Sorry, ik sla nog geen deuk in een pakje boter....quote:Op vrijdag 28 september 2007 00:13 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Zaterdag D-Day.....het meeste staat hier nog....
Spierbundels gevraagd......![]()
webcamsex dan maar..quote:Op vrijdag 28 september 2007 00:12 schreef Leandra het volgende:
[..]
Tsja.. op die manier wordt het nooit neuken natuurlijk![]()
Jep, voer is hier niet veel meer....alleen nog pak'm beet 30 flessen wijn... Morgen even kleine verkenning in de nieuwe omgeving voor een goede super en de voorraad aanvullen.....quote:Op vrijdag 28 september 2007 00:13 schreef nachtzuster het volgende:
[..]
Hoe ist daar? laatste restjes aan het opmaken?![]()
Aanvullen??quote:Op vrijdag 28 september 2007 00:17 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Jep, voer is hier niet veel meer....alleen nog pak'm beet 30 flessen wijn... Morgen even kleine verkenning in de nieuwe omgeving voor een goede super en de voorraad aanvullen.....
OMG.. WJ en NMNS samen webcamsexen??quote:Op vrijdag 28 september 2007 00:18 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Zullen wij dan maar........![]()
Vanaf 15 oktober mag iedereen alles soldaat maken. Daarvoor wil ik in stilte genietenquote:Op vrijdag 28 september 2007 00:19 schreef Leandra het volgende:
[..]
Aanvullen??
Nieuwe voorraad aanleggen!!! Die 30 flessen komen we van t weekend wel ff soldaat maken![]()
Nou zeg, als hij het nu fijn vindt dat iemand zit te kijken.....quote:Op vrijdag 28 september 2007 00:20 schreef Leandra het volgende:
[..]
OMG.. WJ en NMNS samen webcamsexen??![]()
15 oktober is gvd een maandagquote:Op vrijdag 28 september 2007 00:21 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Vanaf 15 oktober mag iedereen alles soldaat maken. Daarvoor wil ik in stilte genieten![]()
Ik ging er vanuit dat jullie beiden zouden kijkenquote:Op vrijdag 28 september 2007 00:23 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Nou zeg, als hij het nu fijn vindt dat iemand zit te kijken.....![]()
En dan de beelden youtupenquote:Op vrijdag 28 september 2007 00:20 schreef Leandra het volgende:
[..]
haha, was ff in la cuisine. nee, i'll pass, dankjewel...heb btw ook geen web-cam, sex dan weer wel..quote:Op vrijdag 28 september 2007 00:18 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Zullen wij dan maar........![]()
Kunnen ze er net zo goed wat geld mee verdiennen, hup online die zooiquote:Op vrijdag 28 september 2007 00:20 schreef Leandra het volgende:
[..]
Het gaat om het principe... stel de drank dan beschikbaar per vrijdag de 12de of zaterdag de 13de, maar maandag de 15de slaat natuurlijk nergens opquote:Op vrijdag 28 september 2007 00:24 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Op maandag drink je niet? Geen punt, geef ik wel een flesje mee.....
sex in de cuisine is zo 1985 WJ.......quote:Op vrijdag 28 september 2007 00:25 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
haha, was ff in la cuisine. nee, i'll pass, dankjewel...heb btw ook geen web-cam, sex dan weer wel..![]()
Lucratieve handel.......Hidaho wordt wakkerquote:Op vrijdag 28 september 2007 00:26 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Kunnen ze er net zo goed wat geld mee verdiennen, hup online die zooi![]()
ik heb ook een keukentje dat stamt uit die jaren, lekker veel bruin en zo...quote:Op vrijdag 28 september 2007 00:27 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
sex in de cuisine is zo 1985 WJ.......![]()
Ik weet toch vrij zeker dat ik dat recenter dan 1985 nog gedaan hebquote:Op vrijdag 28 september 2007 00:27 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
sex in de cuisine is zo 1985 WJ.......![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |