quote:
Had je mij maar moeten bellen... ik weet daar alles te vinden, en was al de hele week van plan er naartoe te gaan, maar zelfs vanavond weer uitgesteldquote:Op vrijdag 28 september 2007 00:38 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Toch wel.......onlogisch ingedeeld en een nogal rommelig geheel naar mijn bescheiden smaak.
Arm veulen...zo vlak voor haar vakantie. Hopelijk heeft ze een annuleringsverzekering afgeslptenquote:Op vrijdag 28 september 2007 00:38 schreef willem-jozef het volgende:
versabommert zit waarschijnlijk veulen te pm-en...die gozert is echt op strooptocht haha
Doe maar net alsof het hier de GoGo Nuts is...dan komt het best wel goed allemaal......quote:Op vrijdag 28 september 2007 00:40 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
![]()
+ voor NZ
( Jezus bibber van angst dat ik iemand vergeet, volgende keer kus ik gewoon en dat is voor allen
)
Dat geslijm ook altijd![]()
Ik heb een medewerkster ongeveer een half uur lastig zitten vallen.......quote:Op vrijdag 28 september 2007 00:40 schreef Leandra het volgende:
[..]
Had je mij maar moeten bellen... ik weet daar alles te vinden, en was al de hele week van plan er naartoe te gaan, maar zelfs vanavond weer uitgesteld
Je gaat me niet vertellen dat je de matrassen niet kon vindenquote:Op vrijdag 28 september 2007 00:43 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Ik heb een medewerkster ongeveer een half uur lastig zitten vallen.......![]()
(matrassen proberen)
Moet ik een lijstje voor je maken ??quote:Op vrijdag 28 september 2007 00:40 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
![]()
+ voor NZ
( Jezus bibber van angst dat ik iemand vergeet, volgende keer kus ik gewoon en dat is voor allen
)
Dat geslijm ook altijd![]()
Redelijk okquote:Op vrijdag 28 september 2007 00:39 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Dag dag KZ......hoe staat het met de emoties vandaag?
welke was het?quote:Op vrijdag 28 september 2007 00:44 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
SC s terug gelezen en zag 1 post van jou die me deed trillen van herkenning + genot ( niet fysiek)
effe bijtanken in spanje bij dr. fuentes.quote:Op vrijdag 28 september 2007 00:43 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Waar zit het fietswonder van Noord-Holland?
Soms kun je heerlijk ouwehoeren in winkels, haast nog erger als in somige SC'squote:Op vrijdag 28 september 2007 00:44 schreef Leandra het volgende:
[..]
Je gaat me niet vertellen dat je de matrassen niet kon vinden
Was t gezellig??![]()
Heyquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |