Dat is maar een handjevol hoor. Moet jij eens op een doordeweekse dag gaan winkelen als je vakantie hebt ofzoquote:Op donderdag 27 september 2007 22:46 schreef Nobu het volgende:
Wat ik nooit begrijp is dat die bejaarden altijd aan het eind van de middag naar de supermarkt gaan. Ze hebben de hele dag de tijd, maar nee. Ze moeten als werkend Nederland ook gaat. Waaaarom?![]()
Ja vroeger was alles beterquote:Op vrijdag 28 september 2007 09:51 schreef valek het volgende:
[..]
En wij mogen werken voor hun. Hebben hun nooit gehoeven voor de ouderen toen hun onze leeftijd hadden. Vroeger was alles veel goedkoper en makkelijker. Dat die ouderen maar eens respect hebben voor de werkende mensen.
Wacht maar tot we straks met RFID en fingerprints gaan werkenquote:Op vrijdag 28 september 2007 10:19 schreef FredvZ het volgende:
Het wordt de oudjes natuurlijk ook niet echt makkelijk gemaakt... Al die moderne dingen.
Wacht maar tot we straks met RFID en fingerprints gaan werken, dan snappen ze het helemaal niet meer.
rfid = radio frequence identification.quote:Op vrijdag 28 september 2007 10:32 schreef linkeloutje het volgende:
[..]
Wacht maar tot we straks met RFID en fingerprints gaan werken
Ben nog onder de 40 maar snap dit nu al niet![]()
wat is dat![]()
Ben je 39 dan?quote:Op vrijdag 28 september 2007 10:32 schreef linkeloutje het volgende:
[..]
Wacht maar tot we straks met RFID en fingerprints gaan werken
Ben nog onder de 40 maar snap dit nu al niet![]()
wat is dat![]()
thanksquote:Op vrijdag 28 september 2007 10:51 schreef Metro2005 het volgende:
[..]
rfid = radio frequence identification.
Simpel gezegd een Chipje ipv barcode
Whaha tot over 60 jaar op FOKquote:Op vrijdag 28 september 2007 10:15 schreef Metro2005 het volgende:
Hehe je bent me net voor, ik wou ook net zeggen. Lijkt me tof als fok over 60 jaar oid nog bestaat en we met allemaal exact dezelfde fokkers klagen over die pubers die zo'n haast hebben tegenwoordig
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |