niet als het modjes zijn die dan uit verveling baasje gaan uithangenquote:Op woensdag 26 september 2007 23:37 schreef Rosbief het volgende:
UItkeringen zijn relaxt, lekker teren op andermans geld!![]()
Biogardequote:Op woensdag 26 september 2007 23:58 schreef Biogarde het volgende:
Net zoals al die andere mods. Op wat schoolgangers na, maar die hebben bijbaantjes.
krijgen jullie betaald per slotje ? of moet er een bepaalde quotum an filters ingesteld worden?quote:
quote:Op woensdag 26 september 2007 23:59 schreef Dibble het volgende:
[..]
krijgen jullie betaald per slotje ? of moet er een bepaalde quotum an filters ingesteld worden?![]()
wat is daarmee? Of krijgen we nu weer een ik-scheer-iedereen-over-een-kam-antwoord?quote:
Ben jij d'r ook zoeen?quote:Op donderdag 27 september 2007 00:27 schreef Apotheose het volgende:
[..]
wat is daarmee? Of krijgen we nu weer een ik-scheer-iedereen-over-een-kam-antwoord?![]()
Huh? Krijg jij niet betaald?quote:Op donderdag 27 september 2007 00:00 schreef Biogarde het volgende:
En we krijgen er niks voor. Ik zit dus vrijwillig naar jouw gezeik te kijken![]()
quote:
Ik krijg vijf euro per edit, tien voor een gastslotje.quote:Op donderdag 27 september 2007 00:52 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Nee, oudere garde (). Alleen korting op het FOK!abo.
Dat is alleen in C&H, de rest wordt afgepoeierd met een t-shirt.quote:Op donderdag 27 september 2007 00:57 schreef Floripas het volgende:
[..]
Ik krijg vijf euro per edit, tien voor een gastslotje.
Arme jullie.quote:Op donderdag 27 september 2007 01:14 schreef Snakey het volgende:
[..]
Dat is alleen in C&H, de rest wordt afgepoeierd met een t-shirt.![]()
Misschien wil Jan Pronk wel helpen, hij heeft tenslotte toch niks te doen op het moment.quote:Op donderdag 27 september 2007 01:15 schreef Floripas het volgende:
[..]
Arme jullie.
Maar ja, C&H is natuurlijk wel een hoofdpijndossier, wat een ontzettend zwaar forum is dat om te modden. Ik blijf maar bagger verwijderen en conflicten oplossen.
Ik had Jort Kelder al gevraagd, dien aandachtshoer heeft altijd tijd voor dit soort high profile-werk.quote:Op donderdag 27 september 2007 01:21 schreef Snakey het volgende:
[..]
Misschien wil Jan Pronk wel helpen, hij heeft tenslotte toch niks te doen op het moment.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |