quote:Op donderdag 27 september 2007 22:11 schreef Maisnon het volgende:
Geen bier? Nu kun je niet meer naar de Achterhoek Arena!
Klopt niet! (bij de meeste antibiotica) Door de alcohol gaat je lever harder werken waardoor ook de antibiotica sneller uit je lichaam is en de kuur minder goed zijn werk doet.quote:Op donderdag 27 september 2007 22:24 schreef marcel-o het volgende:
als je antibiotica gebruikt, mag je wel drank... alleen zal je sneller dronke zijn.
maar idd, t verneukt je hele stoelgang
Maar niet dagelijks.quote:Op donderdag 27 september 2007 22:27 schreef Pony-Lover het volgende:
[..]
Klopt niet! (bij de meeste antibiotica) Door de alcohol gaat je lever harder werken waardoor ook de antibiotica sneller uit je lichaam is en de kuur minder goed zijn werk doet.
(1 of 2 biertjes kunnen trouwens meestal wel)
![]()
Deze geslachtsziekte Levend tafelvoetbal levert hoop narigheid op......quote:Op donderdag 27 september 2007 22:25 schreef Pony-Lover het volgende:
Welke geslachtsziekte probeer je met die anibioticakuur te bestrijden??
Oehquote:Op donderdag 27 september 2007 22:48 schreef -Willempie- het volgende:
[..]
Deze geslachtsziekte Levend tafelvoetbal levert hoop narigheid op......![]()
Ik heb morgenavond trouwens bruiloft, teamgenoot is 25 jaar getrouwd. Zal wel dolle boel worden, maar 2 biertjes! GVD!!![]()
Ja hoor, kan best.quote:Op donderdag 27 september 2007 23:41 schreef Yestuuur het volgende:
ik heb op dit moment ook een antibioticakuur. heb besloten om maar gewoon geen bier te drinken. heb gelezen dat een overdosis antibiotica leverbeschadiging kan veroorzaken, en alcohol is ook slecht voor je lever. ik mag nu 16 dagen geen alcohol dus, en dat trek ik slecht. nu vind ik het een idee om cocaine/xtc te gaan proberen om toch even lekker weg te spacen. is dit een probleem?
en ik heb de kuur voor gonorroe trouwens, echt niet grappig.
niet dus? het kan toch ook zijn dat je nieren de schadelijke stoffen eruit halen bijv?quote:Op vrijdag 28 september 2007 03:48 schreef paradoXical het volgende:
Ja hoor, kan best.
Code en XTC zijn ook goed voor je (lever)![]()
Dat kan zeker helpen om sneller van diarree af te komen. Heb zelf ook nog een prikkelbaar darm syndroom dan is het altijd feest met antibioticaquote:Op vrijdag 28 september 2007 08:40 schreef hugecooll het volgende:
Als je last hebt van je stoelgang/diarree moet je inderdaad probiotica innemen (omdat antibiotica niet alleen schadelijke bacteriën doodt)
quote:Op donderdag 27 september 2007 22:42 schreef opinionr het volgende:
Afgelopen zomer had ik ook zo'n kuur.. Ik had nergens last van. (behalve dan inderdaad geen Alcohol nuttigen) En dat in de laatste drie dagen van mijn verblijf in het buitenland
Maargoed, sterkte gast...
quote:Op donderdag 27 september 2007 22:27 schreef Pony-Lover het volgende:
[..]
Klopt niet! (bij de meeste antibiotica) Door de alcohol gaat je lever harder werken waardoor ook de antibiotica sneller uit je lichaam is en de kuur minder goed zijn werk doet.
(1 of 2 biertjes kunnen trouwens meestal wel)
![]()
ja joh, je schijt ook elke dag op exact dezelfde tijd hequote:Op donderdag 27 september 2007 22:05 schreef -Willempie- het volgende:
darmflora!![]()
Ik heb dus nu een antibioticakuur en normaal heb ik een regelmatige stoelgang, maar door die kuur is alles ontregeld. Ik moet op de meest onhandige tijdstippen poepen en dan ook geen gezonde stevige bolussen maar dunne racekak!![]()
Klacht: Antibioticakuur is kut!
Oh ja, mag ook geen bier![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |