abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 20 november 2007 @ 18:41:06 #276
11502 nipeng
The last ride is free
  dinsdag 20 november 2007 @ 18:57:29 #277
169377 Syb-rund.
Music connects us all
pi_54743951
quote:
uhu, ze hebben een heerlijk album afgeleverd. (Precambrian)
Ik kan niet wachten totdat ik ze een keer live zie (hetzelfde geld voor intronaut)
fire, fire, your thieving spark stopped this fire.
pi_54744844
Precambrian is idd erg goed, vooral de tweede cd. De eerste cd vind ik een beetje dezelfde makke hebben als Aelion, hun vorige schijf, hard, bruut maar er blijft weinig hangen.
Deel 2 is een stuk genuanceerder en afwisselender.

Zondag heb ik trouwens een interview met ze, nog dingen die je ooit aan ze hebt willen vragen?
pi_54745978
Ik ben benieuwd naar die nieuwe van The Ocean, nog maar weinig van gehoord, maar ik koop hem zondag wel. Intronaut kijk ik ook wel naar uit.
"Bleach is healthy. It's mostly water. And we are mostly water. Therefore, we are bleach."
pi_54749354
De vinyl versie is in pre-order bij codex 4 btw, schijnt wel erg mooi te worden als ik de verhalen moet geloven.

Intronaut ben ik inderdaad ook erg benieuwd naar.
pi_54751931
Klinkt prima, The Ocean. Waar komen ze vandaan?
Jesus saves but death prevails.
pi_54753090
Duitsland.
"Bleach is healthy. It's mostly water. And we are mostly water. Therefore, we are bleach."
  woensdag 21 november 2007 @ 09:52:05 #283
169377 Syb-rund.
Music connects us all
pi_54754723
Jullie zijn vast ook op de hoogte dat intronaut een nieuwe ep heeft gereleased ergens? (dit jaar)
  woensdag 21 november 2007 @ 09:54:10 #284
17051 HAL9000S
you can become gitano...
pi_54754758
Deze bedoel je?
quote:
The band will release "The Challenger" EP on Translation Loss records in 2007, with 3 new tracks, 1 remix and 5 live tracks.
Klinkt weer erg goed, zoals alles van intr0naut eigelijk.
Cop killer
Kill all the cops tonight
Kill them, cop killer
Kill all the cops in sight
  woensdag 21 november 2007 @ 10:29:17 #285
169377 Syb-rund.
Music connects us all
pi_54755285
quote:
Op woensdag 21 november 2007 09:54 schreef HAL9000S het volgende:
Deze bedoel je?
[..]

Klinkt weer erg goed, zoals alles van intr0naut eigelijk.
jup dat is hem, intronaut roeleert zoals gewoonlijk behoorlijk de pan uit.
Is wel kut dat ik het optreden in rotterdam dus mis, want the ocean intronaut en war from harlots zijn allemaal best gave bands

btw,zijn er nog mensen die naar het fuck christmas festival gaan?
Er zijn behoorlijk veel aardige bands, zoals time has come, the ocean etc!

Fuck Christmas Festival 2007
pi_54819052
Amorphis en Swallow the Sun waren errrrrug goed vrijdagavond, afterparty was ook grappig met jaren 90 hitjes. Op naar de Arnhem Metal Meeting, volgend weekend alweer
  zondag 25 november 2007 @ 10:16:37 #287
11502 nipeng
The last ride is free
pi_54819465
Gisteren naar de W2 geweest. The Ocean was toffer dan ik had verwacht.
Intronaut viel me ook niet tegen.
  maandag 26 november 2007 @ 07:51:58 #288
169377 Syb-rund.
Music connects us all
pi_54840892
quote:
Op zondag 25 november 2007 10:16 schreef nipeng het volgende:
Gisteren naar de W2 geweest. The Ocean was toffer dan ik had verwacht.
Intronaut viel me ook niet tegen.
welke nummers werden er gespeeld, en hoe kan je als publiek echt.. uitleven bij dat soort muziek, headbangbaar is het niet echt ofzo

Leuk om even te melden voor die borisknuffelaars etc hier=):

Roadburn Festival 2008

18 april 2008 (vr) - 19 april 2008 (za)
013, Tilburg, Nederland

The Lineup
Dertiende editie van het grootste stoner/rock event van Europa. Tickets kosten dit jaar ¤58,00 en de voorverkoop start 1 december 2007.

Isis, Celtic Frost, Boris, Jesu, Current 93, Cult of Luna, Cephalic Carnage, Electric Wizard, Grails, OM, The Capricorns, Witch, Witchcraft, Trouble, Nadja, Groundhogs, Grand Magus, Year of No Light, Baby Woodrose, The Heads, Church of Misery, Earthless, Taint, Dixie Witch, Kruger, danava, Sourvein, Scott Kelly, Lesbian, tia carrera, Kongh, Graveyard, La Ira de Dios, Mos Generator, My Sleeping Karma, beehoover, Blood of the Sun, Electric Orange, Zone Six, Gentleman's Pistols, Glasspack, Assemble Head In Sunburst Sound, Repoman, Dzjenghis Khan, Acid Mothers Guru
pi_54841025
quote:
Op maandag 26 november 2007 07:51 schreef Syb-rund. het volgende:

[..]

welke nummers werden er gespeeld, en hoe kan je als publiek echt.. uitleven bij dat soort muziek, headbangbaar is het niet echt ofzo
The Ocean is zeker wel "headbangbaar", er stonden gisteren in Waterfront toch echt wel een paar van die langharige mannen soort van luchtgitaar te spelen en met het hoofd te zwiepen.
Gelukkig eindigde ze met Queen of the Food Chain, toch wel mijn favoriete nummer van Aeolian. Echt veel ander materiaal naast Aeolian kende ik niet, maar de nieuwe dingen die ze speelden klonken erg lekker. Meteen maar Precambrian en Fogdiver meegenomen.

Intronaut was ook goed te doen.
War From A Harlots Mouth... wel leuk. Blijkbaar is de zanger van The Ocean hun nieuwe zanger.

Minpuntjes van de avond:
- het geluid dat loeihard stond, overal waar je stond liep je een gehoorbeschadiging op. Thank God for oordopjes.
- de lichtshow van The Ocean trok teveel stroom. Of het was The Ocean in complete duisternis, of alleen een lichtshow. Uiteindelijk hebben ze alleen een stel groene lampen aangezet en deze de rest van de avond als licht gebruikt.
pi_54841316
quote:
Op maandag 26 november 2007 07:51 schreef Syb-rund. het volgende:

[..]

Leuk om even te melden voor die borisknuffelaars etc hier=):

Roadburn Festival 2008

18 april 2008 (vr) - 19 april 2008 (za)
013, Tilburg, Nederland

The Lineup
Dertiende editie van het grootste stoner/rock event van Europa. Tickets kosten dit jaar ¤58,00 en de voorverkoop start 1 december 2007.

Isis, Celtic Frost, Boris, Jesu, Current 93, Cult of Luna, Cephalic Carnage, Electric Wizard, Grails, OM, The Capricorns, Witch, Witchcraft, Trouble, Nadja, Groundhogs, Grand Magus, Year of No Light, Baby Woodrose, The Heads, Church of Misery, Earthless, Taint, Dixie Witch, Kruger, danava, Sourvein, Scott Kelly, Lesbian, tia carrera, Kongh, Graveyard, La Ira de Dios, Mos Generator, My Sleeping Karma, beehoover, Blood of the Sun, Electric Orange, Zone Six, Gentleman's Pistols, Glasspack, Assemble Head In Sunburst Sound, Repoman, Dzjenghis Khan, Acid Mothers Guru
Other than that, it's just a piece of crap.
The only thing I shred is cheese when I'm eating taco's.
  woensdag 28 november 2007 @ 19:10:46 #291
125061 Koenholio
*O* Adenine, Thymine,..
pi_54900418
Zijn er aanstaande maandag nog Fok!kers te vinden in Tilburg, O13? Metalfest met Finntroll, Nile, Belphegor en Six Feet Under.
Ik ga in elk geval. Misschien leuk om er een soort meet van te maken als er meer gaan?
Guanine en Cytosine! *O*
pi_54901575
Ik was ook in het waterfront zondag. Het was wel gaaf. WFAHM was vet. Intronaut was ook erg goed. The Ocean heb ik een paar nummers van gezien maar het was wel tof. Ik hoop dat ze snel weer naar Nederland komen.
Goede line-up van roadburn volgend jaar.
Gaan er nog mensen naar Machine Head toe?
14 SHADES OF GREY
Nothing is black or white. Nothing is wrong or right. But everything is 14 shades of grey.
  woensdag 28 november 2007 @ 20:07:50 #293
11502 nipeng
The last ride is free
pi_54902082
Bij WFAHM stonden een stel randjosti's vooraan in de W2. Ze voerden een of ander debielendansje uit waarbij ze anderen het bier uit de handen schopten.

Toen de fatsoenlijke bands begonnen heb ik ze gelukkig niet meer gezien.
pi_54902430
He die randjosti'swaren er ook bij het waterfront. Het leek wel jumpstijl ofzo.
14 SHADES OF GREY
Nothing is black or white. Nothing is wrong or right. But everything is 14 shades of grey.
pi_54902501
Die apen waren er ook in Waterfront. Tijdens The Ocean stond één van die knakkers weer braaf mee te kijken in ieder geval.
pi_54904454
Heb even een nieuwe groep op last.fm voor Nederlandse metalliefhebbers (lees: Nederlandse/Belgische mensen die van metal houden; niet per se Nederlandse Metal) aangezien ik zo snel er geen kon vinden die dat op dit moment deden en/of actief zijn. Degenen die ik wel kon vinden, waren over 't algemeen over Nederlandse Metal; bij deze! Hier
pi_54915995
quote:
Op maandag 26 november 2007 08:15 schreef OMG het volgende:
War From A Harlots Mouth... wel leuk. Blijkbaar is de zanger van The Ocean hun nieuwe zanger.

Minpuntjes van de avond:
- het geluid dat loeihard stond, overal waar je stond liep je een gehoorbeschadiging op. Thank God for oordopjes.
- de lichtshow van The Ocean trok teveel stroom. Of het was The Ocean in complete duisternis, of alleen een lichtshow. Uiteindelijk hebben ze alleen een stel groene lampen aangezet en deze de rest van de avond als licht gebruikt.
Geloof dat ze hem alleen voor deze toer gevraagd hebben, maar hij deed het wel goed. Met de minpunten ben ik het wel eens, daarnaast erg kut dat het zo laat afgelopen was.
Al met al wel een geslaagd avondje.
  donderdag 29 november 2007 @ 13:30:19 #298
121217 Soli
Still I am...
pi_54918432
quote:
Op woensdag 28 november 2007 21:18 schreef Artanis1 het volgende:
Heb even een nieuwe groep op last.fm voor Nederlandse metalliefhebbers (lees: Nederlandse/Belgische mensen die van metal houden; niet per se Nederlandse Metal) aangezien ik zo snel er geen kon vinden die dat op dit moment deden en/of actief zijn. Degenen die ik wel kon vinden, waren over 't algemeen over Nederlandse Metal; bij deze! Hier
Ik ben erbij!
Though I\'ve reached a signpost, It\'s really not the end.
Like Old Sol behind the mountain I\'ll be coming up again.
Mijn Last.fm
pi_54921625
ik ook
pi_54921964
Ik hem me ook aangesloten bij die Last.Fm groep
"Geef me een joint", zei de goudvis, "Dan word ik haai"
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')