neequote:Op donderdag 27 september 2007 21:01 schreef tong80 het volgende:
Deze eeuw wordt dat het item. Schaarste overal. Nu is het olie waar oorlogen om worden gevoerd. Maar de experts zeggen dat het over water zal gaan over een paar jaar. Ik wil wel een leuke ouwe dag hebben.
Iemand enig idee hoe ik dat moet aanpakken ?
inderdaad heel interessant. Een jaartje of 8 a 9 geleden kwam een (slimme, ja die zijn er ook) leraar ook op het idee, en hij had uitgerekend dat het zoetwater ongeveer tegen 2048 in zijn geheel op zou zijn (dus niet VAST, zoals Sneeuw oid).quote:Op donderdag 27 september 2007 21:01 schreef tong80 het volgende:
Deze eeuw wordt dat het item. Schaarste overal. Nu is het olie waar oorlogen om worden gevoerd. Maar de experts zeggen dat het over water zal gaan over een paar jaar. Ik wil wel een leuke ouwe dag hebben.
Iemand enig idee hoe ik dat moet aanpakken ?
met een fohn..quote:Op donderdag 27 september 2007 21:12 schreef Jarno het volgende:
Weet iemand hoe ik gedroogd water kan maken? Dit ivm gebrek aan opslagruimte.
En daarna gewoon weer water toevoegen om er water van te maken?quote:
Graaf een diepe put in je tuin en drop het daar. Heb je ook nergens last vanquote:Op donderdag 27 september 2007 21:18 schreef Jarno het volgende:
[..]
En daarna gewoon weer water toevoegen om er water van te maken?
quote:Op donderdag 27 september 2007 21:18 schreef Jarno het volgende:
[..]
psies...quote:Op donderdag 27 september 2007 21:18 schreef Jarno het volgende:
[..]
heb je meteen een eigen zwembadquote:Op donderdag 27 september 2007 21:24 schreef Nineleven het volgende:
[..]
Graaf een diepe put in je tuin en drop het daar. Heb je ook nergens last van![]()
quote:
Shit daar gaat mijn patent op Viola Holtquote:Op donderdag 27 september 2007 23:46 schreef Evil_Jur het volgende:
In principe kun je geen patent aanvragen op natuurlijk voorkomende verschijnselen.
tsja, een patent aanvragen op een nationale ramp gaat eenmaal moeilijkquote:Op vrijdag 28 september 2007 00:25 schreef tong80 het volgende:
[..]
Shit daar gaat mijn patent op Viola Holt
quote:Op vrijdag 28 september 2007 00:25 schreef tong80 het volgende:
[..]
Shit daar gaat mijn patent op Viola Holt
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |