bij mijn buren in de tuin.. zal ze leren..quote:Op donderdag 27 september 2007 10:32 schreef Mopst3r het volgende:
Jezus wat een klacht, flikkert die bladeren toch gewoon ergens waar het jou niet intresseerd, net als je buren.
over een maand of vier komen ze misschien wel een keer om dat blad op te zuigen maar kan me niet herinneren dat ze dat vorig jaar ook gedaan hebben.. en ondertussen moet ik elke keer blijven vegen omdat die buren het in het plantsoen gooien en ze binnen vijf minuten daarna weer bij mij op de stoep liggen..quote:Op donderdag 27 september 2007 10:34 schreef n0r het volgende:
Anders zit meteen je groene kliko vol man
Bij ons komen ze dan met zo;n kar langs, en die zuigen alle bladeren op, als ze bij mekaar geharkt zijn in die gemeente-bomen-plantsoentjes.
+ bladeren -> humus -> voer voor boom
Interessante wendingquote:Op donderdag 27 september 2007 10:43 schreef Copycat het volgende:
Ben jij toevallig mijn buurman?
En ben jij mij???quote:Op donderdag 27 september 2007 10:44 schreef Misstique het volgende:
Bladeren vegen is sowieso een nutteloze bezigheid..
Je bent mijn kloon. Duidelijk.quote:Op donderdag 27 september 2007 10:47 schreef Copycat het volgende:
[..]
En ben jij mij???
Ik woon op een plein en de wind blaast bijna altijd alle bladeren in de voortuin van mijn buren en mij.
Mijn buren links en rechts zijn volgens mij elke dag bezig hun straatje schoon te vegen. In mijn voortuin ligt een enorme berg bladeren. Lekker knus. En dan zal ik maar zwijgen over de jungle die mijn achtertuin is.
lol!quote:Op donderdag 27 september 2007 10:57 schreef Jolly_Reaper het volgende:
Blaadjes.Bomen.
Kappen met die handel!
Ga op de maan wonen ofzo.![]()
Je kunt bij de gemeente een soort van verzamelbak aanvragen, die wordt er dan neergezet en daar kun je de bladeren in doen, dat was tenminste bij onze vorige woning in Eindhoven het geval, dan met een paar buren even de handen uit de mouwen en het blijft netjes bij elkaar.quote:Op donderdag 27 september 2007 10:37 schreef hilliebillie het volgende:
[..]
over een maand of vier komen ze misschien wel een keer om dat blad op te zuigen maar kan me niet herinneren dat ze dat vorig jaar ook gedaan hebben.. en ondertussen moet ik elke keer blijven vegen omdat die buren het in het plantsoen gooien en ze binnen vijf minuten daarna weer bij mij op de stoep liggen..
idd, en als de buren er problemen me hebben, mogen ze het toch best zelf opruimen, jij blij (alsnog niets doenquote:Op donderdag 27 september 2007 10:47 schreef Copycat het volgende:
[..]
En ben jij mij???
Ik woon op een plein en de wind blaast bijna altijd alle bladeren in de voortuin van mijn buren en mij.
Mijn buren links en rechts zijn volgens mij elke dag bezig hun straatje schoon te vegen. In mijn voortuin ligt een enorme berg bladeren. Lekker knus. En dan zal ik maar zwijgen over de jungle die mijn achtertuin is.
Bij mij is het zelfs zo erg dat mijn buurman links mijn helft van onze gezamenlijke coniverenhaag bijsnoeit, omdat anders de wortels aan zijn kant omhoog komen vanwege topzwaarte aan mijn zijde.quote:Op donderdag 27 september 2007 15:25 schreef gekko007 het volgende:
idd, en als de buren er problemen me hebben, mogen ze het toch best zelf opruimen, jij blij (alsnog niets doen) en buren blij (schoon straatje
)
![]()
Sinds een paar dagen staat er bij ons ook een. Handig ja.quote:Op donderdag 27 september 2007 11:05 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Je kunt bij de gemeente een soort van verzamelbak aanvragen, die wordt er dan neergezet en daar kun je de bladeren in doen, dat was tenminste bij onze vorige woning in Eindhoven het geval, dan met een paar buren even de handen uit de mouwen en het blijft netjes bij elkaar.
Het is een soort van kooi ± een meter hoog en 1 ½ meter breed en diep, daar kun je een boel in kwijt, als de bomen dan kaal zijn komt de gemeente het ding halen.
Ik weet niet of dit bij jouw gemeente ook op gaat maar je kunt het allicht proberen.
Succes.
Ik geloof dat ze daar bij ons in het dorp twee jaar geleden mee gestopt zijn omdat iedereen z'n eigen tuinafval ook in die bakken gooiden.quote:Op donderdag 27 september 2007 15:46 schreef Igen het volgende:
[..]
Sinds een paar dagen staat er bij ons ook een. Handig ja.
uhm volgens mij ging het er juist over dat mensen de blaadjes wel opruimden maja.. ik zal wel turks getypt hebben.quote:Op donderdag 27 september 2007 22:20 schreef Jolly_Reaper het volgende:
Nog steeds aan het zeuren over vallende blaadjes? Ze doen het notabene al voordat de mensheid bestond. Begin anders een rechtszaak. Of richt een bomenschool op en ga het ze afleren.
En verwacht niet dat de meeste mensen blaadjes opruimen. We dweilen immers ook geen regenplassen op.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |