Whehe, dat was Berend v/d Laanquote:Op maandag 21 januari 2008 16:52 schreef HenkvandenTillaart het volgende:
Maar uhm, wie was dat nou die bewusteloos gevonden werd langs de Kerkstraat?
Wat een vrienden zijn dat zeg!quote:Op maandag 21 januari 2008 16:58 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Whehe, dat was Berend v/d Laan
Die was wezen comazuipen ofzo, met Pieter en Martin.
Die hadden 'm daar gewoon laten liggen
Wat een lamlullen zeg...quote:Op maandag 21 januari 2008 16:58 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Whehe, dat was Berend v/d Laan
Die was wezen comazuipen ofzo, met Pieter en Martin.
Die hadden 'm daar gewoon laten liggen
quote:Op maandag 21 januari 2008 17:37 schreef HenkvandenTillaart het volgende:
[..]
Wat een vrienden zijn dat zeg!
quote:
quote:
Ja ach, je kent ze toch.quote:
Mja, een stelletje flierefluiters bij mekaarquote:Op maandag 21 januari 2008 19:18 schreef eer-ik het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
Ja ach, je kent ze toch.
Ik heb ze echt nog nooit iets voor een ander zien doen
quote:Op woensdag 23 januari 2008 12:14 schreef rafael_vd_kaart het volgende:
hebben jullie gezien wat ze neer aan het zetten zijn aan de Wasperstraatweg?
[ afbeelding ]
Jaquote:
Beneden zitten doorstroomwoningenquote:Op woensdag 23 januari 2008 12:28 schreef MPG het volgende:
[..]
Ja
Weg landelijke karakter. Onderin komt zeker winkelcentrum/huisartsen/tandartsen/etc en bovenin veel te dure appartementen
Iddquote:Op woensdag 23 januari 2008 12:55 schreef OA het volgende:
En dan te bedenken dat het er 2 jaar geleden nog zo uitzag... :![]()
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 23 januari 2008 14:33 schreef OA het volgende:
Komend weekend trouwens 3 verjaardagen in Wasp!![]()
Ik hoop maar dat het Zandpad weer geasfalteerd is en niet nog steeds zijn naam eer aandoet...
Tel er maar niet opquote:Op woensdag 23 januari 2008 14:33 schreef OA het volgende:
Komend weekend trouwens 3 verjaardagen in Wasp!![]()
Ik hoop maar dat het Zandpad weer geasfalteerd is en niet nog steeds zijn naam eer aandoet...
Ja, wat een verschil zeg!!quote:Op woensdag 23 januari 2008 12:55 schreef OA het volgende:
En dan te bedenken dat het er 2 jaar geleden nog zo uitzag... :![]()
[ afbeelding ]
Wat? Nog steeds niet...quote:
Bureaucratie. Wethouder Jacques d'Escargot van Ruimtelijke Ordening zet niet zo snel zijn handtekening weet je welquote:Op donderdag 24 januari 2008 12:52 schreef OA het volgende:
[..]
Wat? Nog steeds niet...![]()
Hoe lang duurt het om 150 meter te bestraten cq. asfalteren?
quote:Op donderdag 24 januari 2008 13:10 schreef MPG het volgende:
[..]
Bureaucratie. Wethouder Jacques d'Escargot van Ruimtelijke Ordening zet niet zo snel zijn handtekening weet je wel
Ach, je KUNT best over het zandpad hoorquote:Op donderdag 24 januari 2008 13:15 schreef OA het volgende:
[..]
![]()
Wat een bende weer zeg...
Moet ik weer 2 straten omrijden, via de Bloksteeg en Hekwerk (wie die naam heeft verzonnen mag aan de galg).
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |