel-over-klagen-topic...
hoezo verkapt?quote:Op vrijdag 28 september 2007 07:43 schreef bas-beest het volgende:
verkapt-kijk-mij-eens-stoer-mijn-telefoon-'s nachts-aanhouden-maar-er-wel-over-klagen-topic...
En dit zet je op internet? Slim.quote:Op vrijdag 28 september 2007 07:33 schreef palmboom133 het volgende:
ojah en als klap op de vuurpijl! krijg ik een telefoontje of ik wat zooi ( drugs kan regelen )fucking 4/5 uur in e nacht
HELUMAAL DOL!
Jij doet hem uitquote:Op vrijdag 28 september 2007 07:43 schreef bas-beest het volgende:
Jeuj, nu ben je écht stoer... mag ik je aanraken?quote:Op vrijdag 28 september 2007 07:33 schreef palmboom133 het volgende:
ojah en als klap op de vuurpijl! krijg ik een telefoontje of ik wat zooi ( drugs kan regelen )fucking 4/5 uur in e nacht
HELUMAAL DOL!
herkenbaarquote:Op vrijdag 28 september 2007 07:22 schreef palmboom133 het volgende:
Krijg ik om half 5 een smsje van mijn vriendin 'Slaap je al?'
Klote telefoon bleef de hele tijd doorpiepen dus ik kon al gelijk niet meer slapensms ik wat terug.
Krijg ik totaal geen reactie terug..
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Klacht : ik kan niet meer slapen, en mevrouw die slaapt zelf wel lekker..
Waar concludeer je dat uit?quote:
Krijg je ervan als je heroinehoertjes date.quote:Op vrijdag 28 september 2007 07:33 schreef palmboom133 het volgende:
HELUMAAL DOL!
quote:Op vrijdag 28 september 2007 08:06 schreef linkeloutje het volgende:
[..]
effe off-topic
Hoe gaat het met jou katje![]()
Straks gebeurd er wat met je moeder en je vader kan je niet bereikenquote:Op vrijdag 28 september 2007 14:37 schreef CG het volgende:
mensen die 's nachts hun mobiel aan laten staan![]()
net of je helemaal niet zonder dat ding kan. ga toch weg
Mijn vriendin kreeg laatst ook om half 5 in de nacht een mailtje van Orange over haar beltegoed, zij sliep lekker door en ik was wakker. Stelletje paupersquote:Op vrijdag 28 september 2007 15:10 schreef BottleKid het volgende:
Ik kreeg vannacht een sms van t-mobile over mijn beltegoed.
Flikker op paupers, doe dat godverdomme gewoon overdag.![]()
Ach ja, liever je vriendin dan t-mobile...![]()
had je maar een vak moeten lerenquote:Op vrijdag 28 september 2007 07:33 schreef palmboom133 het volgende:
HELUMAAL DOL!
ja echt goed plan!quote:Op vrijdag 28 september 2007 07:30 schreef buitenbeentje het volgende:
Zet dat ding dan ook uit als je gaat maffen.![]()
Kijk-mij-ik-ben-een-mongool-en-mijn-username-is-BasOne-postquote:Op zaterdag 29 september 2007 04:34 schreef BasOne het volgende:
Kijk-mij-stoer-zijn-ik-word-midden-in-de-nacht-gebeld-op-m'n-mobiel-en-ik-heb-geen-eens-geile-telefoonsex-topic
Eenshquote:Op vrijdag 28 september 2007 07:43 schreef bas-beest het volgende:
Nog niet zo heel erg lang geleden was het best bijzonder als je uberhaubt al telefoon had en toen verliep de communicatie ook goed. Dan kwam je vader of de buurman gewoon naar je toe om te melden dat het niet zo goed ging met je moeder ofzo....natuurlijk, een 'andere tijd' en 'ondenkbaar' in deze tijd van snelle communicatie. Maar een beetje overdreven om te stellen dat je dan niet bereikbaar bent....quote:Op vrijdag 28 september 2007 14:40 schreef Devlinsect het volgende:
[..]
Straks gebeurd er wat met je moeder en je vader kan je niet bereiken
quote:Op zaterdag 29 september 2007 17:54 schreef RickoKun het volgende:
of dat je ligt te slapen, en gaat je vriendin je ineens wakker pijpen!
dan sla ik altijd gewoon, tsssquote:Op zaterdag 29 september 2007 17:54 schreef RickoKun het volgende:
of dat je ligt te slapen, en gaat je vriendin je ineens wakker pijpen!
quote:Op vrijdag 28 september 2007 07:30 schreef buitenbeentje het volgende:
Zet dat ding dan ook uit als je gaat maffen.![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |