abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_53520394
Dan wil je de bus/tram instappen, heb je zo'n tienermoedertje voor of achter je staan met een kinderwagentje. Gaat ze je ook nog 's vragen of je haar wilt helpen met het tillen ervan omdat ze het zelf niet alleen kan.

Waar is je vriend/man/minnaar?
Zeker het vrouwtje verlaten nadat ze zwanger werd óf in het koffiehuis.

Klacht: van die tienervrouwtjes die met een kinderwagen lopen te zeulen maar zelf niets kunnen en wel stoer lopen doen bij de buitenwereld dat ze 'moeder' zijn (zonder man/vriend n.b.).

pi_53520464
En ze mogen niet zonder vriend/man/minnaar alleen met de bus en iemand vriendelijk vragen om te helpen
-HOP-
pi_53520522
Kinderwagens in het OV zijn helemaal verschrikkelijk, koop een draagzak ofzo..

Luie moeders
Blood runs through your veins, that's where our similarity ends.
In the end all you can hope for. Is the love you felt to equal the pain you've gone through.
pi_53520535
Idd, van zo'n lelijke wijven die met hun baby showen om iedereen te laten weten dat ze ooit geneukt zijn.
Leer werkwoorden vervoegen, vlerk!
pi_53520624
quote:
Op donderdag 27 september 2007 17:03 schreef Rosbief het volgende:
Idd, van zo'n lelijke wijven die met hun baby showen om iedereen te laten weten dat ze ooit geneukt zijn.
Misschien is het wel een IVF -kind, daar komt geen neuken bij te pas.
In the end all you can hope for. Is the love you felt to equal the pain you've gone through.
pi_53520681
quote:
Op donderdag 27 september 2007 17:03 schreef Rosbief het volgende:
Ik heb een paar meiden hier in de buurt wonen die nog niet de 20 gepasseerd zijn. Ze zijn ooit op hun 17e geneukt en hebben een kind van 2 jaar. Gaan er overal mee, geen vriend maar wel de hele wereld laten zien dat ze een kleine hebben.
pi_53520700
quote:
Op donderdag 27 september 2007 17:06 schreef 4EverBlackEyed het volgende:

[..]

Misschien is het wel een IVF -kind, daar komt geen neuken bij te pas.
Maar het wekt wel de illusie en daar gaat het ze om.
pi_53520710
Ik vind het ook belachelijk dat een kinderwagen gratis mee mag, ook in de spits, terwijl je voor een fiets (mag alleen buiten de spits) moet betalen! Zo'n kinderwagen neemt meer plek in!
censuur :O
pi_53520712
quote:
Op donderdag 27 september 2007 17:09 schreef Rosbief het volgende:

[..]

Maar het wekt wel de illusie en daar gaat het ze om.
Slim die misleiding.. heel slim
  donderdag 27 september 2007 @ 17:10:10 #10
132185 Biogarde
Neef van Bassie.
pi_53520722
Sowieso het OV!

Gisteren en vandaag sinds tijden met de bus naar m'n werk gegaan. Echt, ik doe het niet meer
Bio is baas. Ik ben niet meer op straat. Ik rij alleen langs om te kijken hoe het gaat.
  donderdag 27 september 2007 @ 17:10:52 #11
97186 Rosbief
Gezond en mals
pi_53520742
Sowieso werken!
pi_53520745
quote:
Op donderdag 27 september 2007 17:09 schreef RemcoDelft het volgende:
Ik vind het ook belachelijk dat een kinderwagen gratis mee mag, ook in de spits, terwijl je voor een fiets (mag alleen buiten de spits) moet betalen! Zo'n kinderwagen neemt meer plek in!
Bij ons mogen kinderwagens niet in de spits mee (de bus gaat om het kwartier en de kinderwagen mag dan mooi een kwartiertje wachten).
pi_53520918
Okee, ik dacht aan de trein...
censuur :O
pi_53520922
quote:
Op donderdag 27 september 2007 17:01 schreef SilentSimon het volgende:
En ze mogen niet zonder vriend/man/minnaar alleen met de bus en iemand vriendelijk vragen om te helpen
dat dus
Ik ben niet lullig sommige mensen kunnen gewoon niet tegen de waarheid!
pi_53521044
Misschien is de man aan het werk. Dat kan nog wel eens gebeuren, zo doordeweeks.
Ik ga naar huis.
  donderdag 27 september 2007 @ 17:24:19 #16
189454 Curri
Banaantje 4 life..
pi_53521129
wow, dat kind is eng
pi_53521623
quote:
Op donderdag 27 september 2007 17:21 schreef nietzman het volgende:
Misschien is de man aan het werk. Dat kan nog wel eens gebeuren, zo doordeweeks.
Neuh ik heb het meer over die tienermoedertjes. Ik neem aan dat die 'jongetjes' van 17/18/19 niet aan het werk zijn althans .. dat neem ik aan.

En dan heb ik het niet over McDonald-baantjes.

Klacht 2: met die wagentjes voorin de bus of bij de uitgang de weg versperren waardoor je met een Ethan Hunt-achtige beweging er alleen langs kan.
pi_53523637
Ik moet spontaan aan dit filmpje denken...
Haha, U schakelt nog. Test een DAF !
pi_53523717

Kinderen
pi_53526158
Shit, stel je voor dat je ff iemand helpt zeg..... Dat je het niet eens uit jezelf aanbied, waar moet het heen met de maatschappij?
The sky has changed.... Can you smell the sun?!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')