Essent en Nuon zijn gefuseerd pipoquote:Op donderdag 27 september 2007 19:28 schreef Nexxennium het volgende:
Ik zag ze al lopen vandaag. Figuren met Nuon-jassen aan, deur aan deur aanbellen. En zo stonden ze ook hier aan de deur. Nu denk je: "wat heeft dat met Essent te maken?". Dat komt doordat ze haar verhaaltje begon als volgt begon:
Nuon-trut: "Ja wij zijn van Essent, en we komen de tarieven verlagen!".
Ik: "Maar u hebt een jas van Nuon aan"
Nuon-trut: "Klopt, u blijft ook gewoon bij Essent. Zij worden de serviceleverancier."
Ik: "Dus in feite wordt Nuon gewoon mijn energieleverancier, en Essent blijft dan het netwerk bedienen?"
Nuon-trut: "klopt"
Erg jammer dat ik dat niet eerst even m'n PDA op 'opnemen' heb gezet. Ze doen gewoon alsof ze van Essent zijn, terwijl ze van de concurrent zijn. Dat is oplichting. Maarja dat kan ik nu niet meer hardmaken
Het spreekt voor zich dat het gesprek met de trut hierna was afgelopen. Sowieso houd ik er al niet van als men mij aan de deur dingen probeert aan te smeren, maar om de boel daarbij ook nog te bedonderen is toch echt schandalig.
Gefeliciteerd Nuon, jullie staan op mijn blacklist.
Helegaar niet!quote:Op donderdag 27 september 2007 19:34 schreef PainDivine het volgende:
[..]
Essent en Nuon zijn gefuseerd pipo![]()
Dat gaat al niet meer door ei:quote:Op donderdag 27 september 2007 19:34 schreef PainDivine het volgende:
[..]
Essent en Nuon zijn gefuseerd pipo![]()
wel... laat me niet die Essent info brief inscannen gozertjequote:
For fun en giggles, doe es?quote:Op donderdag 27 september 2007 19:38 schreef PainDivine het volgende:
[..]
wel... laat me niet die Essent info brief inscannen gozertje![]()
maar kan inderdaad zijn dat het wel oplichters waren![]()
Ze hebben alleen een keer een brief gestuurd dat er fusieplannen waren.quote:Op donderdag 27 september 2007 19:38 schreef PainDivine het volgende:
wel... laat me niet die Essent info brief inscannen gozertje![]()
Oh...quote:Op donderdag 27 september 2007 19:59 schreef JDude het volgende:
[..]
Ze hebben alleen een keer een brief gestuurd dat er fusieplannen waren.
Wat cute, like they give a fuckquote:Gefeliciteerd Nuon, jullie staan op mijn blacklist.
jouw stroom stinktquote:Op donderdag 27 september 2007 20:14 schreef Tomfan het volgende:
Wij hebben de stroom van Elektran ... Nooit benaderd nooit spam reclame etc.
Maar wel de goedkoopste !!!
Is dit spam ???
Nou ik ben gewoon blij dat we de stroom van Elektran krijgen ...
Maar dat kan niet! want nuon is de goedkoopste! Ik bedoel essent! Ik bedoel oxxio! Ik bedoel greenchoice! Ik bedoel... Ik bedoel...quote:Op donderdag 27 september 2007 20:14 schreef Tomfan het volgende:
Wij hebben de stroom van Elektran ... Nooit benaderd nooit spam reclame etc.
Maar wel de goedkoopste !!!
Alsof jij het gemiddelde kan berekenen... hoe wil jij aan alle informatie van de particulieren/bedrijven komen?quote:Op donderdag 27 september 2007 20:21 schreef SadKingBilly het volgende:
[..]
gemiddeld zit er tussen de goedkoopste en de duurste aanbieder 4 tot 7 euro verschil op jaarbasis. .
Jammer dat ze zo zelden worden teruggefloten. Af en toe zie je wel een onderwerpje op Radar en Kassa and the likes, maar zolang mensen geen groter wantrouwen kweken tegen dit soort praktijken (en marketing/reclame in het algemeen..) en het rendabel blijft zal er ook niks veranderen.quote:Op donderdag 27 september 2007 20:21 schreef SadKingBilly het volgende:
Maarja, ze blijven het beweren (en mensen blijven erin trappen)..
Maar goed ook, anders neem je net zo naief als de rest van onze mensen-kudde, energie af van een knutselbedrijf dat 10x duurder is..quote:Op donderdag 27 september 2007 20:41 schreef Nexxennium het volgende:
[..]
Hoe jammer het ook is, ik word steeds argwanender.
Zouden dat soort verkopers trots zijn op zichzelf?.. Je moet toch wel een bepaald soort slag mens zijn om met list en het verdraaien van de werkelijkheid de klant te verleiden. Nou ben ik geen psycholoog, maar het lijkt veel op criminaliteit. Een crimineel zal doorgaans ook niet al te zeer betrokken zijn met zijn 'cliënt'.quote:Op donderdag 27 september 2007 21:27 schreef tong_poh het volgende:
Iemand van greenchoice kwam bij mij laatst aan de deur met ook het verhaal, dat hij door mijn energieleverancier was gestuurd.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |