Even checken of House op tv isquote:Op donderdag 27 september 2007 21:18 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
De dames hebben een ATV avond
life sucks anyway, so better enjoy itquote:Op donderdag 27 september 2007 21:31 schreef iamredleader het volgende:
* iamredleader zwaait vanaf het dakterras richting de AKQSCers... *Sangria-time!
![]()
![]()
Domme mensen worden terecht gestraft dusquote:Op donderdag 27 september 2007 22:27 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Zoals gewoonlijk was de conclusie bij De Keuringsdienst van Waarde weer dat je wordt opgelicht waar je bij staat, in dit geval met pangafilet. Dat kan je vers en ingevroren kopen, maar vers betekent in dit geval alleen dat het niet bevroren is. Alle vis wordt ingevroren aangeleverd, maar als je wil kan je 8 euro per kilo extra betalen om je vis te laten ontdooien
Er is een groot verschil tussen vers en dagvers zullen we maar zeggenquote:Op donderdag 27 september 2007 22:37 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Dat zeker
Het is overigens met meer producten zo. Groenten uit pot/blik schijnen niet echt minder gezond te zijn dan vers, maar het smaakt wel anders
Yeah, er was ook een leuk onderscheid bij sinaasappelsap. Er was vers geperst, direct geperst en nog een variant. Bij directe persing konden de sinaasappels al 3 jaar geleden uitgeperst zijn, ingekookt tot een siroop, ingevroren en per containerschip de halve wereld over gevaren, waarna er in Nederland weer water aan toegevoegd wordtquote:Op donderdag 27 september 2007 22:43 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
Er is een groot verschil tussen vers en dagvers zullen we maar zeggen
Ik heb ook liever dat ze het na de vangst invriezen inderdaad. Zo'n dooie vis 3 weken in het laadruim laten rotten onderweg naar Nederland zal de smaak ook niet ten goede komenquote:Op donderdag 27 september 2007 22:27 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Zoals gewoonlijk was de conclusie bij De Keuringsdienst van Waarde weer dat je wordt opgelicht waar je bij staat, in dit geval met pangafilet. Dat kan je vers en ingevroren kopen, maar vers betekent in dit geval alleen dat het niet bevroren is. Alle vis wordt ingevroren aangeleverd, maar als je wil kan je 8 euro per kilo extra betalen om je vis te laten ontdooien
Het is toch maar 1 grote verzameling van b-sporten en b-sporters. Wel leuk voor het bedrijfsleven natuurlijk. En goedkopere plasma tv's enzo.quote:Op donderdag 27 september 2007 22:57 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Goh een of andere Nederlandse sportploeg mag niet mee doen aan de Olympische Spelen... vast heel tragisch maar het zal mij echt een rotzorg zijn
Welke sportploeg?quote:Op donderdag 27 september 2007 22:57 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Goh een of andere Nederlandse sportploeg mag niet mee doen aan de Olympische Spelen... vast heel tragisch maar het zal mij echt een rotzorg zijn
Zal ik het Guinness Book of Records bellen?quote:Op vrijdag 28 september 2007 00:08 schreef Hawaii_Tim het volgende:
In 8 minuten tijd een nieuw deel van de AKQ geopend en de score verwerkt, inclusief smileys
Volleybaldames denk ik dan. Die werden uitgeschakeld vandaag op het EK en kwamen niet bij de laatste vier. Daardoor misten ze directe plaatsing voor de Spelen, maar er komen nog wel meer kansen. Dus geen paniek Timquote:Op vrijdag 28 september 2007 00:08 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Geen idee, zat niet op te letten. Zou volleybal kunnen?
Dat hoeft niet, maar ik vond het toch wel een vrij nette prestatiequote:Op vrijdag 28 september 2007 00:10 schreef erkel het volgende:
[..]
Zal ik het Guinness Book of Recors bellen?
Zoiets was het inderdaad, en ik kan prima zonder sport levenquote:Op vrijdag 28 september 2007 00:11 schreef erkel het volgende:
[..]
Volleybaldames denk ik dan. Die werden uitgeschakeld vandaag op het EK en kwamen niet bij de laatste vier. Daardoor misten ze directe plaatsing voor de Spelen, maar er komen nog wel meer kansen. Dus geen paniek Tim![]()
Formule 1 volg ik ook helemaal niet. Niet mijn sport, maar voor de rest: Sportquote:Op vrijdag 28 september 2007 00:14 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Zoiets was het inderdaad, en ik kan prima zonder sport leven. Ik volg wel Formule 1, maar mijn interesse daarvoor begint ook wel weer wat af te nemen merkte ik laatst
Eh, zit je hier op de goede plek?quote:Op vrijdag 28 september 2007 00:44 schreef Stan-ley het volgende:
zzzz anders post je een gok nét voor de overduidelijke hint ><
Anyway new contestant dus, en de 't muziekbestandje wilt niet neerladen..
Heerlijk he, vakantiequote:Op vrijdag 28 september 2007 08:48 schreef iamredleader het volgende:ochtendploeg
![]()
ben nog moe, gisteravond heel gezellig op het dakterras sangria gedronken en gekletst met een aantal medehostelbewoners. Vandaag door naar Cordoba
![]()
ik ben heel m`n gevoel voor de dag van de week kwijt - vandaag schijnt vrijdag te zijn
![]()
quote:Op vrijdag 28 september 2007 09:23 schreef B.ertha het volgende:
Ik word ziek en gek![]()
![]()
Ziek, want ik heb keelpijn, ben moe en heb het warm
Gek, want als ik mn nek beweeg, hoor ik een geluid alsof het waait in mijn hoofd![]()
![]()
quote:Op vrijdag 28 september 2007 09:18 schreef Etcetera het volgende:zou dit topic vandaag nog volkomen
![]()
d'r stond net in de stad een groepje studenten een liftwedstrijd te houden![]()
quote:Op vrijdag 28 september 2007 09:26 schreef iamredleader het volgende:
[..]
waar moesten ze naartoe liften - de derde etage?
oh da's wel minderquote:Op vrijdag 28 september 2007 09:27 schreef B.ertha het volgende:
[..]
Ik ga zo naar college![]()
En vakantie, lekker...
Alleen duurt dat nog wel ff![]()
quote:Op vrijdag 28 september 2007 09:42 schreef Etcetera het volgende:
dit topic is gister aangemaakt
we zijn nu net op pagina 4
It never was alive anyway![]()
quote:Op vrijdag 28 september 2007 09:43 schreef iamredleader het volgende:
[..]
dan gaan we daar wat aan doen...
[afbeelding]
![]()
![]()
hahaha ja idd ik wil ook van alles, maar dat zijn net dingen die de school niet wil lezenquote:Op vrijdag 28 september 2007 10:10 schreef iamredleader het volgende:
Ach, ja, je POP.
Ik vond het ook een vaag verhaal - hoe moet ik nou weten waar ik over 5 jaar wil zijn? Ja, ik weet het wel, maar het is niet het antwoord wat mijn baas wil horen.
Over 5 jaar wil ik multimiljardair zijn en op een tropisch eiland vakantie vieren, wereldreizen maken en een retourtje naar de maan. Maar dat zit er helaas niet in.
maar boemeltrein is toch veel mooierquote:Op vrijdag 28 september 2007 10:15 schreef iamredleader het volgende:
Jazeker, het is een goede morgen. Zometeen wat meloen eten, daarna de koffers pakken en uitchecken, bus naar het treinstation en dan een trein vinden naar Cordoba. Er gaan een stuk of 4 treinen per uur, maar de meeste zijn van de AVE = hogesnelheidslijn, en best duur - 23 euro voor een ritje van 45 minuten!
Of de boemeltrein, anderhalf uur voor 8 euro of zo![]()
Lijkt me wel geinig om een keer aan mee te doen, ik heb nog nooit geliftquote:Op vrijdag 28 september 2007 09:18 schreef Etcetera het volgende:zou dit topic vandaag nog volkomen
![]()
d'r stond net in de stad een groepje studenten een liftwedstrijd te houden![]()
Je kan het er in zetten en kijken wat de reactie is. Maar bij een sollicitatie is dat minder handig om te doen dan op een opleiding omdat je daar vaak nog wel een tweede kans krijgtquote:Op vrijdag 28 september 2007 10:10 schreef iamredleader het volgende:
Ach, ja, je POP.
Ik vond het ook een vaag verhaal - hoe moet ik nou weten waar ik over 5 jaar wil zijn? Ja, ik weet het wel, maar het is niet het antwoord wat mijn baas wil horen.
Over 5 jaar wil ik multimiljardair zijn en op een tropisch eiland vakantie vieren, wereldreizen maken en een retourtje naar de maan. Maar dat zit er helaas niet in.
ik ook niet, ben het ook niet van plan te doenquote:Op vrijdag 28 september 2007 11:11 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Lijkt me wel geinig om een keer aan mee te doen, ik heb nog nooit gelift
Blijkbaar had ik mijn liftersgezicht opgezet.quote:Op vrijdag 28 september 2007 11:34 schreef Etcetera het volgende:
feli met je tentamen wyccie
en hoe kun je worden opgepikt als je niet aan het liften bent![]()
doe 's paintenquote:Op vrijdag 28 september 2007 11:35 schreef wyccie het volgende:
[..]
Blijkbaar had ik mijn liftersgezicht opgezet.![]()
quote:Op vrijdag 28 september 2007 11:36 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Ik heb geen idee waar StallionJack in de AKQ op doelt
Ik heb net een manier gevonden om achtergronden te faden in Flash
weet ik niet, nooit nagezocht.quote:Op vrijdag 28 september 2007 12:32 schreef wyccie het volgende:
Is dat niet met terugwerkende kracht terug te vragen eigenlijk?
Ah, dat wist ik niet. Ik was al 18 toen ik mijn OV kreeg. Wel logisch wat jij dan zegt.quote:Op vrijdag 28 september 2007 12:34 schreef B.ertha het volgende:
weet ik niet, nooit nagezocht.
Lijkt me niet eigenlijk. ik krijg het later, omdat ik nog kinderbijslag kreeg. dan zou ik alsnog dubbel krijgen
Oh, dat. Nooit gehadquote:Op vrijdag 28 september 2007 12:39 schreef Etcetera het volgende:
Bebogeen, soort caramelpastaik vind het erg lekker
http://nl.wikipedia.org/wiki/Bebogeen die afkorting wist ik niet
[afbeelding]
quote:
als je caramel lekker vind, lust je dat ookquote:
Inderdaad. En daarom ga ik zo afwassen.quote:Op vrijdag 28 september 2007 13:06 schreef Etcetera het volgende:
doenje moet ook 's ontspanning hebben
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |