Maar dan nog ga je Utrecht niet aanmoedigen, vraag dat maar eens aan je Ajax-vriendjes.quote:Op woensdag 26 september 2007 20:55 schreef Noshiba het volgende:
[..]
t gaat nu om t princiepe dat feyenoord er gewoon uit moet maakt ons t uit door wie?
Kan niet, want hij is bang voor alle Feyenoord-fans, die hem in elkaar zullen slaan omdat hij in z'n broek had gepist nadat Feyenoord eindelijk weer eens won.quote:Op woensdag 26 september 2007 20:56 schreef Damzkieee het volgende:
[..]
Had jij niet in het stadion moeten zitten? Plek zat nog daar.
Had jouw club niet in het bekertoernooi moeten zitten? Matige clubs zat daar.quote:Op woensdag 26 september 2007 20:56 schreef Damzkieee het volgende:
[..]
Had jij niet in het stadion moeten zitten? Plek zat nog daar.
Hij doet maar, als ik tussen die 2 moet kiezen is het ook vrij makkelijk hequote:Op woensdag 26 september 2007 20:56 schreef Malibu-06 het volgende:
[..]
Maar dan nog ga je Utrecht niet aanmoedigen, vraag dat maar eens aan je Ajax-vriendjes.
Ohjawel hoor, wat maakt het nou uit of men ajax vriendjes dat niet of wel doen? IK doe het wel!quote:Op woensdag 26 september 2007 20:56 schreef Malibu-06 het volgende:
[..]
Maar dan nog ga je Utrecht niet aanmoedigen, vraag dat maar eens aan je Ajax-vriendjes.
Opletten zakkenwasser, we spelen morgen.quote:Op woensdag 26 september 2007 20:57 schreef Malibu-06 het volgende:
[..]
Had jouw club niet in het bekertoernooi moeten zitten? Matige clubs zat daar.
Ontwijk de vraag dan nietquote:Op woensdag 26 september 2007 20:57 schreef Malibu-06 het volgende:
[..]
Booooomquote:Op woensdag 26 september 2007 20:59 schreef Damzkieee het volgende:
[..]
Opletten zakkenwasser, we spelen morgen.
En die matige club won vorig jaar anders wel met 4-1 van die havenarbeiders.
Oja, en in die bouwval was het 0-0.
Ga nu maar naar je cluppie kijken
Hij is munitie aan het zoeken.quote:Op woensdag 26 september 2007 21:01 schreef Chuck_Norris het volgende:
Waar is EL TANQUE?!
Bijtanque in de rust.quote:Op woensdag 26 september 2007 21:01 schreef Chuck_Norris het volgende:
Waar is EL TANQUE?!
Legioen bestaat al jaren niet meer manquote:Op woensdag 26 september 2007 21:00 schreef HeatWave het volgende:
Je hoort alleen de Utrecht supporters, mooi dat legioen, en maar zeuren over de Arena.
En jij bent?quote:Op woensdag 26 september 2007 21:01 schreef TornadoDK het volgende:
Negeer loekie nog toch eens.
32. Urzaiz kopt de bal van afstand naast het doel.quote:Op woensdag 26 september 2007 21:01 schreef Chuck_Norris het volgende:
Waar is EL TANQUE?!
+ dat ene liedje constantquote:Op woensdag 26 september 2007 21:02 schreef denthemen het volgende:
[..]
Legioen bestaat al jaren niet meer man
Stijgende lijn, absoluut.quote:Op woensdag 26 september 2007 21:03 schreef Roflbroek het volgende:
[..]
32. Urzaiz kopt de bal van afstand naast het doel.
26. Boonstoppel haalt Urzaiz naar de grond. Ajax verdient een penalty.
7. Suarez verzorgt opnieuw de voorzet. Urzaiz kopt de bal naast.
4. Suarez komt op over rechts. De voorzet wordt op doel gekopt door Urzaiz.
ik heb t gevoel dat je de discussies/vragen aan t ontwijken bent?quote:
Heldquote:Op woensdag 26 september 2007 21:03 schreef Roflbroek het volgende:
[..]
32. Urzaiz kopt de bal van afstand naast het doel.
26. Boonstoppel haalt Urzaiz naar de grond. Ajax verdient een penalty.
7. Suarez verzorgt opnieuw de voorzet. Urzaiz kopt de bal naast.
4. Suarez komt op over rechts. De voorzet wordt op doel gekopt door Urzaiz.
Discussiequote:Op woensdag 26 september 2007 21:04 schreef Noshiba het volgende:
[..]
ik heb t gevoel dat je de discussies/vragen aan t ontwijken bent?![]()
quote:Op woensdag 26 september 2007 21:02 schreef Malibu-06 het volgende:
[..]
Waarom? Ik doe geen doodsverwensingen hier.
quote:Op woensdag 26 september 2007 21:05 schreef denthemen het volgende:
Tijdens Feyenoord-Utrecht zingen: "Wie niet springt die is een jood" , toppunt van domme supporters
quote:Op woensdag 26 september 2007 21:01 schreef Urquhart het volgende:
[..]
Hij is munitie aan het zoeken.
Omdat Happel en die andere mafkezen er altijd zitten zou ik er ook altijd moeten zijn?quote:
Vond het ook wel passend, stadsboeren. Ze wonen in een stad maar zijn toch domme lompe boeren.. best knap opzichquote:Op woensdag 26 september 2007 21:05 schreef denthemen het volgende:
Tijdens Feyenoord-Utrecht zingen: "Wie niet springt die is een jood" , toppunt van domme supporters
Die kneus riep op tot negeren dus wij ontwijkt er nou een discussie?quote:Op woensdag 26 september 2007 21:04 schreef Noshiba het volgende:
[..]
ik heb t gevoel dat je de discussies/vragen aan t ontwijken bent?![]()
quote:Op woensdag 26 september 2007 21:06 schreef pekel het volgende:
Seizoenkaarthouder en Excelsior-fan Leon de Bruin vlagt nu bij Excelsior - VVV.
Wtfquote:Op woensdag 26 september 2007 21:06 schreef BonJovi het volgende:
Excelsior supporter met papieren gaat vlaggen
dat zal VVV leuk vinden dan, een partijdige grensquote:Op woensdag 26 september 2007 21:06 schreef pekel het volgende:
Hebben ze geen grens ofzo?quote:Op woensdag 26 september 2007 21:06 schreef BonJovi het volgende:
Excelsior supporter met papieren gaat vlaggen
Ze kunnen het in elk geval wel gezellig samen zingenquote:Op woensdag 26 september 2007 21:05 schreef denthemen het volgende:
Radio 1quote:Op woensdag 26 september 2007 21:07 schreef Damzkieee het volgende:
[..]
Hebben ze geen grens ofzo?
En hoe weet je dat, is het ergens op?
quote:Op woensdag 26 september 2007 21:06 schreef pekel het volgende:
Kom pas net weer thuisquote:Op woensdag 26 september 2007 21:06 schreef Damzkieee het volgende:
[..]
Dat is het toch al een tijdje?
Die spelen morgen. Hoeveel werd het vorig seizoen in Almelo? Over matige clubs gesprokenquote:Op woensdag 26 september 2007 20:57 schreef Malibu-06 het volgende:
[..]
Dat had ik al geopperd, maar hij reageert er niet opquote:Op woensdag 26 september 2007 21:08 schreef HeinekenAFCA het volgende:
[..]
Die spelen morgen. Hoeveel werd het vorig seizoen in Almelo? Over matige clubs gesproken
Ajax speelt ook niet. Het is Urzaiz tegen Kozakken Boys.quote:Op woensdag 26 september 2007 21:09 schreef denthemen het volgende:
Ik vergeet gewoon helemaal dat Ajax ook speelt![]()
Ik zie net dat jij hetzelfde gepost had. Had nog niet teruggelezen. Ach, Malibu maakt zichzelf met de dag belachelijker. Het is niet voor niets dat zelfs de feyenoorders zich voor hem schamenquote:Op woensdag 26 september 2007 21:09 schreef Damzkieee het volgende:
[..]
Dat had ik al geopperd, maar hij reageert er niet op
quote:Op woensdag 26 september 2007 21:10 schreef Urquhart het volgende:
[..]
Ajax speelt ook niet. Het is Urzaiz tegen Kozakken Boys.
Sja, ik zie hem de winnende tegen Ajax ook nog wel maken. Henk, je bent een loser.quote:Op woensdag 26 september 2007 21:13 schreef HeinekenAFCA het volgende:
Weer Perez.
'de Feyenoorders' hier zijn mensen die serieus van mening zijn dat jij en je mede-supporters een baksteen naar hun kop moeten krijgen, en geweld bij voetbal hoort. Dus hecht daar niet teveel waarde aan.quote:Op woensdag 26 september 2007 21:12 schreef HeinekenAFCA het volgende:
[..]
Ik zie net dat jij hetzelfde gepost had. Had nog niet teruggelezen. Ach, Malibu maakt zichzelf met de dag belachelijker. Het is niet voor niets dat zelfs de feyenoorders zich voor hem schamen
Dubbele hattrickquote:Op woensdag 26 september 2007 21:14 schreef Rumille het volgende:
Urzaiz scoort zo een hattrick.
Dat zijn alle Feyenoorders toch?quote:Op woensdag 26 september 2007 21:14 schreef Malibu-06 het volgende:
[..]
'de Feyenoorders' hier zijn mensen die serieus van mening zijn dat jij en je mede-supporters een baksteen naar hun kop moeten krijgen, en geweld bij voetbal hoort. Dus hecht daar niet teveel waarde aan.
Kijk eens, wat een sensatie in Werkendam deze man.quote:Op woensdag 26 september 2007 21:15 schreef Roflbroek het volgende:
53. Koswal verdient een corner. De hoekschop van Samuel levert de Werkendammers niets op. Urzaiz kan uitverdedigen.
Jij bent het wel eens met Ten Cate en Van Geel?quote:Op woensdag 26 september 2007 21:15 schreef TornadoDK het volgende:
gaat het nu zo heel het seizoen, steeds als perez een keer scoort.
het is fucking jong heerenveen
quote:Op woensdag 26 september 2007 21:16 schreef Damzkieee het volgende:
[..]
Dat zijn alle Feyenoorders toch?
Dé Leo Koswal??!quote:Op woensdag 26 september 2007 21:15 schreef Roflbroek het volgende:
53. Koswal verdient een corner. De hoekschop van Samuel levert de Werkendammers niets op. Urzaiz kan uitverdedigen.
quote:Op woensdag 26 september 2007 21:14 schreef Malibu-06 het volgende:
[..]
'de Feyenoorders' hier zijn mensen die serieus van mening zijn dat jij en je mede-supporters een baksteen naar hun kop moeten krijgen, en geweld bij voetbal hoort. Dus hecht daar niet teveel waarde aan.
Dat gevoel is geheel wederzijdsquote:Op woensdag 26 september 2007 21:14 schreef Malibu-06 het volgende:
[..]
Ja, het is fucking kozakken boys.....en die hebben geen Alves lopen.quote:Op woensdag 26 september 2007 21:15 schreef TornadoDK het volgende:
gaat het nu zo heel het seizoen, steeds als perez een keer scoort.
het is fucking jong heerenveen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |