Wie.. Thijs?quote:Op vrijdag 16 november 2007 13:42 schreef Seborik het volgende:
Dat was de gitarist, en dan had hij hier een grote bek, en dan kreeg hij op z'n flikker van z'n bandleden.
Heb ze in 2000 nog gezien geloof ik of 2001 ze stonden bij rammstein in het voorprogrammaquote:Op vrijdag 16 november 2007 16:56 schreef Deansensitized het volgende:
Weet niet of Clawfinger onder metal valt, maar die nieuwe plaat [Life Will Kill You] is wel goed!! [ afbeelding ]
Ja, ik vind 't ook vrij tegenvallenquote:Op vrijdag 16 november 2007 13:48 schreef Gewas het volgende:
[..]
Ik heb een paar liedjes van Monotheist geluisterd maar ben er niet kapot van. Zijn stem is wel erg veranderd vergeleken met vroeger. Ook de gitaren klinken heel anders. Doe mij maar Morbid Tales en To Mega Therion.
Live gezien op Wâldrock in 2003. Erg strakquote:Op vrijdag 16 november 2007 18:56 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Heb ze in 2000 nog gezien geloof ik of 2001 ze stonden bij rammstein in het voorprogramma [afbeelding] wel vette band
Ohja, Yokozuna was drummer, geloofik.quote:Op vrijdag 16 november 2007 13:42 schreef Seborik het volgende:
Dat was de gitarist, en dan had hij hier een grote bek, en dan kreeg hij op z'n flikker van z'n bandleden.
Ja! Hij!quote:Op zaterdag 17 november 2007 12:34 schreef ThE_ED het volgende:
[..]
Ohja, Yokozuna was drummer, geloofik.
Zat er wel aan te denken om te gaan, maar het is best prijzig EN op een kutdag..als het nou een van de twee was had ik wel gegaan denk.quote:Op vrijdag 16 november 2007 21:50 schreef Artanis1 het volgende:
[..]
Ja, ik vind 't ook vrij tegenvallen![]()
Overigens nog iemand van plan naar Carnivore te gaan op 11 december? Vind 't alleen jammer dat Raging Speedhorn nou net de opener moet zijn, heb weinig met dat metalcore gebeuren.
Raging Speedhorn!!quote:Op zaterdag 17 november 2007 19:46 schreef mr_cucumber het volgende:
[..]
Zat er wel aan te denken om te gaan, maar het is best prijzig EN op een kutdag..als het nou een van de twee was had ik wel gegaan denk.
Raging Speedhorn heeft trouwens weinig met metalcore te maken, tenminste, niet de metalcore ala Caliban, Heaven Shall Burn of Parkway Drive. Daar heb ik ook helemaal niks mee, maar die laatste Raging Speedhorn klinkt erg tof.
Inderdaadquote:Op zondag 18 november 2007 11:15 schreef OFfSprngr het volgende:
Komen ze sowieso niet volgende week naar het Waterfront?
013quote:Op maandag 19 november 2007 07:45 schreef Deansensitized het volgende:
[..]
Raging Speedhorn!!![]()
Waar gaat dat plaatsvinden op 11 dec?
Jammer dat ik moest werken, anders was ik er ook geweest!quote:Op zondag 18 november 2007 13:49 schreef MM-Luna het volgende:
Kutschurft was gister wel weer gaaf
De demo die ik heb gekregen klinkt erg lekker! Ik heb ze maar 1 keer live gezien in een klein klote zaaltje en dat klonk nergens naar, maar dat lag niet aan de band. Was het niet jou ding qua muziek of was het iets anders?quote:maar donders dat So called Celeste, hoe kut kun je zijn als band zijnde.. bah.
Hell yeah!quote:Op maandag 19 november 2007 04:22 schreef OFfSprngr het volgende:
Vrijdag komen Amorphis en Swallow The Sun naar de Tivoli.
Het was inderdaad niet mijn ding qua muziek en daarnaast was de zanger gewoon behoorlijk kut. Het geluid was verder prima in orde. De band sloot ook totaal niet aan bij Kutschurft, nu ben ik niet vies van wat afwisseling maar dit was toch wel een erg groot verschil.quote:Op maandag 19 november 2007 11:56 schreef SicSicSics het volgende:
[..]
Jammer dat ik moest werken, anders was ik er ook geweest!
[..]
De demo die ik heb gekregen klinkt erg lekker! Ik heb ze maar 1 keer live gezien in een klein klote zaaltje en dat klonk nergens naar, maar dat lag niet aan de band. Was het niet jou ding qua muziek of was het iets anders?
Ja! Swallow the Sun!quote:Op maandag 19 november 2007 04:22 schreef OFfSprngr het volgende:
Vrijdag komen Amorphis en Swallow The Sun naar de Tivoli.
Ik hou niet van punkers en niet van excuses, heb ik nu een probleem?quote:Op dinsdag 20 november 2007 01:45 schreef OFfSprngr het volgende:
Meeten?
Ik ben de verdwaalde excuus-Punker.
Gewoon gaan, altijd leuk om "nieuwe" bands te ontdekken, entree valt ook reuze mee.quote:Op dinsdag 20 november 2007 01:58 schreef NASDAQbastardo het volgende:
Ik zat er ook aan te denken om te gaan, ook al ken ik de bands niet. Ben wel een fan van doom en post-rock, en voor de vervoerskosten (fiets) hoef ik het ook niet te laten
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |