Hier liggen ze al een paar weken, niet zeuren.quote:Op woensdag 26 september 2007 21:55 schreef xNIKOSx het volgende:
Nou sinternicolaas is in tilburg inmiddels aangekomen!
Mijn goed staan ze met n paar man al hele stellages met pepernoten, taaise thai poppen, en weet ik t wa vol te gooien!?
Misch komt de sint wel in oktober vanwege t klimaat amal enzo![]()
Soort trent is het. Alsof er altijd wel iemand is die de morele verplichting voelt "om er wat van te zeggen".quote:Op woensdag 26 september 2007 22:30 schreef Niek. het volgende:
Elk jaar lopen mensen te zeiken, volgens mij komen ze elk jaar rond dezelfde periode.
Dat is een misvatting, de pepernoot is niet van chocola maar het laagje dat om de noot heen zit.quote:
Vragen ze ook "Hey GI, you got girlfriend in Tilburg?"quote:Op woensdag 26 september 2007 21:55 schreef xNIKOSx het volgende:
taaise thai poppen
Wauw, een kneus!quote:Op woensdag 26 september 2007 22:51 schreef Rosbief het volgende:
[..]
Dat is een misvatting, de pepernoot is niet van chocola maar het laagje dat om de noot heen zit.
Je gaat je op mij afberen?quote:Op woensdag 26 september 2007 22:53 schreef Diemietuhriej het volgende:
*foto maakt.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |