Hoezo incapabel,kansloos?quote:Op vrijdag 28 september 2007 02:26 schreef ScudRaket het volgende:
staan ze er, ja hoor, 6 stuks, studentjes te bekeuren voor fietsen zonder licht. Kom ik aan met mijn geheelde 21-versnellingen-mountainbike.... Gepakt dus
De wankers schrijven dus 20 euri boete uit![]()
Klacht: selectieve, incapabele kutwouten; prutsers, prakkers, ga eens een baan zoeken stelletje kutambtenaren!!!![]()
![]()
Heb je de rest van het bericht gelezen?quote:Op vrijdag 28 september 2007 03:15 schreef Loedertje het volgende:
[..]
Hoezo incapabel,kansloos?
Ze doen hun werk dus uitstekend.
quote:Op vrijdag 28 september 2007 03:18 schreef PainDivine het volgende:
ik ben te slim om wout te worden FFS!
keihard afgewezen voor het SIMPELSTE baantje ever
IDDquote:
hoe bedoel je?quote:Op vrijdag 28 september 2007 03:18 schreef PainDivine het volgende:
ik ben te slim om wout te worden FFS!
keihard afgewezen voor het SIMPELSTE baantje ever
quote:Op vrijdag 28 september 2007 09:38 schreef jpg97 het volgende:
De politie is er al lang niet meer om de burger een veilig gevoel te bezorgen, of in dienst van de burger te werken.
Burgertje pesten is hun eerste prioriteit. Ik pleit er dan ook voor om de benaming "Politie" volledig te schrappen en voortaan te referreren naar "Laffe kankerhonden"
Ach het gaat om de hele aanpak en het stellen van prioriteiten:quote:Op vrijdag 28 september 2007 08:49 schreef Rnej het volgende:
door mensen te bekeuren voor fietsen zonder licht hebben ze waarschijnlijk meermaals levens gered.. vraag t maar aan de gemiddelde automobilist
een auto die 's nachts geparkeerd staat waar ie niet mag.... not so big a deal IMHO...
jaaa, want jij maakt elk individueel geval mee...quote:Op vrijdag 28 september 2007 09:41 schreef jpg97 het volgende:
[..]
Ach het gaat om de hele aanpak en het stellen van prioriteiten:
Hier in de stad is het vaak zo dat mensen die ruzie hebben vaak van een afstandje worden bekeken hoe ze elkaar de harses inslaan, zonder in te grijpen of als een bepaalde bevolkingsgroep het zaakje terroriseert dan doen ze er ook niets aan.
Maar zodra een oud vrouwtje bijvoorbeeld een plastic tas in een vuilnisbak gooit wordt ze meteen op de bon geslingerd
Nou poeh poeh, dat doen ze écht ter bescherming van de burgers
Er zit gewoon structureel iets mis bij de "dappere" mannen in het blauw.![]()
Okay okay ik overdrijf het inderdaad een beetje om in het hele topic mee te gaan. Het is immers een KLB topic en niet het " Adoreer *hier* de politie" topic.quote:Op vrijdag 28 september 2007 09:47 schreef Rnej het volgende:
[..]
jaaa, want jij maakt elk individueel geval mee...
vergeet niet dat t alleen negatieve gevallen in t nieuws komen he.... k heb politiemensen in mn vriendenkring en k kan je vertellen dat lang niet altijd zo is zoals de sceptici beweren...
whehequote:Op vrijdag 28 september 2007 10:42 schreef jpg97 het volgende:
[..]
Okay okay ik overdrijf het inderdaad een beetje om in het hele topic mee te gaan. Het is immers een KLB topic en niet het " Adoreer *hier* de politie" topic.
Maar het lijkt gewoon wel vaak op "burgertje pesten" en natuurlijk komen de vele "goede" daden van de snorren niet altijd in het nieuws
Klaag ik dan over de boete zelf? Waarom denk je dat ik het woord selectief gebruik?quote:Op vrijdag 28 september 2007 10:52 schreef Devlinsect het volgende:
Klagen over een terechte boete en dan zeiken op de agenten. Wat een kneus is TS.![]()
Of er nou selectief wordt bekeurd of niet. Maakt geen fuck uit. Je rijdt zonder licht. En daar staat een boete op of je wordt dood gereden doordat een automobilist jou over het hoofd ziet. Wees blij met de boete.quote:Op vrijdag 28 september 2007 11:30 schreef ScudRaket het volgende:
[..]
Klaag ik dan over de boete zelf? Waarom denk je dat ik het woord selectief gebruik?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |