Dat wat de koeien altijd opvreten na de bevalling. Zet haar maar in een wei dan.quote:Op donderdag 27 september 2007 18:37 schreef cobain94 het volgende:
Natasia was de moederkoek van de villa..
Script of geen script, laat hem maar oprotten!quote:Op donderdag 27 september 2007 18:41 schreef AnTjUh het volgende:
en ja hoor het script jaap eruit is in werking gesteld
Ik kijk ook niet, lees alleen mee hier maar heb behoefte aan alle drie .quote:Op donderdag 27 september 2007 18:43 schreef avonne het volgende:
Gaat het nog een beetje, luitjes?
Kan ik iemand verblijden met een teiltje, een aspirientje of nat doekje voor op het voorhoofd?
*kijkt lekker geen streams
asprientje graagquote:Op donderdag 27 september 2007 18:43 schreef avonne het volgende:
Gaat het nog een beetje, luitjes?
Kan ik iemand verblijden met een teiltje, een aspirientje of nat doekje voor op het voorhoofd?
*kijkt lekker geen streams
Ik hoop hetquote:Op donderdag 27 september 2007 18:45 schreef Clank het volgende:
Duurt niet lang meer dan begeeft de stem van Amanda het weer![]()
Lieke zat aan de taartquote:Op donderdag 27 september 2007 18:45 schreef avonne het volgende:
Waarom sloeg Astrid Huub?
Deed het zeer?
Zou mooi zijn, dan is Dennix de volgende.quote:Op donderdag 27 september 2007 18:44 schreef Nostalgist het volgende:
Jaap eruit dus...... De redactie probeert het nog maar een keer......
Huub vertelde net zelf tegen Lieke dat Astrid haar hand op zijn mond drukte en hem wegduwde omdat hij met zijn vingers in haar eten zat.quote:Op donderdag 27 september 2007 18:45 schreef avonne het volgende:
Waarom sloeg Astrid Huub?
Deed het zeer?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |