* meldtquote:Op donderdag 27 september 2007 18:54 schreef nietzman het volgende:
Zijn er dan daadwerkelijk debielen die dachten dat dat echt was?
Geef toe, het is te leuk en te grof om het niet te (willen) geloven.quote:Op donderdag 27 september 2007 18:54 schreef nietzman het volgende:
Zijn er dan daadwerkelijk debielen die dachten dat dat echt was?
Ja-haaaquote:Op donderdag 27 september 2007 18:59 schreef Xbox_360 het volgende:
Eerst hoor je een kerel met een piepstemmetje en aan het einde van het filmpje hoor je een kerel met een halve Darth Vader stem en nog denk je dat het echt is?![]()
Die heb ik niet gezien, ik ken alleen dit filmpje. Ik ben ontgoocheldquote:Op donderdag 27 september 2007 18:56 schreef Daffodil31LE het volgende:
Sjeezus. Jij gelooft dus echt alles.
Da's iets van "In de Gloria".
Of dacht je echt dat dat andere beroemde stukje van die straatquiz, waarin een echtpaar werd gevraagd waar ze voor het laatst sex hadden, echt was?
Deze dus.quote:Op donderdag 27 september 2007 19:07 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Die heb ik niet gezien, ik ken alleen dit filmpje. Ik ben ontgoocheld![]()
Ach, rijden met een DAF is in elk geval leuker dan de vogeltjesdans te moeten doen.quote:Dit is nog erger dan rijden met een DAF
NIETESquote:Op donderdag 27 september 2007 19:12 schreef Daffodil31LE het volgende:
Ach, rijden met een DAF is in elk geval leuker dan de vogeltjesdans te moeten doen.
WELLESquote:
Die is iig wel veel leuker.quote:Op donderdag 27 september 2007 19:14 schreef mcintosh het volgende:
Dacht zeker dat het poepgaatje ook echt was
Die letters, wat een photoshop noobquote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |