Vast wel.quote:Op donderdag 27 september 2007 17:22 schreef lorence1 het volgende:
is syl nou gastspeler?
zal natas nog komen?
quote:Op donderdag 27 september 2007 17:21 schreef petraa het volgende:
[..]
Nee zij in de kooi weten niet dat Natasia komt en misschien komt ze nu wel niet.
Nou haar gezicht sprak boekdelen...quote:Op donderdag 27 september 2007 17:23 schreef lorence1 het volgende:
en wat zal lieke ervan vinden?
Misschien kon Natasia op het laatste moment niet, en moest Syl daarom zo snel invliegen? Is ook maar een gok hoor.quote:Op donderdag 27 september 2007 17:24 schreef beequeen het volgende:
[..]
Zou nieuw zijn dat ze dit soort info niet hebben, Syl is volgens mij echt een verrassing.
Natasja was dol op Syl, nadat Syl weg was.quote:Op donderdag 27 september 2007 17:22 schreef BsJanssen het volgende:
waarom vindt iedereen die Sylvia toch zo leuk? Ze heeft nog nooit wat nuttigs gedaan, ook niet toen ze in de villa zat behalve Huub een backup te geven.
Mocht Natasia er vandaag ook in komen zou ik dat een erg slechte zet vinden, dan wordt de 'terror' van Natasia op Huub, Lieke en Jaap (zoals ze aangekondigd had) volledig ontkracht als Sylvia er ook nog ergens tussen loopt!
Of ze hebben het bezoek van Natasia gecancelled omdat ze er te veel de publiciteit mee heeft opgezocht.quote:Op donderdag 27 september 2007 17:25 schreef Disana het volgende:
[..]
Misschien kon Natasia op het laatste moment niet, en moest Syl daarom zo snel invliegen? Is ook maar een gok hoor.
Zou zo maar kunnen dat Natasia met haar lover naar de Italiaanse riviera moest. Huizen kijkenquote:Op donderdag 27 september 2007 17:25 schreef Disana het volgende:
Misschien kon Natasia op het laatste moment niet, en moest Syl daarom zo snel invliegen? Is ook maar een gok hoor.
Ik vind dat Lieke nog vrij geinteresseerd is in haar. Ik had haar compleet genegeerd. De vorige keer groette Sylvia Lieke niet eens. Trieste actie.quote:Op donderdag 27 september 2007 17:24 schreef Yollie het volgende:
[..]
Nou haar gezicht sprak boekdelen...
Die kids zijn er inmiddels aan gewend dat "Mama Natasja "er niet is.quote:Op donderdag 27 september 2007 17:24 schreef noekje het volgende:
Natasia is binnenkort te zien in een magazine in Marlies Dekkers lingerie. Ze gaat veel naar premiere's en discotheken.
Haar moederkwaliteiten zijn dus nog steeds niet noemenswaardig.
na und?quote:Ze is niet echt knap en heeft een imo lelijk gebit
Wat betreft het laten zien van een (negatieve) emotie is Lieke net Sylvisaai. Lieke wil eigenlijk ook graag een kindje van god zijnquote:Op donderdag 27 september 2007 17:27 schreef TiNo_Flo het volgende:
[..]
Ik vind dat Lieke nog vrij geinteresseerd is in haar. Ik had haar compleet genegeerd. De vorige keer groette Sylvia Lieke niet eens. Trieste actie.
Huubquote:Op donderdag 27 september 2007 17:30 schreef PimBorne het volgende:
ben ik weer..
Heb zoveel mogelijk terug gelezen.. maar misschien overheen gelezen, wie heeft het karten gewonnen ?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |