Dat had ik al geopperd, maar hij reageert er niet opquote:Op woensdag 26 september 2007 21:08 schreef HeinekenAFCA het volgende:
[..]
Die spelen morgen. Hoeveel werd het vorig seizoen in Almelo? Over matige clubs gesproken
Ajax speelt ook niet. Het is Urzaiz tegen Kozakken Boys.quote:Op woensdag 26 september 2007 21:09 schreef denthemen het volgende:
Ik vergeet gewoon helemaal dat Ajax ook speelt![]()
Ik zie net dat jij hetzelfde gepost had. Had nog niet teruggelezen. Ach, Malibu maakt zichzelf met de dag belachelijker. Het is niet voor niets dat zelfs de feyenoorders zich voor hem schamenquote:Op woensdag 26 september 2007 21:09 schreef Damzkieee het volgende:
[..]
Dat had ik al geopperd, maar hij reageert er niet op
quote:Op woensdag 26 september 2007 21:10 schreef Urquhart het volgende:
[..]
Ajax speelt ook niet. Het is Urzaiz tegen Kozakken Boys.
Sja, ik zie hem de winnende tegen Ajax ook nog wel maken. Henk, je bent een loser.quote:Op woensdag 26 september 2007 21:13 schreef HeinekenAFCA het volgende:
Weer Perez.
'de Feyenoorders' hier zijn mensen die serieus van mening zijn dat jij en je mede-supporters een baksteen naar hun kop moeten krijgen, en geweld bij voetbal hoort. Dus hecht daar niet teveel waarde aan.quote:Op woensdag 26 september 2007 21:12 schreef HeinekenAFCA het volgende:
[..]
Ik zie net dat jij hetzelfde gepost had. Had nog niet teruggelezen. Ach, Malibu maakt zichzelf met de dag belachelijker. Het is niet voor niets dat zelfs de feyenoorders zich voor hem schamen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |