abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 28 september 2007 @ 02:26:14 #1
81028 ScudRaket
Fanatiek nachtbaggeraar
pi_53534865
Wat een sneue mensen zijn dat zeg. Zit ik 's middags erover te discussiëren over hoe ze geilen op macht; 's avonds wordt het eens te meer duidelijk: Ben ik aan het werk in Historisch Delfshaven in 010. Staat er op een plaats waar niet eens auto's mogen komen, midden op een brug een auto geparkeerd met natuurlijk niemand erin. Komen er 2 wouten langs gelopen. Lopen door. Dus wij willen die ambtenarenauto erbij NSB-en, en lopen achter de skotoe aan om ze erop te wijzen. De respons was dat het niet hun wijk betrof
Ben ik klaar met werken, op weg naar de kroeg, staan ze er, ja hoor, 6 stuks, studentjes te bekeuren voor fietsen zonder licht. Kom ik aan met mijn bike.... Gepakt dus
De wankers schrijven dus 20 euri boete uit

Klacht: selectieve, incapabele kutwouten; prutsers, prakkers, ga eens een baan zoeken stelletje kutambtenaren!!!

[ Bericht 3% gewijzigd door ScudRaket op 28-09-2007 03:40:41 ]
If it has a grass wicket, play cricket! (Nee, dit slaat niet op het spelletje!)
Lullo scrotum ejaculatio est.
Hattrick: Ladderzatsquad (208243)
pi_53534904
The day Microsoft makes something that doesn't suck is the day they make a vacuum cleaner.
  vrijdag 28 september 2007 @ 02:51:55 #3
104871 remlof
Europees federalist
pi_53534952
Balkenende weet dat je het diep van binnen wel begrijpt
  † In Memoriam † vrijdag 28 september 2007 @ 03:15:04 #4
13819 Loedertje
Trotse GILF.
pi_53535005
quote:
Op vrijdag 28 september 2007 02:26 schreef ScudRaket het volgende:
staan ze er, ja hoor, 6 stuks, studentjes te bekeuren voor fietsen zonder licht. Kom ik aan met mijn geheelde 21-versnellingen-mountainbike.... Gepakt dus
De wankers schrijven dus 20 euri boete uit

Klacht: selectieve, incapabele kutwouten; prutsers, prakkers, ga eens een baan zoeken stelletje kutambtenaren!!!
Hoezo incapabel,kansloos?
Ze doen hun werk dus uitstekend.
  vrijdag 28 september 2007 @ 03:17:09 #5
81028 ScudRaket
Fanatiek nachtbaggeraar
pi_53535014
quote:
Op vrijdag 28 september 2007 03:15 schreef Loedertje het volgende:

[..]

Hoezo incapabel,kansloos?
Ze doen hun werk dus uitstekend.
Heb je de rest van het bericht gelezen?
pi_53535017
ik ben te slim om wout te worden FFS!
keihard afgewezen voor het SIMPELSTE baantje ever
The day Microsoft makes something that doesn't suck is the day they make a vacuum cleaner.
  vrijdag 28 september 2007 @ 03:20:50 #7
81028 ScudRaket
Fanatiek nachtbaggeraar
pi_53535019
quote:
Op vrijdag 28 september 2007 03:18 schreef PainDivine het volgende:
pi_53535025
quote:
Op vrijdag 28 september 2007 03:20 schreef ScudRaket het volgende:

[..]

IDD
pi_53535092
quote:
Op vrijdag 28 september 2007 03:18 schreef PainDivine het volgende:
hoe bedoel je?
If you are searching, lost is where you will find me.
pi_53535093
ohja TS is geowned, lekker voor je
If you are searching, lost is where you will find me.
pi_53535173
@TS, ik wil hun gedrag van eerder helemaal niet goed praten, maar je wist vantevoren dat je fout zat door zonder licht te rijden, dus wat zeur je nou?
- En zoals pijn ook een vorm van voelen is, laat kou me weten dat ik wist wat warmte was.
- Ik ben de reden voor wie voor zijn lijden reden zoekt!
- Those people who tell you not to take chances, they are all missing on what life is about.
pi_53535478
Ik zag alleen de topictitel nog maar en toen wist ik al dat je gepakt was voor iets lulligs.
-
pi_53535793
Maar fietsen-zonder-licht-bekeuringen zijn wel goedkoper geworden! Ik moest vorig jaar nog 25 euro betalen!
Great spirits have always found violent opposition from mediocrities
  vrijdag 28 september 2007 @ 08:49:37 #14
71115 Rnej
I walk the line
pi_53535934
door mensen te bekeuren voor fietsen zonder licht hebben ze waarschijnlijk meermaals levens gered.. vraag t maar aan de gemiddelde automobilist

een auto die 's nachts geparkeerd staat waar ie niet mag.... not so big a deal IMHO...
pi_53536239
maar waren het dezelfde wouten dan?
pi_53536413
Waarschijnlijk fiets je altijd zonder licht en nu wordt je toevallig eens een keer beboet. Boeiend

Heb je een rijbewijs en auto? Zo niet, dan ga je nog wel merken later als je groot bent hoe vreselijk irritant foetsers zijn die zonder licht rijden.
Als je al wel auto rijdt, dan moet je dat weten. Wel respekt dat je dan de fiets pakt om naar de kroeg te gaan
You have to stop blaming yourself.
Just blame yourself once and move on.
  vrijdag 28 september 2007 @ 09:38:15 #17
31057 jpg97
Otaku No Kenkyu
pi_53536795
De politie is er al lang niet meer om de burger een veilig gevoel te bezorgen, of in dienst van de burger te werken.

Burgertje pesten is hun eerste prioriteit. Ik pleit er dan ook voor om de benaming "Politie" volledig te schrappen en voortaan te referreren naar "Laffe kankerhonden"
Op dinsdag 28 februari 2006 13:50 schreef Avery het volgende:
ik ben dan nieuw ik zie zo dat jij irritant ben jpg
PieAir
Ik denk altijd heel goed na voor ik iets stoms zeg...
pi_53536815
quote:
Op vrijdag 28 september 2007 09:38 schreef jpg97 het volgende:
De politie is er al lang niet meer om de burger een veilig gevoel te bezorgen, of in dienst van de burger te werken.

Burgertje pesten is hun eerste prioriteit. Ik pleit er dan ook voor om de benaming "Politie" volledig te schrappen en voortaan te referreren naar "Laffe kankerhonden"

okee, er zijn eikels bij, maar dat geldt voor iedere beroepgroep
- En zoals pijn ook een vorm van voelen is, laat kou me weten dat ik wist wat warmte was.
- Ik ben de reden voor wie voor zijn lijden reden zoekt!
- Those people who tell you not to take chances, they are all missing on what life is about.
  vrijdag 28 september 2007 @ 09:41:39 #19
31057 jpg97
Otaku No Kenkyu
pi_53536861
quote:
Op vrijdag 28 september 2007 08:49 schreef Rnej het volgende:
door mensen te bekeuren voor fietsen zonder licht hebben ze waarschijnlijk meermaals levens gered.. vraag t maar aan de gemiddelde automobilist

een auto die 's nachts geparkeerd staat waar ie niet mag.... not so big a deal IMHO...
Ach het gaat om de hele aanpak en het stellen van prioriteiten:

Hier in de stad is het vaak zo dat mensen die ruzie hebben vaak van een afstandje worden bekeken hoe ze elkaar de harses inslaan, zonder in te grijpen of als een bepaalde bevolkingsgroep het zaakje terroriseert dan doen ze er ook niets aan.

Maar zodra een oud vrouwtje bijvoorbeeld een plastic tas in een vuilnisbak gooit wordt ze meteen op de bon geslingerd

Nou poeh poeh, dat doen ze écht ter bescherming van de burgers

Er zit gewoon structureel iets mis bij de "dappere" mannen in het blauw.
PieAir
  vrijdag 28 september 2007 @ 09:43:59 #20
17137 Sander
Nerds do it rarely
pi_53536914
Ja hallo, elke agent gebruikt "dit is niet mijn wijk" weleens als kutsmoes.

Net als elke uitsmijter die marokkaantjes weigert met "alleen vaste gasten"
Net als elke mcdonaldsmedewerker die zegt dat de milkshakemachine stuk is terwijl ie gewoon net is schoongemaakt, 10 minuten voor sluit.
Net als elke student die een kutsmoes verzint bij de prof / docent omdat ie te laat is.
Net als elke zwartrijder die zich eruit probeert te lullen bij een conducteur.

Incapabel? Kansloos? Gefeliciteerd! Je bent een mens!
  vrijdag 28 september 2007 @ 09:44:14 #21
185792 pasjesjen
fulltime-Bitch
pi_53536918
Ik ben niet lullig sommige mensen kunnen gewoon niet tegen de waarheid!
  vrijdag 28 september 2007 @ 09:47:48 #22
71115 Rnej
I walk the line
pi_53537010
quote:
Op vrijdag 28 september 2007 09:41 schreef jpg97 het volgende:

[..]

Ach het gaat om de hele aanpak en het stellen van prioriteiten:

Hier in de stad is het vaak zo dat mensen die ruzie hebben vaak van een afstandje worden bekeken hoe ze elkaar de harses inslaan, zonder in te grijpen of als een bepaalde bevolkingsgroep het zaakje terroriseert dan doen ze er ook niets aan.

Maar zodra een oud vrouwtje bijvoorbeeld een plastic tas in een vuilnisbak gooit wordt ze meteen op de bon geslingerd

Nou poeh poeh, dat doen ze écht ter bescherming van de burgers

Er zit gewoon structureel iets mis bij de "dappere" mannen in het blauw.
jaaa, want jij maakt elk individueel geval mee...

vergeet niet dat t alleen negatieve gevallen in t nieuws komen he.... k heb politiemensen in mn vriendenkring en k kan je vertellen dat lang niet altijd zo is zoals de sceptici beweren...
  vrijdag 28 september 2007 @ 10:42:07 #23
31057 jpg97
Otaku No Kenkyu
pi_53538214
quote:
Op vrijdag 28 september 2007 09:47 schreef Rnej het volgende:

[..]

jaaa, want jij maakt elk individueel geval mee...

vergeet niet dat t alleen negatieve gevallen in t nieuws komen he.... k heb politiemensen in mn vriendenkring en k kan je vertellen dat lang niet altijd zo is zoals de sceptici beweren...
Okay okay ik overdrijf het inderdaad een beetje om in het hele topic mee te gaan. Het is immers een KLB topic en niet het " Adoreer *hier* de politie" topic.

Maar het lijkt gewoon wel vaak op "burgertje pesten" en natuurlijk komen de vele "goede" daden van de snorren niet altijd in het nieuws
PieAir
pi_53538418
Klagen over een terechte boete en dan zeiken op de agenten. Wat een kneus is TS.
  vrijdag 28 september 2007 @ 11:01:24 #25
71115 Rnej
I walk the line
pi_53538643
quote:
Op vrijdag 28 september 2007 10:42 schreef jpg97 het volgende:

[..]

Okay okay ik overdrijf het inderdaad een beetje om in het hele topic mee te gaan. Het is immers een KLB topic en niet het " Adoreer *hier* de politie" topic.

Maar het lijkt gewoon wel vaak op "burgertje pesten" en natuurlijk komen de vele "goede" daden van de snorren niet altijd in het nieuws
whehe

geef eerlijk toe dat ik er ook een handje van heb... tot je ineens hoort waar ze bij de politie allemaal hun handen mee vol hebben.... (en dan vind ik die lichtcontroles misschien ook een beetje veel van t goeie, maar die zijn net zo goed nodig....)
  vrijdag 28 september 2007 @ 11:30:54 #26
81028 ScudRaket
Fanatiek nachtbaggeraar
pi_53539439
quote:
Op vrijdag 28 september 2007 10:52 schreef Devlinsect het volgende:
Klagen over een terechte boete en dan zeiken op de agenten. Wat een kneus is TS.
Klaag ik dan over de boete zelf? Waarom denk je dat ik het woord selectief gebruik?
pi_53541309
quote:
Op vrijdag 28 september 2007 11:30 schreef ScudRaket het volgende:

[..]

Klaag ik dan over de boete zelf? Waarom denk je dat ik het woord selectief gebruik?
Of er nou selectief wordt bekeurd of niet. Maakt geen fuck uit. Je rijdt zonder licht. En daar staat een boete op of je wordt dood gereden doordat een automobilist jou over het hoofd ziet. Wees blij met de boete.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')