abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_203991
Bartje, nu natuurlijk dikke mik met Mona (ze lijkt wel de ENIGE die nog contact met de twee 'verstotene' heeft), is wel erg schijnheilig bezig:

van bb.nl:

"“Die kan ik gemakkelijk meenemen. Ik zat zelf aan de sigaretten te denken, maar dat wordt veel moeilijker. En ik wil ook niet dat Mona zonder tabak komt te zitten.”"

Bart heeft het over zijn wraakactie tegen de bewoners, ondertussen heeft hij (als ik het goed heb) als ENIGE Mona kijhard genomineerd!

Hoezo schijnheilig????

pi_203992
Iedereen moest twee personen nomineren, Bart heeft waarschijnlijk als enige geen logische keuze kunnen maken.
Wat blijft dan over, juist Mona omdat die er als laatste bij gekomen is.

Soms moet je keuzes maken die je helemaal niet wilt maken.

Life is like a box off chocolates, you never know what you gonna get........
  dinsdag 19 oktober 1999 @ 22:56:00 #3
835 Mars
Stilt stevige trek
pi_203993
Schijnheiligheid als overlevingsmiddel ben ik bang. In zo'n beperkte levensruimte zonder uitlaatkleppen, ben ik bang dat je hier nou eenmaal veel gevoeliger voor wordt, ook al wil je dit eigenlijk niet. Je bent nu eenmaal op elkaar aangewezen dus worden grenzen waarschijnlijk vanzelf bijgesteld.
pi_203994
Toch vraag ik mij het hoe en wat van Barts nominatie af. Zijn verklaring was dat Mona hem op den duur zou gaan irriteren (op den duur...?) maar zou dat de enige reden zijn?

Dacht hij misschien dat het toetje er toch wel uit zou vliegen, dus de minst gevaarlijke keuze? Bang om iemand voor het hoofd te storen?

Wilde hij Bientje voor zichzelf hebben?

Of is hij gewoon heel erg dapper, want geloof nooit dat Bientje het 'zoooo lief' van hem vindt, dat hij haar vriendinnetje eruit wilde gooien....

Wie snapt er meer van blondje Bart?

Kwebbel

pi_203995
Daar tegenover staat wel als een paal boven water dat hij (als enige) heeft blootgegeven op wie hij gestemd had voor de nominaties. Mona weet van Bart dat hij haar heeft genomineerd, omdat hij dacht niets aan haar te hebben bij de weekopdrachten en in het huishouden ed. Wel fair! En terecht... met haar erbij halen ze nooit meer een weekopdracht.

Zullen ze als laatste redmiddel Mona van kant moeten maken om niet te verhongeren. Als ze dat doen nemen ze na afloop nog ieder 10 KG Mona mee voor in de vriezer (of alleen als aandenken).

(Als ze om haar halsband maar niet gaan vechten )

abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')