Misschien is het wel een IVF -kind, daar komt geen neuken bij te pas.quote:Op donderdag 27 september 2007 17:03 schreef Rosbief het volgende:
Idd, van zo'n lelijke wijven die met hun baby showen om iedereen te laten weten dat ze ooit geneukt zijn.![]()
quote:Op donderdag 27 september 2007 17:03 schreef Rosbief het volgende:
Idd, van zo'n lelijke wijven die met hun baby showen om iedereen te laten weten dat ze ooit geneukt zijn.![]()
Maar het wekt wel de illusie en daar gaat het ze om.quote:Op donderdag 27 september 2007 17:06 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Misschien is het wel een IVF -kind, daar komt geen neuken bij te pas.
Slim die misleiding.. heel slimquote:Op donderdag 27 september 2007 17:09 schreef Rosbief het volgende:
[..]
Maar het wekt wel de illusie en daar gaat het ze om.
Bij ons mogen kinderwagens niet in de spits mee (de bus gaat om het kwartier en de kinderwagen mag dan mooi een kwartiertje wachten).quote:Op donderdag 27 september 2007 17:09 schreef RemcoDelft het volgende:
Ik vind het ook belachelijk dat een kinderwagen gratis mee mag, ook in de spits, terwijl je voor een fiets (mag alleen buiten de spits) moet betalen! Zo'n kinderwagen neemt meer plek in!
dat dusquote:Op donderdag 27 september 2007 17:01 schreef SilentSimon het volgende:
En ze mogen niet zonder vriend/man/minnaar alleen met de bus en iemand vriendelijk vragen om te helpen![]()
Neuh ik heb het meer over die tienermoedertjes. Ik neem aan dat die 'jongetjes'quote:Op donderdag 27 september 2007 17:21 schreef nietzman het volgende:
Misschien is de man aan het werk. Dat kan nog wel eens gebeuren, zo doordeweeks.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |