#R&P is die kant op...quote:Op woensdag 26 september 2007 21:57 schreef Ascendancy het volgende:
ik word dat altijd een beetje emo(kom er maar in met dat snijden, doe ik toch niet).
Gewoon lekker ff alleen zijn zoveel mogelijk. Na een tijdje heb je daar genoeg van en kan je weer genieten
Mobiele telefoonnummer van d'r hier posten!quote:Op woensdag 26 september 2007 21:38 schreef mrfool het volgende:
Ja en toen was het uit, Reden: ze werkt veel...Ik veel (in diensten) en toen was het uit! Kut bedrijf waar ik werk!G*domme dikke dip! wat zou ik gaan doen? feesten, janken? Kom niet met lullige antwoorden van: 'ga sporten' 'ga naar de kroeg' zo werkt het allemaal niet....
En nu?!![]()
Jup weer een leer voor de volgende keer!quote:Op woensdag 26 september 2007 23:05 schreef NiteSpeed het volgende:
Als je relatie kapot gaat omdat je allebei veel moet werken heb je sowieso een schijtrelatie.
JA maar hun nieuwe cd is engels hoor!!quote:Op woensdag 26 september 2007 23:10 schreef mrfool het volgende:
[..]
Jup weer een leer voor de volgende keer!
@ Mopst3r over tokio hotel, Ik doe geen duitse muziek promoten!
yups, vrouwen moeten gewoon niet werken, ze moeten achter het aanrecht...quote:Op woensdag 26 september 2007 23:05 schreef NiteSpeed het volgende:
Als je relatie kapot gaat omdat je allebei veel moet werken heb je sowieso een schijtrelatie.
terwijl je ze kei- en keihard in hun kontje neemtquote:Op donderdag 27 september 2007 13:11 schreef immortalsean het volgende:
[..]
yups, vrouwen moeten gewoon niet werken, ze moeten achter het aanrecht...
30 jaar oude maagdenquote:Op donderdag 27 september 2007 13:18 schreef hamkaastosti het volgende:
16 jarige jochies met liefdesvedriet
quote:Op donderdag 27 september 2007 17:13 schreef Edie86 het volgende:
Volgende week kom je erachter dat ze al 2 maanden een ander had![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |