De EU kost bergen met geld en we worden er alleen maar arm van nu al die achterlijke oostblok landen lid zijn. En het EU parlement is een club voor politici die in hun eigen land niet meer mee tellen.quote:Op vrijdag 28 september 2007 04:48 schreef remlof het volgende:
We zijn ruk omdat we als miezerig landje niks voorstellen. Maar onze toekomst ligt in Europa. Echter zolang de meesten van ons met hun provinciaalse mentaliteit niet verder kunnen denken dan de grenzen van hun eigen benauwde leefwereld zullen "we" tegen verdere integratie in de EU zijn en miezerig blijven.
[/politicalstatement]
Dat dusquote:Op vrijdag 28 september 2007 06:56 schreef ruud.nl het volgende:
Je over zoiets druk maken als je het gebruik van hoofdletters en leestekens niet eens beheerst.![]()
Niet te vergeten: de EU kost 100 miljard per jaar, en al 13 jaar wordt het geld niet goed besteed... De uitslag van het laatste jaar moet nog komen, laat me raden....quote:Op vrijdag 28 september 2007 05:03 schreef Megumi het volgende:
[..]
De EU kost bergen met geld en we worden er alleen maar arm van nu al die achterlijke oostblok landen lid zijn. En het EU parlement is een club voor politici die in hun eigen land niet meer mee tellen.
quote:Op vrijdag 28 september 2007 03:59 schreef devildancer het volgende:
zijn we gewoon ruk of hebben we nog een beetje karakter en moed? mentaliteit in nederland is ergenis nummer een wat doen we eraan hoe maken we t beter is t niet eens tijd om den haag de kk te laten krijgen ik vraag t me gewoon af we worden immers als burger ook voor slap uitgemaakt door onze politiek enzo
Interpunctie, wat een mooi fenomeen is dat toch.quote:Op vrijdag 28 september 2007 04:07 schreef devildancer het volgende:
er lopen ook wel zoveel laffe schijterds en lafaards in nederland dat ik me wel eens afvraag of ik dit land wel wel ooit zou willen verdedigen op een hoop topmensen na dan k bedoel maar voor t land zou k nooit vechten aleen voor bepaalde mensen die ik liefheb nog
De EU kost bergen geld. En als de EU er niet geweest was had de nederlandse economie er nu niet zo uit gezien.quote:Op vrijdag 28 september 2007 05:03 schreef Megumi het volgende:
De EU kost bergen met geld en we worden er alleen maar arm van nu al die achterlijke oostblok landen lid zijn. En het EU parlement is een club voor politici die in hun eigen land niet meer mee tellen.
Och...landen als Polen kan je ook zien als een investeringquote:Op vrijdag 28 september 2007 05:03 schreef Megumi het volgende:
[..]
Er is dan ook niks mis met de EU op zich.quote:Op vrijdag 28 september 2007 08:43 schreef Croga het volgende:
[..]
De EU kost bergen geld. En als de EU er niet geweest was had de nederlandse economie er nu niet zo uit gezien.
Een groot deel van de export en de diensten die Nederlandse bedrijven leveren aan het buitenland waren onmogelijk (of niet economisch haalbaar) geweest zonder de EU.
Dus als je over de EU wilt zeiken dan doe je dat maar in KLB! (oh, wacht, daar zitten we ook....)
En als ik vragen mag, wat heb jij dan gestemd de afgelopen verkiezingen?quote:Op vrijdag 28 september 2007 09:11 schreef TheoddDutchGuy het volgende:
[..]
Er is dan ook niks mis met de EU op zich.
Alleen met indivuele regeringen.
Waarvan die hier in Nederland toch behoorlijk ranzig bezig is.
Zonder de tweede wereldoorlog had de Nederlandse economie er ook niet zo uit gezien als hij nu doet.quote:Op vrijdag 28 september 2007 08:43 schreef Croga het volgende:
De EU kost bergen geld. En als de EU er niet geweest was had de nederlandse economie er nu niet zo uit gezien.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |