Ik stel dat in bij de Stijl wijzigen. Ik kies daar altijd traditioneel.quote:Op donderdag 27 september 2007 01:55 schreef Xebber het volgende:
Wellicht is hier al een topic over geweest, maar ik moet het toch even vragen.
Hoe stel ik het in dat als ik op enter druk, Word niet automatisch een regel over sla?![]()
Ik word d'r strontziek van!
Hartelijk dank!quote:Op donderdag 27 september 2007 01:57 schreef Juup© het volgende:
[..]
Ik stel dat in bij de Stijl wijzigen. Ik kies daar altijd traditioneel.
Het enige nadeel is dat ik niet weet hoe dat het onthouden moet worden, ik moet het bij elk nieuw document opnieuw aangeven ook al kies ik dat het programma het als standaard moet instellen.quote:Op donderdag 27 september 2007 02:00 schreef Xebber het volgende:
[..]
Hartelijk dank!
Om in de stijl van FOK! te blijven:
Godverdomme! Kuttopic! Slotje!![]()
Wat een kutantwoord! Daar zat ik nou niet op te wachten! Kutuser! Slotje!quote:Op donderdag 27 september 2007 02:02 schreef Juup© het volgende:
[..]
Het enige nadeel is dat ik niet weet hoe dat het onthouden moet worden, ik moet het bij elk nieuw document opnieuw aangeven ook al kies ik dat het programma het als standaard moet instellen.
Maar oke, Godverdomme! Kuttopic! Slotje!![]()
Hier staat ergens hoe het wel kan.quote:Op donderdag 27 september 2007 02:05 schreef Xebber het volgende:
[..]
Wat een kutantwoord! Daar zat ik nou niet op te wachten! Kutuser! Slotje!![]()
![]()
Geen last meer van, het programma pakt nu automatisch de traditionele stijl in de Nederlandse taal.quote:Op donderdag 27 september 2007 08:30 schreef Chilli het volgende:
Vreemd... ik heb het precies zo gedaan, maar bij mij begint een nieuw document iedere keer weer in die "regel-overslaan-stijl"
quote:Op donderdag 27 september 2007 09:47 schreef fathank het volgende:
Word 2007. Alles opslaan als .docx, en het dan gek vinden dat het ergens anders niet geopend kan worden, odmat ze daar nog Office 2003 hebben.
Woei, dit is Tekstverwerken 101. Lees eens een boek, volg eens een cursus. Want als je het concept 'stijlen' al niet snapt, dan kan er gewoon geen goedogend document uit jouw printer komen rollen.quote:Op donderdag 27 september 2007 01:55 schreef Xebber het volgende:
Wellicht is hier al een topic over geweest, maar ik moet het toch even vragen.
Hoe stel ik het in dat als ik op enter druk, Word niet automatisch een regel over slaat?![]()
Ik word d'r strontziek van!
Gelukkig hoef je dan nog maar een paar maandjes..quote:Op donderdag 27 september 2007 13:17 schreef kikoooooo het volgende:
Goeie tips, vanavond maar even proberen want ik ergerde me al dood aan 2007
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |