maakt mij verder niet uit, ik snap alleen niet dat daar niets over gezegd wordt, Lieke is hier helemaal naar beneden geschreven over haar mannenschouders en te dicht bij elkaar staande ogen. Ik zie dan even de objectieviteit niet meer.quote:
neee....je heb het idd niet gevolgd..............Syl is de normaalste persoon (oke met Lieke) die nu in dgk zit.............Ken nu wel vertellen hoe ze was ....maar geloof me ...in dat gekkehuis was zij de normale en zeker niet egoistischquote:Op donderdag 27 september 2007 17:28 schreef Verida het volgende:
Ik heb het niet echt gevolgd toen Sylvia erin zat, dus heb misschien geen recht van spreken, maar ik vind die hele sylvia drie keer niks. Ik snap ook niet helemaal waarom iedereen hier zo idolaat van haar is. Het lijkt mij een intrigante en vrij egoistisch. Ze is niet echt knap en heeft een imo lelijk gebit. Maar goed, het schijnt dat iedereen zich voor kan stellen dat als Huub de keuze moet maken tussen sylvia en lieke, dat hij dan voor sylvia zou kiezen.
Erg stom, ik vind Lieke tien keer leuker en sympathieker dan sylvia.
ik meen mij te herinneren dat veel mensen Lieke juist een toevoeging zouden vinden en het een leuke en classy meid vonden. Maar toen was er ook een behoorlijk tegenpolige strijd hier. Huubhaters versus Huublovers. En daar werd Lieke ook flink bij afgestraft ja. (de haters)quote:Op donderdag 27 september 2007 17:31 schreef Verida het volgende:
[..]
maakt mij verder niet uit, ik snap alleen niet dat daar niets over gezegd wordt, Lieke is hier helemaal naar beneden geschreven over haar mannenschouders en te dicht bij elkaar staande ogen. Ik zie dan even de objectieviteit niet meer.
Syl isquote:Op donderdag 27 september 2007 17:33 schreef milk-shake het volgende:
[..]
neee....je heb het idd niet gevolgd..............Syl is de normaalste persoon (oke met Lieke) die nu in dgk zit.............Ken nu wel vertellen hoe ze was ....maar geloof me ...in dat gekkehuis was zij de normale en zeker niet egoistisch
Ik heb geen favoriet, vind dit alleen niet leuk voor Lieke.quote:Op donderdag 27 september 2007 17:33 schreef Prosac het volgende:
[..]
ik meen mij te herinneren dat veel mensen Lieke juist een toevoeging zouden vinden en het een leuke en classy meid vonden. Maar toen was er ook een behoorlijk tegenpolige strijd hier. Huubhaters versus Huublovers. En daar werd Lieke ook flink bij afgestraft ja. (de haters)
Ik heb het wel gevolgd toen Sylvia erin zat,in het begin vond ik haar wel een leuke vrouw maar ben helemaal op haar afgeknapt.Ben het dus volkomen met je eens.quote:Op donderdag 27 september 2007 17:28 schreef Verida het volgende:
Ik heb het niet echt gevolgd toen Sylvia erin zat, dus heb misschien geen recht van spreken, maar ik vind die hele sylvia drie keer niks. Ik snap ook niet helemaal waarom iedereen hier zo idolaat van haar is. Het lijkt mij een intrigante en vrij egoistisch. Ze is niet echt knap en heeft een imo lelijk gebit. Maar goed, het schijnt dat iedereen zich voor kan stellen dat als Huub de keuze moet maken tussen sylvia en lieke, dat hij dan voor sylvia zou kiezen.
Erg stom, ik vind Lieke tien keer leuker en sympathieker dan sylvia.
Tot nu toe nog wel eigenlijk want Amanda reageert er (nog) niet echt sensationeel opquote:Op donderdag 27 september 2007 17:36 schreef milk-shake het volgende:
[..]
en wat ze nu verteld aan Amanda ......saai he![]()
Sylvia valt wel een beetje door de mand nu met informatie die ze dus duidelijk MOET zeggen om te stoken. Helaas zal niemand haar echt serieus nemen verwacht ik.quote:Op donderdag 27 september 2007 17:36 schreef Prosac het volgende:
Syl en Amanda weer in gesprek.
Amanda zal wel weer ja en amen zeggen en er vervolgens geen zak mee doen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |