Nee, klopt. Maar ik vind het zo zielig voor die beste man.quote:Op woensdag 26 september 2007 20:40 schreef Noshiba het volgende:
hij kan de vlag heel goed beheren maar het lopen gaat wat minder (of denk ik nu tever door?)
Ik heb me gisteren ook best vermaakt.quote:Op woensdag 26 september 2007 20:40 schreef pekel het volgende:
Nu al een leukere bekeravond dan gister.
Maffie, ken jij een Just uit Hoorn?quote:Op woensdag 26 september 2007 20:40 schreef Noshiba het volgende:
hij kan de vlag heel goed beheren maar het lopen gaat wat minder (of denk ik nu tever door?)
ehm jawel watdan?quote:Op woensdag 26 september 2007 20:41 schreef Jasza het volgende:
[..]
Maffie, ken jij een Just uit Hoorn?![]()
ja, haverman?quote:Op woensdag 26 september 2007 20:43 schreef Jasza het volgende:
[..]
![]()
Hehe, gewoon was benieuwd, krullen inz e haar?![]()
Dan ga ik het hele seizoen een foto van hem als usericon gebruikenquote:Op woensdag 26 september 2007 20:42 schreef HeinekenAFCA het volgende:
Alves schakelt vanavond psv uit en verslaat zondag feyenoord.
Kiezen tussen twee kwaden. Ik hoop maar op een mooie wedstrijd met veel blessures voor feyenoord.quote:
opassen he de ajacieden uit hoorn moeten oppassen voor de mensen misschien wijken ze wel uit naar nibbik!quote:
Mediawet. Verplicht zoveel muziek ofzo.quote:Op woensdag 26 september 2007 20:43 schreef Noshiba het volgende:
[..]
ja, haverman?
waarom heeft radio 1 met zoveel wedstrijden nog steeds muziek tussendoor?
En eerder zegt ie tegen mij :quote:
quote:Op woensdag 26 september 2007 20:34 schreef BonJovi het volgende:
Wat een loser ben je ook Feyenoord niet aan moedigen maar de tegenstander van Ajax
Haha prachtig, issie een vriend van je dan?quote:Op woensdag 26 september 2007 20:43 schreef Noshiba het volgende:
[..]
ja, haverman?
waarom heeft radio 1 met zoveel wedstrijden nog steeds muziek tussendoor?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |