Daar staat ook meer.quote:Op donderdag 27 september 2007 07:16 schreef Remzz het volgende:
Kwaliteit is wel gewoon ruk, als je naar de uitzendinggemist kijk van RTL hebben zei het veel beter voor elkaar. Bijna gewoon tv kwaliteit, dat kun je van uitzendinggemist niet zeggen.
Lol, das echt het probleem niet. Ik doe iedere week viruscheck, spywarecheck enzovoort. Het is momenteel echt ruk gewoonquote:
Inderdaad en ook dat wekt bij mij perfect, maar volgens mij staan niet alle programma's daarbij.quote:Op donderdag 27 september 2007 09:05 schreef fathank het volgende:
Uitzendinggemist heb je tegenwoordig ook op UPC digital, onder het knopje On Demand. Werkt perfect. Uitzendingen kijken wanneer je wil, op je TV
Hart van Nederland vind je er niet inderdaadquote:Op donderdag 27 september 2007 09:34 schreef Mardoek50 het volgende:
Ik gebruik het nooit, maar laatst had ik iets gemist en wilde het dan maar op Uitzendinggemist kijken, staat het er niet op. Heel fijn.![]()
Die vind je ook niet op Uitzendinggemist.nlquote:Op donderdag 27 september 2007 09:38 schreef michiel5 het volgende:
[..]
Hart van Nederland vind je er niet inderdaad![]()
Van de SBS/NET5/Veronica programma's kan je volgens mij helemaal niets terugkijken.quote:Op donderdag 27 september 2007 09:38 schreef michiel5 het volgende:
[..]
Hart van Nederland vind je er niet inderdaad![]()
Daar wordt je pc heus neit sneller van heurquote:Op donderdag 27 september 2007 07:25 schreef Document1 het volgende:
[..]
Lol, das echt het probleem niet. Ik doe iedere week viruscheck, spywarecheck enzovoort. Het is momenteel echt ruk gewoon
Zie je? Probleem opgelostquote:Op donderdag 27 september 2007 10:10 schreef Ladidadida het volgende:
Ik dacht dat het aan mij lag. Niet dus
Ik kan weer kijken!quote:
Gefeli hoor meisjequote:
Dat zullen we nooit weten, vrees ikquote:Op donderdag 27 september 2007 11:51 schreef ajf het volgende:
[..]
Gefeli hoor meisje
En wat was nu het probleem?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |