Eigen rot schuld,quote:
wie nietquote:Op donderdag 27 september 2007 18:27 schreef petraa het volgende:
[..]
Eigen rot schuld,
Ik HAAT DIE HEKS EN HAAR ZUS!![]()
Moet je Dennix zien.....die klapt gewoon als die ziet dat Astrid Huub een klap verkooptquote:
hij houdt van knal (len)quote:Op donderdag 27 september 2007 18:30 schreef riri het volgende:
[..]
Moet je Dennix zien.....die klapt gewoon als die ziet dat Astrid Huub een klap verkoopt
En geloof het of niet, daarna roept hij er ook nog wat achteraan. Dat is pas knallen!quote:Op donderdag 27 september 2007 18:30 schreef riri het volgende:
[..]
Moet je Dennix zien.....die klapt gewoon als die ziet dat Astrid Huub een klap verkoopt
Snufje coke erin?quote:Op donderdag 27 september 2007 18:31 schreef Py het volgende:
Astrid gaat rijst maken, niet met saffraan maar met Surinaams poeder
[afbeelding]
nou 100 %quote:Op donderdag 27 september 2007 18:33 schreef TiNo_Flo het volgende:
[..]
En geloof het of niet, daarna roept hij er ook nog wat achteraan. Dat is pas knallen!![]()
[afbeelding]
Ik trek dat wel hoorquote:Op donderdag 27 september 2007 18:28 schreef noekje het volgende:
Jezus, wat hebben ze er toch weer ingezet. Lullen over een brief wat niet miljonairstyle zou zijn en dan vervolgens dat teringwijf er in zetten met haar perfecte kutzuster. Ik trek dat niet...
Hij roept LOOP MAAR WEEEEEEEEEER WEGquote:Op donderdag 27 september 2007 18:33 schreef TiNo_Flo het volgende:
[..]
En geloof het of niet, daarna roept hij er ook nog wat achteraan. Dat is pas knallen!![]()
[afbeelding]
Ik denk eerder dat het gewoon stof isquote:
*al hersteld*quote:Op donderdag 27 september 2007 18:33 schreef noekje het volgende:
Huub gaat vragen aan die zus of zij het nou was wie met Wilgo lag te krikken.
Waarom vraag je dat eigenlijk aan mij?quote:Op donderdag 27 september 2007 18:35 schreef Py het volgende:
[..]
Het was wel gele rijst. Is dat dan onversneden (ben niet zo'n snuiver)?
Dat valt op dit moment wel weer mee. Sylvisaai is één van haar spannende verhalen aan het vertellenquote:Op donderdag 27 september 2007 18:34 schreef ericahysterica het volgende:
[..]
Ik trek dat wel hoorheerlijk die poppenkast ,ik amuseer me geweldig nu. Eindelijk weer eens wat vuurwerk
![]()
![]()
Oh ik dacht: "He Huub, pas maar op want ik haal zo mijn handen uit mijn zakken!"quote:Op donderdag 27 september 2007 18:34 schreef petraa het volgende:
[..]
Hij roept LOOP MAAR WEEEEEEEEEER WEG
zou jij een hap door je keel krijgen als je tegenover die 2 lelijke viswijven zit?quote:Op donderdag 27 september 2007 18:35 schreef akveor het volgende:
[..]
Hoe laat mag ik aanschuiven...?![]()
Jij komt toch uit Amsterdamquote:Op donderdag 27 september 2007 18:36 schreef Mokum020 het volgende:
[..]
Waarom vraag je dat eigenlijk aan mij?![]()
Jij uit de provinciequote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |