quote:
Op donderdag 27 september 2007 19:08 schreef Mikkie het volgende:Echt té irritant trouwens. Onregelmatigheidstoeslag van m'n werk wordt altijd een maand 'later' uitbetaald (dus: augustus werken = eind september uitbetaald). Waren ze het vorige maand vergeten (vakantie enzo), en zouden ze het deze maand erbij doen. Zit het er nog niet bij!
![]()
. 'T is niet echt dat het om weinig geld gaat ofzo...
edit: ik zit net nog eens te kijken, maar die uren worden gewoon dik hard belast door onze blauwe vrienden.
![]()
Ik draag echt té veel belasting af dit jaar.
![]()
. Aankomend jaar dus maar eens verdiepen in de aangifte, want hier word ik niet vrolijk van
![]()
Van afgelopen jaar ook al niets terug gekregen...dat ga ik ook nog maar eens uitzoeken binnenkort.
Als je part-time of niet het hele jaar werkt kan je geld terugkrijgen van de belasting. Afgelopen jaar gedaan en het was best de moeite, want ik heb ongeveer 400 euro teruggekregen en komend jaar mogelijk nog meer
Ik ben de kleur MAGENTA
Je bent openminded, tenzij iets niet in je straatje past. Je houdt van discussiėren, maar hebt natuurlijk altijd gelijk. Als echte dierenliefhebber voer je graag kleine eendjes aan grote honden.