quote:Op vrijdag 28 september 2007 07:43 schreef bas-beest het volgende:
verkapt-kijk-mij-eens-stoer-mijn-telefoon-'s nachts-aanhouden-maar-er-wel-over-klagen-topic...
hoezo verkapt?quote:Op vrijdag 28 september 2007 07:43 schreef bas-beest het volgende:
verkapt-kijk-mij-eens-stoer-mijn-telefoon-'s nachts-aanhouden-maar-er-wel-over-klagen-topic...
quote:Op vrijdag 28 september 2007 07:43 schreef bas-beest het volgende:
En dit zet je op internet? Slim.quote:Op vrijdag 28 september 2007 07:33 schreef palmboom133 het volgende:
ojah en als klap op de vuurpijl! krijg ik een telefoontje of ik wat zooi ( drugs kan regelen )fucking 4/5 uur in e nacht
HELUMAAL DOL!
Jij doet hem uitquote:Op vrijdag 28 september 2007 07:43 schreef bas-beest het volgende:
Jeuj, nu ben je écht stoer... mag ik je aanraken?quote:Op vrijdag 28 september 2007 07:33 schreef palmboom133 het volgende:
ojah en als klap op de vuurpijl! krijg ik een telefoontje of ik wat zooi ( drugs kan regelen )fucking 4/5 uur in e nacht
HELUMAAL DOL!
herkenbaarquote:Op vrijdag 28 september 2007 07:22 schreef palmboom133 het volgende:
Krijg ik om half 5 een smsje van mijn vriendin 'Slaap je al?'
Klote telefoon bleef de hele tijd doorpiepen dus ik kon al gelijk niet meer slapensms ik wat terug.
Krijg ik totaal geen reactie terug..
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Klacht : ik kan niet meer slapen, en mevrouw die slaapt zelf wel lekker..
Waar concludeer je dat uit?quote:
Krijg je ervan als je heroinehoertjes date.quote:Op vrijdag 28 september 2007 07:33 schreef palmboom133 het volgende:
HELUMAAL DOL!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |