jepzquote:Op donderdag 27 september 2007 21:31 schreef Fjolle het volgende:
Dat werd ook wel weer eens tijd.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Uhm denk zo'n 15.... even naar de stats kijken, voor vandaag 12 personen die wat punten hebben gekregen.quote:Op vrijdag 28 september 2007 13:40 schreef JortK het volgende:
Hoeveel man doet er eigenlijk nog mee ?
Mamaschaap kan niet jarig zijn, heb nog geen taart gezien...quote:Op zaterdag 29 september 2007 18:10 schreef gateway het volgende:
Ook via deze weg wil ik ons allerliefste mamaschaap feliciteren met haar verjaardag!!!
Daar moet je nog even mee wachtenquote:Op maandag 1 oktober 2007 22:15 schreef gateway het volgende:
Eronymus gefeliciteerd met je verjaardag!!!
quote:Op dinsdag 2 oktober 2007 08:21 schreef Fjolle het volgende:
Wat een drama zoals alles eruit ziet hier. Oh en Eronymus natuurlijk ook gefeliciteerdom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ik weet niet waar mee, maar anders met je laatst gecrunshte puntjesJa toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Joepie een paal te gooien hier.quote:Op woensdag 3 oktober 2007 00:57 schreef Rampestamper het volgende:
En wéér een mijlpaal!om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.25.000Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
was jij dan niet op 1 oktober jarig?quote:Op maandag 1 oktober 2007 22:20 schreef Eronymus het volgende:
[..]
Daar moet je nog even mee wachtenom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
(wat vinden we van de nieuw layout?)
dan moet ik ze eerst wel aan het werk zetten!!!quote:Op donderdag 4 oktober 2007 09:09 schreef Fjolle het volgende:
Geeft allen je schaap eens wat extra aandacht en krachtvoer vandaag, want die lieve beestjes verdienen het.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
dat gaat inderdaad hard de goede kant op voor de nu nummer 2quote:Op dinsdag 6 november 2007 07:27 schreef DPC-Kristof het volgende:
Even DevZero inlichten dat hij binnen enkele dagen zijn overall #1 plaats binnen DPC kwijt zal zijn op R@h:
http://www.boincsynergy.com/stats/boinc-stats.php?id=52961&project=rah
![]()
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |
Dat begrijpen we, maar is wel erg jammer. Je kunt FOK! namelijk wel gratis LEZEN, maar we kunnen FOK! niet gratis MAKEN. De inkomsten van de advertenties zorgen ervoor dat we de kosten van de site kunnen dragen zodat je ook morgen FOK! nog kunt bezoeken.
Zou je willen overwegen om voor FOK! een uitzondering te maken in je adblocker (of andere middelen die onze ads blokkeren)? Je krijgt deze melding dan nooit meer te zien.
Ja, ik wil fok.nl whitelisten, laat me zien hoe
Ik neem liever een premium account zodat ik geen advertenties hoef te zien (je moet eerst inloggen)
Ja, breng me naar de shop