Wat is er danquote:
quote:Op donderdag 27 september 2007 22:33 schreef Liefste. het volgende:
Beter dan een boekenbon.
OMG WAT EEN GOED IDEEquote:Op donderdag 27 september 2007 22:59 schreef OldJeller het volgende:
Ik gaf die cadeaubonnen altijd weer door als ik naar de verjaardag van iemand anders ging.
Eén keer gaf ik het aan een familielid en die keek toen verbaasd naar de bon, er stond de plaats op waar een ander familielid woont en toen was het duidelijk dat ik het gewoon doorgaf.
Kan je niet gewoon wat kopen voor die 100 euro, paar dagen later weer terugbrengen? Dan krijg je toch centen of denk ik te makkelijk?quote:Op donderdag 27 september 2007 22:33 schreef Siegfried het volgende:
Gister weer 100 euro aan irischecks gehad..
Even zoeken naar een manier om die te cashen..
Edit: tips zijn welkom..
Mja misschien wel, maar toen ik in een boekwinkel werkte moest ik daarop letten. Dat als mensen kwamen ruilen, en ze hadden met bonnen betaald, ze ook bonnen terug kregenquote:Op donderdag 27 september 2007 23:28 schreef Bastoenie het volgende:
[..]
Kan je niet gewoon wat kopen voor die 100 euro, paar dagen later weer terugbrengen? Dan krijg je toch centen of denk ik te makkelijk?
Deo?quote:Op donderdag 27 september 2007 23:48 schreef Sack_Blabbath het volgende:
Ik kreeg laatst GVD Etos-bonnen. Wat de fuck moet ik nou weer met Etos-bonnen?
Ik vergeet er bij te vertellen dat ik op anderhalve meter van een Kruidvat woon en werk op twee meter van een andere Kruidvat. Net of ik voor al die prutzooi als deo, scheerschuim, tandborstels, etc die geen reet kosten speciaal naar een Etos ga om die bonnen op te makenquote:
hmm... hoe zou dat nou komen?quote:Op donderdag 27 september 2007 23:48 schreef Sack_Blabbath het volgende:
Ik kreeg laatst GVD Etos-bonnen. Wat de fuck moet ik nou weer met Etos-bonnen?
quote:Op donderdag 27 september 2007 22:59 schreef OldJeller het volgende:
Ik gaf die cadeaubonnen altijd weer door als ik naar de verjaardag van iemand anders ging.
Eén keer gaf ik het aan een familielid en die keek toen verbaasd naar de bon, er stond de plaats op waar een ander familielid woont en toen was het duidelijk dat ik het gewoon doorgaf.
Tja.. Etos cadeaubonnen.. the originality just stuns mequote:Op donderdag 27 september 2007 23:57 schreef Sack_Blabbath het volgende:
[..]
Ik vergeet er bij te vertellen dat ik op anderhalve meter van een Kruidvat woon en werk op twee meter van een andere Kruidvat. Net of ik voor al die prutzooi als deo, scheerschuim, tandborstels, etc die geen reet kosten speciaal naar een Etos ga om die bonnen op te maken![]()
quote:Op vrijdag 28 september 2007 01:24 schreef Elixabete het volgende:
wees blij dat je een kado krijgt retard
Nee hoor, de meeste zijn inmiddels onbeperkt geldig.quote:Op vrijdag 28 september 2007 00:45 schreef Mss het volgende:
Die krengen moeten ook altijd binnen een jaar op ofzo
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |