abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_53535056
zijn we gewoon ruk of hebben we nog een beetje karakter en moed? mentaliteit in nederland is ergenis nummer een wat doen we eraan hoe maken we t beter is t niet eens tijd om den haag de kk te laten krijgen ik vraag t me gewoon af we worden immers als burger ook voor slap uitgemaakt door onze politiek enzo
pi_53535065
er lopen ook wel zoveel laffe schijterds en lafaards in nederland dat ik me wel eens afvraag of ik dit land wel wel ooit zou willen verdedigen op een hoop topmensen na dan k bedoel maar voor t land zou k nooit vechten aleen voor bepaalde mensen die ik liefheb nog
  vrijdag 28 september 2007 @ 04:25:41 #3
93076 BaajGuardian
De echte BG, die tof is.
pi_53535078
Divide and conquer.

En de aivd leest natuurlijk ook mee.

Daarnaast worden demonstraties of genegeerd of teneer geslagen door een overmacht aan M.E. die "hun werk ook maar doen"

Vraag yvonne maar hoe tof ik ben, die gaf mij er ooit een tagje voor.
  vrijdag 28 september 2007 @ 04:48:32 #4
104871 remlof
Europees federalist
pi_53535096
We zijn ruk omdat we als miezerig landje niks voorstellen. Maar onze toekomst ligt in Europa. Echter zolang de meesten van ons met hun provinciaalse mentaliteit niet verder kunnen denken dan de grenzen van hun eigen benauwde leefwereld zullen "we" tegen verdere integratie in de EU zijn en miezerig blijven.
[/politicalstatement]
  vrijdag 28 september 2007 @ 05:03:22 #5
72545 Megumi
Go Rin No Sho
pi_53535108
quote:
Op vrijdag 28 september 2007 04:48 schreef remlof het volgende:
We zijn ruk omdat we als miezerig landje niks voorstellen. Maar onze toekomst ligt in Europa. Echter zolang de meesten van ons met hun provinciaalse mentaliteit niet verder kunnen denken dan de grenzen van hun eigen benauwde leefwereld zullen "we" tegen verdere integratie in de EU zijn en miezerig blijven.
[/politicalstatement]
De EU kost bergen met geld en we worden er alleen maar arm van nu al die achterlijke oostblok landen lid zijn. En het EU parlement is een club voor politici die in hun eigen land niet meer mee tellen.
Wordt als iemand die voortdurend dood is. De ware volgeling van bushidõ sterft elke ochtend en avond opnieuw. En wordt niet gehinderd door angst voor de dood. Yamamoto Tsunetomo's hagakure.
pi_53535114
---> KLB
pi_53535115
politiek
If you are searching, lost is where you will find me.
pi_53535216
Je over zoiets druk maken als je het gebruik van hoofdletters en leestekens niet eens beheerst.
pi_53535462
quote:
Op vrijdag 28 september 2007 06:56 schreef ruud.nl het volgende:
Je over zoiets druk maken als je het gebruik van hoofdletters en leestekens niet eens beheerst.
Dat dus
Eerste beste voetbalkenner binnen BoF!
[b]Winnaar van de Band of FOK!kers Michael Rasmussen Award[/b]
Alpe d'Huez (1:16), Col du Telegraphe (0:56) & Col du Galibier (1:20)
  vrijdag 28 september 2007 @ 08:05:27 #10
29444 RemcoDelft
4 8 15 16 23 42
pi_53535496
quote:
Op vrijdag 28 september 2007 05:03 schreef Megumi het volgende:

[..]

De EU kost bergen met geld en we worden er alleen maar arm van nu al die achterlijke oostblok landen lid zijn. En het EU parlement is een club voor politici die in hun eigen land niet meer mee tellen.
Niet te vergeten: de EU kost 100 miljard per jaar, en al 13 jaar wordt het geld niet goed besteed... De uitslag van het laatste jaar moet nog komen, laat me raden....

En niet 1 (#$(&#@& ambtenaar die als-ie dit leest denkt: "misschien tijd om het gewonde dier EU af te maken...
censuur :O
pi_53535855
quote:
Op vrijdag 28 september 2007 03:59 schreef devildancer het volgende:
zijn we gewoon ruk of hebben we nog een beetje karakter en moed? mentaliteit in nederland is ergenis nummer een wat doen we eraan hoe maken we t beter is t niet eens tijd om den haag de kk te laten krijgen ik vraag t me gewoon af we worden immers als burger ook voor slap uitgemaakt door onze politiek enzo
quote:
Op vrijdag 28 september 2007 04:07 schreef devildancer het volgende:
er lopen ook wel zoveel laffe schijterds en lafaards in nederland dat ik me wel eens afvraag of ik dit land wel wel ooit zou willen verdedigen op een hoop topmensen na dan k bedoel maar voor t land zou k nooit vechten aleen voor bepaalde mensen die ik liefheb nog
Interpunctie, wat een mooi fenomeen is dat toch.
pi_53535861
quote:
De EU kost bergen geld. En als de EU er niet geweest was had de nederlandse economie er nu niet zo uit gezien.

Een groot deel van de export en de diensten die Nederlandse bedrijven leveren aan het buitenland waren onmogelijk (of niet economisch haalbaar) geweest zonder de EU.

Dus als je over de EU wilt zeiken dan doe je dat maar in KLB! (oh, wacht, daar zitten we ook....)
  vrijdag 28 september 2007 @ 08:44:46 #13
179075 hugecooll
Deelt corrigerende tikken uit
pi_53535875
quote:

[..]

Och...landen als Polen kan je ook zien als een investering
pi_53536317
quote:
Op vrijdag 28 september 2007 08:43 schreef Croga het volgende:

[..]

De EU kost bergen geld. En als de EU er niet geweest was had de nederlandse economie er nu niet zo uit gezien.

Een groot deel van de export en de diensten die Nederlandse bedrijven leveren aan het buitenland waren onmogelijk (of niet economisch haalbaar) geweest zonder de EU.

Dus als je over de EU wilt zeiken dan doe je dat maar in KLB! (oh, wacht, daar zitten we ook....)
Er is dan ook niks mis met de EU op zich.
Alleen met indivuele regeringen.
Waarvan die hier in Nederland toch behoorlijk ranzig bezig is.
  vrijdag 28 september 2007 @ 10:07:05 #15
109693 Dr.Aart
Grolsch Royce
pi_53537459
quote:
Op vrijdag 28 september 2007 09:11 schreef TheoddDutchGuy het volgende:

[..]

Er is dan ook niks mis met de EU op zich.
Alleen met indivuele regeringen.
Waarvan die hier in Nederland toch behoorlijk ranzig bezig is.
En als ik vragen mag, wat heb jij dan gestemd de afgelopen verkiezingen?
Brakmanschap is Meesterschap
Ja,wij zijn ons er eentje!
pi_53542719
quote:
Op vrijdag 28 september 2007 08:43 schreef Croga het volgende:
Zonder de tweede wereldoorlog had de Nederlandse economie er ook niet zo uit gezien als hij nu doet.
Zonder EU had de economie er anders uit gezien. Niet beter. Niet slechter. Alleen maar anders.
You are not a beautiful and unique snowflake. You are the same decaying organic material as everyone else.
Choose sitting on that couch watching mind-numbing sprit-crushing game shows, stuffing fucking junk food into your mouth.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')