uhu, ze hebben een heerlijk album afgeleverd. (Precambrian)quote:Op dinsdag 20 november 2007 18:41 schreef nipeng het volgende:
zaterdag 24 november concert
The Ocean + Intronaut + War From A Harlots Mouth W2.
Deze The Ocean?
Klinkt weer erg goed, zoals alles van intr0naut eigelijk.quote:The band will release "The Challenger" EP on Translation Loss records in 2007, with 3 new tracks, 1 remix and 5 live tracks.
quote:Op woensdag 21 november 2007 09:54 schreef HAL9000S het volgende:
Deze bedoel je?
[..]
Klinkt weer erg goed, zoals alles van intr0naut eigelijk.
welke nummers werden er gespeeld, en hoe kan je als publiek echt.. uitleven bij dat soort muziek, headbangbaar is het niet echt ofzoquote:Op zondag 25 november 2007 10:16 schreef nipeng het volgende:
Gisteren naar de W2 geweest. The Ocean was toffer dan ik had verwacht.
Intronaut viel me ook niet tegen.
The Ocean is zeker wel "headbangbaar", er stonden gisteren in Waterfront toch echt wel een paar van die langharige mannen soort van luchtgitaar te spelen en met het hoofd te zwiepen.quote:Op maandag 26 november 2007 07:51 schreef Syb-rund. het volgende:
[..]
welke nummers werden er gespeeld, en hoe kan je als publiek echt.. uitleven bij dat soort muziek, headbangbaar is het niet echt ofzo
quote:Op maandag 26 november 2007 07:51 schreef Syb-rund. het volgende:
[..]
welke nummers werden er gespeeld, en hoe kan je als publiek echt.. uitleven bij dat soort muziek, headbangbaar is het niet echt ofzo
Leuk om even te melden voor die borisknuffelaars etc hier=):
Roadburn Festival 2008
18 april 2008 (vr) - 19 april 2008 (za)
013, Tilburg, Nederland
The Lineup
Dertiende editie van het grootste stoner/rock event van Europa. Tickets kosten dit jaar ¤58,00 en de voorverkoop start 1 december 2007.
Isis, Celtic Frost, Boris, Jesu, Current 93, Cult of Luna, Cephalic Carnage, Electric Wizard, Grails, OM, The Capricorns, Witch, Witchcraft, Trouble, Nadja, Groundhogs, Grand Magus, Year of No Light, Baby Woodrose, The Heads, Church of Misery, Earthless, Taint, Dixie Witch, Kruger, danava, Sourvein, Scott Kelly, Lesbian, tia carrera, Kongh, Graveyard, La Ira de Dios, Mos Generator, My Sleeping Karma, beehoover, Blood of the Sun, Electric Orange, Zone Six, Gentleman's Pistols, Glasspack, Assemble Head In Sunburst Sound, Repoman, Dzjenghis Khan, Acid Mothers Guru
Geloof dat ze hem alleen voor deze toer gevraagd hebben, maar hij deed het wel goed. Met de minpunten ben ik het wel eens, daarnaast erg kut dat het zo laat afgelopen was.quote:Op maandag 26 november 2007 08:15 schreef OMG het volgende:
War From A Harlots Mouth... wel leuk. Blijkbaar is de zanger van The Ocean hun nieuwe zanger.
Minpuntjes van de avond:
- het geluid dat loeihard stond, overal waar je stond liep je een gehoorbeschadiging op. Thank God for oordopjes.
- de lichtshow van The Ocean trok teveel stroom. Of het was The Ocean in complete duisternis, of alleen een lichtshow. Uiteindelijk hebben ze alleen een stel groene lampen aangezet en deze de rest van de avond als licht gebruikt.
Ik ben erbij!quote:Op woensdag 28 november 2007 21:18 schreef Artanis1 het volgende:
Heb even een nieuwe groep op last.fm voor Nederlandse metalliefhebbers (lees: Nederlandse/Belgische mensen die van metal houden; niet per se Nederlandse Metal) aangezien ik zo snel er geen kon vinden die dat op dit moment deden en/of actief zijn. Degenen die ik wel kon vinden, waren over 't algemeen over Nederlandse Metal; bij deze! Hier
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |