Wat jammer nou... anders hadden we even aangifte voor Lieke kunnen doenquote:Op donderdag 27 september 2007 20:37 schreef Nostalgist het volgende:
[..]
Niet voor geweldsmisdrijven als je de dader kent.....![]()
Alléén voor aanrijdingen en ingeslagen ruiten waar je de dader niet kent, volgens mij....
Febo hequote:Op donderdag 27 september 2007 20:39 schreef mspoez het volgende:
Tis wel gek dat ze het er niet over hebben verder.
Lieke heeft de film volgens mij aangevraagd..ze kreeg er nog een zwak hoera van de hele groep voor...quote:Op donderdag 27 september 2007 20:42 schreef Dark het volgende:
Elly is oma geworden van de mooiste baby van de wereld!
Iedereen doet gezellig, Jaap heeft een film aangevraagd en er hangt een rare sfeer!
Ooooooowwwwwwwkkkeeeeeeeeeejjjjjjquote:Op donderdag 27 september 2007 20:44 schreef Katewalker het volgende:
[..]
Lieke heeft de film volgens mij aangevraagd..ze kreeg er nog een zwak hoera van de hele groep voor...
quote:Op donderdag 27 september 2007 20:41 schreef Leandra het volgende:
[..]
Wat jammer nou... anders hadden we even aangifte voor Lieke kunnen doen
Wie weet heeft ze wel misgegooid. Als ze gehoekt heeft, zoals Jaap zegt, is dat nog veel erger.quote:Op donderdag 27 september 2007 20:45 schreef beequeen het volgende:
Het is dus duidelijk dat die heks niet gegooid heeft met de snijplank maar met de gewonnen beker van het karten, of was dat al duidelijk? Ik ben het spoor een beetje bijster door mijn woede.![]()
[afbeelding]
Ik neem aan dat VOL al druk aan het bellen en mailen is.quote:Op donderdag 27 september 2007 20:46 schreef chufi het volgende:
Volgens mij is dit gewoon lichamelijk geweld door iemand die daar moedwillig door de redactie is ingestuurd, terwijl de dader al aangegeven had in de media dat ze daar van zich zou doen lat laten spreken . Dit is geweld met voorbedachte rade en echt meer dan aangifte waard. Ik weet niet tot hoelang je na het voorval aangifte kunt doen. Maar Stel RTL houdt een aangifte van Lieke jegen Tas tegen dan nog heb je een zaal volgens mij.. En dit is niet de eerste keer !!
Die bitch moet gewoon in een gesticht ofzo, iig lang opsluitenquote:Op donderdag 27 september 2007 20:46 schreef chufi het volgende:
Volgens mij is dit gewoon lichamelijk geweld door iemand die daar moedwillig door de redactie is ingestuurd, terwijl de dader al aangegeven had in de media dat ze daar van zich zou doen lat laten spreken . Dit is geweld met voorbedachte rade en echt meer dan aangifte waard. Ik weet niet tot hoelang je na het voorval aangifte kunt doen. Maar Stel RTL houdt een aangifte van Lieke jegen Tas tegen dan nog heb je een zaal volgens mij.. En dit is niet de eerste keer !!
Nee , alletwee, en gegooid en gehoekt.quote:Op donderdag 27 september 2007 20:47 schreef tipsch het volgende:
[..]
Wie weet heeft ze wel misgegooid. Als ze gehoekt heeft, zoals Jaap zegt, is dat nog veel erger.
ik denk dat lieke haar werkgever ook aansprakelijk kan stellen. Een zekere veiligheid op de werkvloer moet een werkgever naar mijn idee toch kunnen garanderenquote:Op donderdag 27 september 2007 20:46 schreef chufi het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |