open je eigen topicquote:Op donderdag 27 september 2007 12:09 schreef -skippybal- het volgende:
"Funny" shirts waar 8935729 mensen mee lopen
Neuh!!1quote:
Ja nog zoiets. het klopt gewoon nietquote:Op donderdag 27 september 2007 12:10 schreef Cypress_Hill het volgende:
Roses are red
Violets are blue
I'm schizophrenic
and so am I
Wou serieus een shirt kopen met dat erop.quote:Op donderdag 27 september 2007 12:09 schreef Cypress_Hill het volgende:
"I used to be schizophrenic, but we're ok now"
![]()
Dat zou dan weer wel kunnen kloppen.quote:Op donderdag 27 september 2007 12:12 schreef Re het volgende:
de stemmen in mijn hoofd zeggen dat ik niet schizofreen ben...
nou henkquote:Op donderdag 27 september 2007 12:11 schreef HenkvandenTillaart het volgende:
[..]
Ja nog zoiets. het klopt gewoon nietAlsof je een roos tulp noemt
Even voor de duidelijkheid, ik heb dit NIET verzonnen. Komt van die eigenlijk-niet-grappige-shirts.quote:Op donderdag 27 september 2007 12:11 schreef HenkvandenTillaart het volgende:
[..]
Ja nog zoiets. het klopt gewoon nietAlsof je een roos tulp noemt
quote:Op donderdag 27 september 2007 12:14 schreef Cypress_Hill het volgende:
[..]
Even voor de duidelijkheid, ik heb dit NIET verzonnen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Unless you have an IQ higher than mine, I’m not interested in what you think."
Dr. Walter Bishop
MPSquote:Op donderdag 27 september 2007 12:14 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
nou henk
leg ons het eens goed uithoe zit het dan?
Schizo is een persoonlijkheidsstoornis waar men eigenlijk nog maar vrij weinig over weet. Een van de symptomen is dat men (in extreme gevallen) laat uitschijnen dat men 2 'verschillende' persoonlijkheden heeft vanwege verschillen in gedragingen tijdens episodes waarin het geheel of een deel van de symptomen de kop op steekt. Maar dan loop je niet zomaar meer over straat maar heb je serieuze hulp nodig.quote:Op donderdag 27 september 2007 12:14 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
nou henk
Nou, je bent schizofreen als je 2 of meer van de volgende symptomen hebt die elk minimaal een maand aanwezig zin:quote:Op donderdag 27 september 2007 12:14 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
nou henk
Ja, meervoudige persoonlijkheidsstoornis, dissociatieve persoonlijkheidsstoornis of gespleten persoonlijkheid wordt het genoemd waar schizofrenie door leken mee verward wordt.quote:
Jij bent dus mede de aanleiding van dit topicquote:Op donderdag 27 september 2007 12:20 schreef Daniel1976 het volgende:
Ik zei laatst nog tegen mezelf dat je gelijk hebt. Maar ik kon mezelf niet helemaal overtuigen
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |