Zal ik het Guinness Book of Records bellen?quote:Op vrijdag 28 september 2007 00:08 schreef Hawaii_Tim het volgende:
In 8 minuten tijd een nieuw deel van de AKQ geopend en de score verwerkt, inclusief smileys
Volleybaldames denk ik dan. Die werden uitgeschakeld vandaag op het EK en kwamen niet bij de laatste vier. Daardoor misten ze directe plaatsing voor de Spelen, maar er komen nog wel meer kansen. Dus geen paniek Timquote:Op vrijdag 28 september 2007 00:08 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Geen idee, zat niet op te letten. Zou volleybal kunnen?
Dat hoeft niet, maar ik vond het toch wel een vrij nette prestatiequote:Op vrijdag 28 september 2007 00:10 schreef erkel het volgende:
[..]
Zal ik het Guinness Book of Recors bellen?
Zoiets was het inderdaad, en ik kan prima zonder sport levenquote:Op vrijdag 28 september 2007 00:11 schreef erkel het volgende:
[..]
Volleybaldames denk ik dan. Die werden uitgeschakeld vandaag op het EK en kwamen niet bij de laatste vier. Daardoor misten ze directe plaatsing voor de Spelen, maar er komen nog wel meer kansen. Dus geen paniek Tim![]()
Formule 1 volg ik ook helemaal niet. Niet mijn sport, maar voor de rest: Sportquote:Op vrijdag 28 september 2007 00:14 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Zoiets was het inderdaad, en ik kan prima zonder sport leven. Ik volg wel Formule 1, maar mijn interesse daarvoor begint ook wel weer wat af te nemen merkte ik laatst
Eh, zit je hier op de goede plek?quote:Op vrijdag 28 september 2007 00:44 schreef Stan-ley het volgende:
zzzz anders post je een gok nét voor de overduidelijke hint ><
Anyway new contestant dus, en de 't muziekbestandje wilt niet neerladen..
Heerlijk he, vakantiequote:Op vrijdag 28 september 2007 08:48 schreef iamredleader het volgende:ochtendploeg
![]()
ben nog moe, gisteravond heel gezellig op het dakterras sangria gedronken en gekletst met een aantal medehostelbewoners. Vandaag door naar Cordoba
![]()
ik ben heel m`n gevoel voor de dag van de week kwijt - vandaag schijnt vrijdag te zijn
![]()
quote:Op vrijdag 28 september 2007 09:23 schreef B.ertha het volgende:
Ik word ziek en gek![]()
![]()
Ziek, want ik heb keelpijn, ben moe en heb het warm
Gek, want als ik mn nek beweeg, hoor ik een geluid alsof het waait in mijn hoofd![]()
![]()
quote:Op vrijdag 28 september 2007 09:18 schreef Etcetera het volgende:zou dit topic vandaag nog volkomen
![]()
d'r stond net in de stad een groepje studenten een liftwedstrijd te houden![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |