quote:Op vrijdag 28 september 2007 09:26 schreef iamredleader het volgende:
[..]
waar moesten ze naartoe liften - de derde etage?
oh da's wel minderquote:Op vrijdag 28 september 2007 09:27 schreef B.ertha het volgende:
[..]
Ik ga zo naar college![]()
En vakantie, lekker...
Alleen duurt dat nog wel ff![]()
quote:Op vrijdag 28 september 2007 09:42 schreef Etcetera het volgende:
dit topic is gister aangemaakt
we zijn nu net op pagina 4
It never was alive anyway![]()
quote:Op vrijdag 28 september 2007 09:43 schreef iamredleader het volgende:
[..]
dan gaan we daar wat aan doen...
[afbeelding]
![]()
![]()
hahaha ja idd ik wil ook van alles, maar dat zijn net dingen die de school niet wil lezenquote:Op vrijdag 28 september 2007 10:10 schreef iamredleader het volgende:
Ach, ja, je POP.
Ik vond het ook een vaag verhaal - hoe moet ik nou weten waar ik over 5 jaar wil zijn? Ja, ik weet het wel, maar het is niet het antwoord wat mijn baas wil horen.
Over 5 jaar wil ik multimiljardair zijn en op een tropisch eiland vakantie vieren, wereldreizen maken en een retourtje naar de maan. Maar dat zit er helaas niet in.
maar boemeltrein is toch veel mooierquote:Op vrijdag 28 september 2007 10:15 schreef iamredleader het volgende:
Jazeker, het is een goede morgen. Zometeen wat meloen eten, daarna de koffers pakken en uitchecken, bus naar het treinstation en dan een trein vinden naar Cordoba. Er gaan een stuk of 4 treinen per uur, maar de meeste zijn van de AVE = hogesnelheidslijn, en best duur - 23 euro voor een ritje van 45 minuten!
Of de boemeltrein, anderhalf uur voor 8 euro of zo![]()
Lijkt me wel geinig om een keer aan mee te doen, ik heb nog nooit geliftquote:Op vrijdag 28 september 2007 09:18 schreef Etcetera het volgende:zou dit topic vandaag nog volkomen
![]()
d'r stond net in de stad een groepje studenten een liftwedstrijd te houden![]()
Je kan het er in zetten en kijken wat de reactie is. Maar bij een sollicitatie is dat minder handig om te doen dan op een opleiding omdat je daar vaak nog wel een tweede kans krijgtquote:Op vrijdag 28 september 2007 10:10 schreef iamredleader het volgende:
Ach, ja, je POP.
Ik vond het ook een vaag verhaal - hoe moet ik nou weten waar ik over 5 jaar wil zijn? Ja, ik weet het wel, maar het is niet het antwoord wat mijn baas wil horen.
Over 5 jaar wil ik multimiljardair zijn en op een tropisch eiland vakantie vieren, wereldreizen maken en een retourtje naar de maan. Maar dat zit er helaas niet in.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |