abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_53524188
Ik zag ze al lopen vandaag. Figuren met Nuon-jassen aan, deur aan deur aanbellen. En zo stonden ze ook hier aan de deur. Nu denk je: "wat heeft dat met Essent te maken?". Dat komt doordat ze haar verhaaltje begon als volgt begon:

Nuon-trut: "Ja wij zijn van Essent, en we komen de tarieven verlagen!".
Ik: "Maar u hebt een jas van Nuon aan"
Nuon-trut: "Klopt, u blijft ook gewoon bij Essent. Zij worden de serviceleverancier."
Ik: "Dus in feite wordt Nuon gewoon mijn energieleverancier, en Essent blijft dan het netwerk bedienen?"
Nuon-trut: "klopt"

Erg jammer dat ik dat niet eerst even m'n PDA op 'opnemen' heb gezet. Ze doen gewoon alsof ze van Essent zijn, terwijl ze van de concurrent zijn. Dat is oplichting. Maarja dat kan ik nu niet meer hardmaken

Het spreekt voor zich dat het gesprek met de trut hierna was afgelopen. Sowieso houd ik er al niet van als men mij aan de deur dingen probeert aan te smeren, maar om de boel daarbij ook nog te bedonderen is toch echt schandalig.

Gefeliciteerd Nuon, jullie staan op mijn blacklist.
Thus spake the master programmer:
"A well-written program is its own heaven; a poorly-written program is its own hell.''
pi_53524230
Bagger engergie piepo's in nederland
Ik ben Q en jij lekker niet!
  donderdag 27 september 2007 @ 19:31:33 #3
74976 JDude
groetjes, veldmuis
pi_53524290
Ik werd ook al gebeld laatst, door Oxxio ofzo . Opgetieft.
It's always around me, all this noise
But not nearly as loud as the voice saying
"Let it happen, let it happen (It's gonna feel so good)
Just let it happen, let it happen"
pi_53524376
quote:
Op donderdag 27 september 2007 19:28 schreef Nexxennium het volgende:
Ik zag ze al lopen vandaag. Figuren met Nuon-jassen aan, deur aan deur aanbellen. En zo stonden ze ook hier aan de deur. Nu denk je: "wat heeft dat met Essent te maken?". Dat komt doordat ze haar verhaaltje begon als volgt begon:

Nuon-trut: "Ja wij zijn van Essent, en we komen de tarieven verlagen!".
Ik: "Maar u hebt een jas van Nuon aan"
Nuon-trut: "Klopt, u blijft ook gewoon bij Essent. Zij worden de serviceleverancier."
Ik: "Dus in feite wordt Nuon gewoon mijn energieleverancier, en Essent blijft dan het netwerk bedienen?"
Nuon-trut: "klopt"

Erg jammer dat ik dat niet eerst even m'n PDA op 'opnemen' heb gezet. Ze doen gewoon alsof ze van Essent zijn, terwijl ze van de concurrent zijn. Dat is oplichting. Maarja dat kan ik nu niet meer hardmaken

Het spreekt voor zich dat het gesprek met de trut hierna was afgelopen. Sowieso houd ik er al niet van als men mij aan de deur dingen probeert aan te smeren, maar om de boel daarbij ook nog te bedonderen is toch echt schandalig.

Essent en Nuon zijn gefuseerd pipo
The day Microsoft makes something that doesn't suck is the day they make a vacuum cleaner.
pi_53524417
quote:
Op donderdag 27 september 2007 19:34 schreef PainDivine het volgende:

[..]

Helegaar niet!
pi_53524457
quote:
Op donderdag 27 september 2007 19:34 schreef PainDivine het volgende:

[..]

Dat gaat al niet meer door ei:

Essent en Nuon beëindigen fusieproces
pi_53524462
quote:
Op donderdag 27 september 2007 19:36 schreef MaGNeT het volgende:

[..]

Helegaar niet!
wel... laat me niet die Essent info brief inscannen gozertje
maar kan inderdaad zijn dat het wel oplichters waren
The day Microsoft makes something that doesn't suck is the day they make a vacuum cleaner.
pi_53524529
quote:
Op donderdag 27 september 2007 19:38 schreef PainDivine het volgende:

[..]

maar kan inderdaad zijn dat het wel oplichters waren
For fun en giggles, doe es?
"A well-written program is its own heaven; a poorly-written program is its own hell.''
  donderdag 27 september 2007 @ 19:57:09 #9
189454 Curri
Banaantje 4 life..
pi_53525046
leuk toch
  donderdag 27 september 2007 @ 19:59:45 #10
74976 JDude
groetjes, veldmuis
pi_53525120
quote:
Op donderdag 27 september 2007 19:38 schreef PainDivine het volgende:

Ze hebben alleen een keer een brief gestuurd dat er fusieplannen waren.
It's always around me, all this noise
But not nearly as loud as the voice saying
"Let it happen, let it happen (It's gonna feel so good)
Just let it happen, let it happen"
pi_53525185
quote:
Op donderdag 27 september 2007 19:59 schreef JDude het volgende:

[..]

Ze hebben alleen een keer een brief gestuurd dat er fusieplannen waren.
Oh...
pi_53525271
Triest is dat hè
Om aan te geven hoe hoog Erdogan het moederschap acht, gaf hij een voorbeeld uit de praktijk. ''Ik kuste wel eens de voeten van mijn moeder omdat ze naar het paradijs roken. Zij wierp me dan een zedige blik toe en huilde soms.''
  donderdag 27 september 2007 @ 20:14:36 #13
13022 Tomfan
wish i was happy
pi_53525623
Wij hebben de stroom van Elektran ... Nooit benaderd nooit spam reclame etc.

Maar wel de goedkoopste !!!

Is dit spam ???

Nou ik ben gewoon blij dat we de stroom van Elektran krijgen ...
Life is a bitch, then you marry one, then you die!
pi_53525667
quote:
Wat cute, like they give a fuck .
[i]Doordeweeks werken, in het weekend aan de coke[/i]
The Ultimate Predictor 2011/2012 Champ!
pi_53525734
Ook ooit aan de deur gehad. Hallo, wij zijn van essent en blablabla.. Toendertijd werkte ik ZELF bij essent. Die waren van oxxio dus (inderdaad, zij willen dan leverancier worden, essent blijft netwerkbeheerder); volgens hen was dat veel makkelijker (want geen gedoe); sorry? Als ik EN jullie EN essent apart moet betalen is minder gedoe dan eens per maand een automatische incasso van essent?!

Laatst ook idioten van greenchoice. Die beweerden dat groene stroom goedkoper was dan "gewone stroom" (grijze stroom heet dat, idioten!) wat dus niet waar is want dit is bij - de meeste leveranciers - dezelfde prijs. Tevens beweerden ze dat groen gas (groen VOOR gas, goed zo!) ook goedkoper was dan "gewoon gas".. Ah, toen had ik ze mooi klem

Gemiddeld komt bij groen voor gas de rekening 10 tot 15 % hoger uit op jaarbasis..
Ik ben achter ze aan gelopen door mijn straat heen (ken alle buren goed), iedere keer als ze open deden doodleuk ertussen gaan staan "hallo buurvrouw deze mensen komen je voorliegen"

Na vier adressen zijn ze maar een straat verder gegaan
A smell can bring you back in memory so hard, it hurts.
-
Ik was een kind hoe kon ik weten - dat het voorgoed voorbij zou gaan...
-
  donderdag 27 september 2007 @ 20:21:16 #16
53054 Kebab
Salvia Divinorum
pi_53525832
quote:
Op donderdag 27 september 2007 20:14 schreef Tomfan het volgende:

Is dit spam ???

Nou ik ben gewoon blij dat we de stroom van Elektran krijgen ...
jouw stroom stinkt
Het millennia oude levensbloed van mijn sjamanistische voorvaderen, dat door mijn nederige aderen stroomt, brandt heviger als nooit tevoren.
"...happy birthday son you got a bracelet!" - McManus
- ik heb 4 jaar aan de mafo gestudeert -
pi_53525843
quote:
Op donderdag 27 september 2007 20:14 schreef Tomfan het volgende:

Maar dat kan niet! want nuon is de goedkoopste! Ik bedoel essent! Ik bedoel oxxio! Ik bedoel greenchoice! Ik bedoel... Ik bedoel...

Ooit voor mijn werk uitgezocht (eerlijke reclame maken heet dat), gemiddeld zit er tussen de goedkoopste en de duurste aanbieder 4 tot 7 euro verschil op jaarbasis. Een lachertje dus. Bovendien met je bij zogenaamd "de goedkoopste" (zoals oxxio) een duur servicenummer bellen.

Maarja, ze blijven het beweren (en mensen blijven erin trappen)..
A smell can bring you back in memory so hard, it hurts.
-
Ik was een kind hoe kon ik weten - dat het voorgoed voorbij zou gaan...
-
pi_53526434
quote:
Op donderdag 27 september 2007 20:21 schreef SadKingBilly het volgende:

[..]

gemiddeld zit er tussen de goedkoopste en de duurste aanbieder 4 tot 7 euro verschil op jaarbasis. .
Alsof jij het gemiddelde kan berekenen... hoe wil jij aan alle informatie van de particulieren/bedrijven komen?

Opper- business-analist?

Een gebouw van bijvoorbeeld 1000m3 die alleen verwarmd hoeft te worden kan honderden euro's besparen door Essent boven Oxxio te verkiezen...
(voorbeeld)
pi_53526490
quote:
Op donderdag 27 september 2007 20:21 schreef SadKingBilly het volgende:
Maarja, ze blijven het beweren (en mensen blijven erin trappen)..
Jammer dat ze zo zelden worden teruggefloten. Af en toe zie je wel een onderwerpje op Radar en Kassa and the likes, maar zolang mensen geen groter wantrouwen kweken tegen dit soort praktijken (en marketing/reclame in het algemeen..) en het rendabel blijft zal er ook niks veranderen.

Hoe jammer het ook is, ik word steeds argwanender.
pi_53526589
quote:
Op donderdag 27 september 2007 20:41 schreef Nexxennium het volgende:

[..]

Hoe jammer het ook is, ik word steeds argwanender.
Maar goed ook, anders neem je net zo naief als de rest van onze mensen-kudde, energie af van een knutselbedrijf dat 10x duurder is..
pi_53527660
Wij hadden ze ook vandaag aan de deur. Ik vind telefonische enquetes al erg, dus laat staan als ze ook nog aan m'n deur komen!
pi_53527731
Hallo, wij zijn van Essent.
Roken is lekker
pi_53527803
Ik had ook een keer een pipo van Energiedirect aan de deur met mooie praatjes. Ik moest echt weg, had mijn jas en schoenen aan, dus ik vroeg om een foldertje zodat ik het later eens door zou kijken. Dat kon allemaal niet, ik kon alleen die geweldige deal met hem op dat moment sluiten, ik kon er in de eerste twee maanden ten allen tijde makkelijk uit stappen blabla. Hij had zich in eerste instantie niet voorgesteld als zijnde van Energiedirect. Ik keek 's avonds toch even op internet en was toen heel blij dat mijn intuitie me beschermd had voor het tekenen van het een of ander.
I got soul, but I'm not a soldier
  donderdag 27 september 2007 @ 21:27:39 #24
71602 tong_poh
Mylee! Good Fuck!
pi_53528086
Iemand van greenchoice kwam bij mij laatst aan de deur met ook het verhaal, dat hij door mijn energieleverancier was gestuurd. Ik zei, dat het mij erg sterk leek, dat Essent een concurrent naar mij zou sturen.

Ik was trouwens bezig met koken, dus zei ik dat ik zo terug zou komen. Ik heb toen de deur dichtgedaan. heeft ongeveer 5 min geduurd voordat hij doorhad, dat ik niet meer terugkwam.
Horrible Cunt!
pi_53528301
quote:
Op donderdag 27 september 2007 21:27 schreef tong_poh het volgende:
Iemand van greenchoice kwam bij mij laatst aan de deur met ook het verhaal, dat hij door mijn energieleverancier was gestuurd.
Zouden dat soort verkopers trots zijn op zichzelf?.. Je moet toch wel een bepaald soort slag mens zijn om met list en het verdraaien van de werkelijkheid de klant te verleiden. Nou ben ik geen psycholoog, maar het lijkt veel op criminaliteit. Een crimineel zal doorgaans ook niet al te zeer betrokken zijn met zijn 'cliënt'.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')