quote:Op donderdag 27 september 2007 15:25 schreef Frutsel het volgende:
zow gratis koffie moment is voorbij..
goeie zaak 14quote:Op donderdag 27 september 2007 15:20 schreef crossover het volgende:
[..]
Hoe oud ben jij eigenlijk?
Ik ben weg naar Tilburg
Tof. Ik LAN ook nog wel eens met mn vrienden (lftdn tussen 22 en 38quote:Op donderdag 27 september 2007 15:23 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Lannen van Woensdagavond t/m Zondagavond![]()
![]()
Euh...
Medal of Honor Spearhead en Airborne
Compagnie of Heroes
Civilization IV + Addons
Fifa 2007
FM 2007
World in Conflict
Diablo II
Titan Quest
Age of Empires III
Rise of Nations
en nog wel meer
jawel, staat ook op mijn lijssie... toevallig vanmiddag opgeschreven naast Enemy Territory, Two Worlds en StrangleWorldquote:Op donderdag 27 september 2007 15:25 schreef maffemuts het volgende:
[..]
ik begreep dat fifa 2008 ook inmiddels uit was Frutselnog niet naar gekeken of nog geen zin in ?
![]()
Heb ik niet... ik lust geen chocoquote:Op donderdag 27 september 2007 15:25 schreef maffemuts het volgende:
[..]![]()
mag ik dan een warme choco ?
Cod was ik vergetenquote:Op donderdag 27 september 2007 15:26 schreef MPG het volgende:
[..]
Tof. Ik LAN ook nog wel eens met mn vrienden (lftdn tussen 22 en 38)
Wij doen vooral MOHAA, CoD (UO), NFSU II, en AoE2 / 3
Aaah. precies zoals bij ons dusquote:Op donderdag 27 september 2007 15:29 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Cod was ik vergeten![]()
Meesten houden niet van Racen, dus die vallen vaak af. Ik vind teveel leuk
Maar tis eigenlijk bedoeld als 'weerzien weekend'... in de loop van de tijd zijn mensen verhuist naar Den Helder, Leeuwarden, Almere etc etc... en eens, soms twee keer, per jaar plannen we een lang weekend. Stappen enzo, sommigen namen de pc mee, nu bijna iedereen, maar ook een zooi bordspellen met name van 999games.
En ja, al noem ik het LANparty, tis eigenlijk van alles wat... met name veel drank en weinig slaap
quote:Op donderdag 27 september 2007 15:29 schreef MPG het volgende:
* MPG geeft maffemuts een kopje warme choco, NIET uit de senseo.
Hier idemquote:Op donderdag 27 september 2007 15:29 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Cod was ik vergeten![]()
Meesten houden niet van Racen, dus die vallen vaak af. Ik vind teveel leuk
Maar tis eigenlijk bedoeld als 'weerzien weekend'... in de loop van de tijd zijn mensen verhuist naar Den Helder, Leeuwarden, Almere etc etc... en eens, soms twee keer, per jaar plannen we een lang weekend. Stappen enzo, sommigen namen de pc mee, nu bijna iedereen, maar ook een zooi bordspellen met name van 999games.
En ja, al noem ik het LANparty, tis eigenlijk van alles wat... met name veel drank en weinig slaap
quote:Op donderdag 27 september 2007 15:31 schreef maffemuts het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
![]()
MPG 'k ga bijna van je houden
![]()
![]()
quote:Op donderdag 27 september 2007 15:34 schreef maffemuts het volgende:
Oops k heb t weer gedaan![]()
Iemand laten blozen
Tot een uur of 06.00 uur... dan om 11.00 weer uit je nest, veel koffie... en dan rond 15.00 aan het bierquote:Op donderdag 27 september 2007 15:30 schreef MPG het volgende:
[..]
Aaah. precies zoals bij ons dus
Beetje gamen, veel gezellig doen, veel koffie leuten, later op de dag aan t bier of de whisky, etc...
Whehequote:Op donderdag 27 september 2007 15:36 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Tot een uur of 06.00 uur... dan om 11.00 weer uit je nest, veel koffie... en dan rond 15.00 aan het bier
tot 06.00 uur
quote:Op donderdag 27 september 2007 15:33 schreef maffemuts het volgende:
[..]
Hier idem
Elke 3 maanden gaan we toch maar ff Lan'nen
Bere-gezellig, en inderdaad... ondanks het spel dat we gemeen hebben spelen in de weekenden toch de drank en het slaapgebrek een grotere rol in het geheel dan het spel![]()
Absoluut niets voor mij dus...quote:Op donderdag 27 september 2007 15:36 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Tot een uur of 06.00 uur... dan om 11.00 weer uit je nest, veel koffie... en dan rond 15.00 aan het bier
tot 06.00 uur
Nee.quote:
En als we je wat anders geven qua drank, is het dan wel wat voor jou?quote:
OA drinkt niet.quote:Op donderdag 27 september 2007 15:47 schreef Frutsel het volgende:
[..]
En als we je wat anders geven qua drank, is het dan wel wat voor jou?
Mjah, JJ die gaat niet mee helaas, die moet werken![]()
Maar anders geef ik die wel wodka-redbull
jij mot es met mijnheer JortK gaan praten denk ik zoquote:Op donderdag 27 september 2007 15:47 schreef eer-ik het volgende:
zou het mogelijk zijn om voor elke weersomstandigheid een avatar te maken, en die te linken aan een weerdatabse ofzo?
Dat als het regent, de regen avatar komt
quote:
Behalve bij de griek, drank met vliegjesquote:
Stel dat het kan.. van welke plaats moet het dan uitgaan?quote:Op donderdag 27 september 2007 15:47 schreef eer-ik het volgende:
zou het mogelijk zijn om voor elke weersomstandigheid een avatar te maken, en die te linken aan een weerdatabse ofzo?
Of zoals ook vaker, OMGEKEERDquote:Op donderdag 27 september 2007 15:49 schreef OA het volgende:
[..]
Stel dat het kan.. van welke plaats moet het dan uitgaan?
Het kan hier (ZH) prachtig zijn en in Limland stortregenen...
![]()
Goed plaatjequote:Op donderdag 27 september 2007 15:49 schreef JortK het volgende:
[..]
Vooral dat kleine regeltje eronder
quote:Op donderdag 27 september 2007 15:47 schreef eer-ik het volgende:
quote:
Gewoon nederland.quote:Op donderdag 27 september 2007 15:49 schreef OA het volgende:
[..]
Stel dat het kan.. van welke plaats moet het dan uitgaan?
Het kan hier (ZH) prachtig zijn en in Limland stortregenen...
![]()
Ik droog niet uit.quote:Op donderdag 27 september 2007 15:56 schreef Frutsel het volgende:
[..]
dan droogt ie uit![]()
naja, dan neemt ie nix... gaat ie dan wel mee?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |