Proberen ze dus een nieuwe DOA/WOA op te zetten. Mjah, zolang Mojo daar in zit krijgt zo'n festival nooit de sfeer van een DOA/WOA.quote:Op zondag 28 oktober 2007 21:25 schreef NoelGallagher het volgende:
Fields Of Rock krijgt volgend jaar dezelfde opzet als Lowlands: ook 4 dagen lang dus en er wordt al onderhandeld met een wereldband voor FOR 2008.
Mij maakt 't weinig uit als Violate er maar inzitquote:Op zondag 28 oktober 2007 13:14 schreef Djaser het volgende:
Ik ga maar ik heb helemaal geen zin meer met de huidige setlist.
Wiens setlist en welke setlist is dat dan?quote:Op zondag 28 oktober 2007 13:14 schreef Djaser het volgende:
Ik ga maar ik heb helemaal geen zin meer met de huidige setlist.
Die van Iced Eath, Annihilator zal ik sowieso met moeite uit moeten zitten.quote:Op maandag 29 oktober 2007 08:45 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
Wiens setlist en welke setlist is dat dan?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Top100 van gemaakt voor de geïntresseerdenquote:Op donderdag 25 oktober 2007 20:39 schreef Artanis1 het volgende:
Zo, ook even mijn lijstje gedumpt.
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 29 oktober 2007 11:47 schreef Djaser het volgende:
[..]
Die van Iced Eath, Annihilator zal ik sowieso met moeite uit moeten zitten.Dan ga je toch niet voor Turisas? Die band laat mij in ieder geval volledig koud.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Though I\'ve reached a signpost, It\'s really not the end.
Like Old Sol behind the mountain I\'ll be coming up again.
Mijn Last.fm
laat ze hun eigen tour doen.quote:Op maandag 29 oktober 2007 17:59 schreef Witchfynder het volgende:
Ik vind Annihilators setlist weer akelig kort. Laat hen verdomme ook eens een uur spelen.![]()
![]()
![]()
.
Dan verkoop je je ticket aan iemand die er wel met plezier heen gaat. Wat een gezeik.quote:Op maandag 29 oktober 2007 11:47 schreef Djaser het volgende:
bla setlist bla
Ik doe mijn best, ok?quote:Op dinsdag 30 oktober 2007 17:34 schreef Seborik het volgende:
[..]
Dan verkoop je je ticket aan iemand die er wel met plezier heen gaat. Wat een gezeik.
Waar dan?quote:Op dinsdag 30 oktober 2007 09:59 schreef NASDAQbastardo het volgende:
Nou, ik sprong een gat in de lucht toen ik vernam dat Overmoord meedoet, maar helaas vindt het gebeuren plaats in een of andere toko in verweggistan waar ik nog nooit vna heb gehoord.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |