Maar dat neemt niet weg dat ik op Bianca wil stemmen. Ontzettende domme dat ze is.
Mag dat?
quote:
op 10-19-1999 om 10:43 PM schreef Mars het volgende:
Waarom zo'n hekel aan Bianca? Lees wel meer anti-Bianca berichten. Ik vind haar juist heel eerlijk en integer. Ze realiseert zich volgens mij als geen ander wat er allemaal broeit.
Nou, ik heb zo nu en dan het idee dat ze als geen ander weet hoe je totaal onwetend over wat dan ook kan zijn.
Zeker de uitzending van afgelopen avond heeft haar in mijn ogen niet veel goed gedaan. Man wat kan zij zo nu en dan dom uit de hoek komen. Ik weet dat het gemiddelde iq in het big-brother huis niet buitengewoon is maar zij schiet er zo nu en dan (samen met Mona) ver onderuit.
Het feit dat ik nog geen uitzending big-brother heb gemist is (ben ik bang) enigszins compensatie gedrag.
Ik persoonlijk mag haar wel.
En over het onderwerp, if you don't like it go blame Veronica.
WAT EEN KLEUTERS ZEG!!!
Ik heb nog nooit drie zulke irritante mensen bij elkaar gezien. En Karin is dan nog 39 ook... met wat meer levenservaring zou je toch wat anders verwachten.
Door die drie lijkt het huis net een kleuterschool! Of een creche.
Ze mogen er van mij vandaag nog uit!
Veel mensen denken dat Bianca slim is omdat ze met wijsheden komt die zelfs ik zou kunnen verzinnen toen ik 12 was. Ze komt hoogst onpersoonlijk over, en ze laat aan haar houding blijken dat ze echt 100% voor het geld gaat, en ze schuwt geen enkel middel in haar queeste voor geld.
Volgens mij was zij behoorlijk jaloers op Sabine (net als Karin) voelde zij zich bedreigd? Volgens mij wel.
Ik kan me nog goed herrineren dat Mona voor het eerst huilen uit de dagboekkamer kwam, en dat Bianca daar gewoon zat en deed alsof Mona lucht was (geen grappen graag) Bianca is dus ook nog eens arrogant.
Zoals ik al zei, ze doet zich slim voor maar is het niet.
quote:
Waarom zo'n hekel aan Bianca? Lees wel meer anti-Bianca berichten. Ik vind haar juist heel eerlijk en integer. Ze realiseert zich volgens mij als geen ander wat er allemaal broeit.
Ze kan gewoon goed lullen, ze praat veel maar zegt niks. Denk maar eens na wat was haar argument om op Bart en Sabine te stemmmen, ik kan het niet meer oplepelen.
Wat zei Willem ? Walla (Kas Spijkers)
quote:
Ze kan gewoon goed lullen, ze praat veel maar zegt niks. Denk maar eens na wat was haar argument om op Bart en Sabine te stemmmen, ik kan het niet meer oplepelen.
Wat zei Willem ? Walla (Kas Spijkers)
Hier wil ik even op ingaan. Sorry hoor Van Mars, maar Bianca is echt NIET integer. Ze doet er alles aan om haar mening niet kenbaar te maken voor het grote publiek (gedoe met zender enzo, zie eerdere topic van mij) daarnaast gebruikt ze te pas en te onpas zogenaamd intellectuele uitdrukkingen die echt gelul zijn. Gewoon even goed naar haar luisteren en nadenken. Ze Wil op een bepaalde manier over komen en is dar m.i. veel te veel me bezig.
Het sterke is nog dat ze Sabien en Bart verwijt dat ze hen niet heeft leren kennen. Nee Bianca laat het achterste van haar tong zien, niet dus.
Ze heeft te veel pretenties deze dame. Ze ziet alles ook anders dan de gemiddelde nederlander, vertelde ze vanavond in de uitzendig tegen Ruud. Ik werd er echt onpasselijk van.
------------------
"Deze post is zo waardevol: ik had er eerst ook geen notie van", aldus Bianca
[Dit bericht is gewijzigd door Kimmie (Datum 20 Oktober 1999).]
quote:
op 10-20-1999 om 09:59 PM schreef Cairon het volgende:
Bianca is echt niet slim.
Ook niet onzeker. Hoorde je haar niet praten vandaag? Bah wat heeft dat wijf een ego!
Dat Bianca op een bepaalde manier over zichzelf praat heeft niets te maken met zelfverzekerdheid. Zijn we soms de jankende beelden van een paar weken geleden vergeten? Bianca heeft even hoop; ze is er niet als eerste uitgestemd, iets wat ze drie weken geleden wel verwachtte.
Bianca straalt juist heel veel onzekerheid uit en probeert dat te verbergen en te compenseren, met emotieloze emotionele praat. Bianca rationaliseert alles..
quote:
Veel mensen denken dat Bianca slim is omdat ze met wijsheden komt die zelfs ik zou kunnen verzinnen toen ik 12 was. Ze komt hoogst onpersoonlijk over, en ze laat aan haar houding blijken dat ze echt 100% voor het geld gaat, en ze schuwt geen enkel middel in haar queeste voor geld.
Volgens mij was zij behoorlijk jaloers op Sabine (net als Karin) voelde zij zich bedreigd? Volgens mij wel.
Waarschijnlijk zit je hier wel op een goed spoor. Onpersoonlijk komt ze zeker op mij over. Door haar manier van praten, creeert ze afstand. Ze doet zich beter voor dan dat ze zich voelt.
quote:
Ik kan me nog goed herrineren dat Mona voor het eerst huilen uit de dagboekkamer kwam, en dat Bianca daar gewoon zat en deed alsof Mona lucht was (geen grappen graag) Bianca is dus ook nog eens arrogant.
Bianca deed niet alsof Mona lucht was, maar vroeg haar op een bijna niet-geinteresseerde toon "of het wel ging". Ze gedraagt zich vaak arrogant, ze is het niet. Gedrag en persoon moet je scheiden.
quote:
Zoals ik al zei, ze doet zich slim voor maar is het niet.
Bianca is waarschijnlijk best intelligent, maar niet zo slim.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |